Durf te vragen

En ik ben al vanaf begin januari met dit dilemma bezig, dus dacht ik kijk even naar een mening van mensen die van een andere kant kijken

Begrijpelijk houdt het je erg bezig, en vind je het lastig om een keuze te maken. En het staat je natuurlijk vrij om het met het internet te delen en hier advies te komen vragen. Enkel hou hierbij wel in gedachten dat de stemmers niet alle in’s en out’s weten van je, en belangrijke factoren hierdoor over het hoofd kunnen zien. Als ik je dan toch advies zou geven, zou dat zijn dat je misschien deze kwestie met dierbaren zou kunnen delen die meer weten over hoe en wat.
Tot de tijd dat je een keuze maakt, succes en sterkte!

2 likes

Ik heb mijn anti p ook afgebouwd na een aantal jaar en ik heb daar eigenlijk bijna geen last van gehad! En bij beide opties moet je het afbouwen toch? Dan zou ik gewoon even kijken hoe het gaat en hoe je je voelt en dan pas bepalen of je een nieuw medicijn gaat opbouwen.

Mijn post is geflagt en verwijderd,
Ik ben hier echt ontzettend verdrietig om nu,

Ik loop al 2 maanden met dit probleem en nu wil ik alleen weten hoe anderen er over denken om te kijken of ik tot een beslissing kan komen.

Maar blijkbaar is dat niet toegestaan

Misschien kan je het zonder poll in het medische vragen topic vragen? Daar zitten een paar artsen die je misschien kunnen adviseren

Er is een psychisch praat topic toch? Daar zitten misschien mensen die zelf zoiets hebben meegemaakt?

Ik vind dat ook echt heel erg belachelijk. En die mensen mogen zich echt een beetje schamen

11 likes

Dankjewel! Lief!
Ik zit er gewoon onwijs mee…

Maar ik zal er over ophouden, ik hou het wel bij mezelf

Ik zou niet goed weten wat je het beste kan doen. Wat een moeilijke beslissing. Ik hoop dat je eruit komt!

Heeft er iemand ervaring met floaten? Ik slaap heel slecht en las dat het daarbij kan helpen.

Je bedoelt in zoutwater drijven? Heb ik een keer gedaan. Was wel ontspannend. Vond het wel lastig want er hangt geen klok. Ik kon niet direct goed ontspannen en vroeg me constant af hoe lang ik nog had. Zou minder worden als je vaker gaat. Ben nooit meer terug geweest.

Ja, dat bedoel ik!
Ik las al dat sommigen het besef van tijd verliezen en het gevoel hebben dat ze pas 10 minuten erin liggen terwijl het uur al voorbij is haha.
Waarom ben je niet meer teruggegaan?

Ik heb maar gewoon gereserveerd voor morgen en dan zie ik het wel. Al lees ik wel dat je vaker moet gaan wil je er echt effect van hebben.

Omdat ik smetvrees heb. Ik durf daardoor niet naar zwembaden, want dat is wat ik vies vind. Dit leek me een goede exposure. Zat toen slecht in mijn vel en smetvrees werd erger. Dus niet meer geweest. Vond het ook vrij prijzig, tenzij je een meerdere keren pakket neemt.

1 like

Knap dat je dit dan hebt gedaan!

1 like

Knap dat je dit geprobeerd hebt! Kan me ook voorstellen dat je dan niet helemaal kan ontspannen.

1 like

Wellicht een hele domme vraag, maar: mijn vriend en ik hebben in 2018 een huis gekocht. We zijn (nog) geen fiscaal partner, omdat we nog niet op hetzelfde adres wonen. Wel hebben we sinds de koop een samenlevingscontract. Nu willen we de betaalde notariskosten aftrekken in aangifte IB. Ik neem aan dat we de kosten door de helft moeten doen en beiden het halve bedrag moeten invullen, toch?

1 like

Hoi! Ik heb een vintage tas van m’n mama gekregen, maar de voering vanbinnen geeft af. Het is een soort geweven stofje met daarover een coating/laagje en als je eraan komt, dan korrelt dat laagje dus af in mini spikkeltjes. Ik vroeg me af of ik dit ergens kan laten herstellen of vervangen zonder dat ik er een fortuin aan kwijt ben. Of hebben jullie misschien nog andere ideetjes? Kan eventueel nog foto’s maken indien gewenst!

Er is een belastingaangifte topic volgens mij. Misschien weet iemand daar het antwoord?

Hangt er vanaf welk deel van de cultuursector

Aah sorry dat is niet mijn terrein