Durf te vragen

Je bedoelt in zoutwater drijven? Heb ik een keer gedaan. Was wel ontspannend. Vond het wel lastig want er hangt geen klok. Ik kon niet direct goed ontspannen en vroeg me constant af hoe lang ik nog had. Zou minder worden als je vaker gaat. Ben nooit meer terug geweest.

Ja, dat bedoel ik!
Ik las al dat sommigen het besef van tijd verliezen en het gevoel hebben dat ze pas 10 minuten erin liggen terwijl het uur al voorbij is haha.
Waarom ben je niet meer teruggegaan?

Ik heb maar gewoon gereserveerd voor morgen en dan zie ik het wel. Al lees ik wel dat je vaker moet gaan wil je er echt effect van hebben.

Omdat ik smetvrees heb. Ik durf daardoor niet naar zwembaden, want dat is wat ik vies vind. Dit leek me een goede exposure. Zat toen slecht in mijn vel en smetvrees werd erger. Dus niet meer geweest. Vond het ook vrij prijzig, tenzij je een meerdere keren pakket neemt.

1 like

Knap dat je dit dan hebt gedaan!

1 like

Knap dat je dit geprobeerd hebt! Kan me ook voorstellen dat je dan niet helemaal kan ontspannen.

1 like

Wellicht een hele domme vraag, maar: mijn vriend en ik hebben in 2018 een huis gekocht. We zijn (nog) geen fiscaal partner, omdat we nog niet op hetzelfde adres wonen. Wel hebben we sinds de koop een samenlevingscontract. Nu willen we de betaalde notariskosten aftrekken in aangifte IB. Ik neem aan dat we de kosten door de helft moeten doen en beiden het halve bedrag moeten invullen, toch?

1 like

Hoi! Ik heb een vintage tas van m’n mama gekregen, maar de voering vanbinnen geeft af. Het is een soort geweven stofje met daarover een coating/laagje en als je eraan komt, dan korrelt dat laagje dus af in mini spikkeltjes. Ik vroeg me af of ik dit ergens kan laten herstellen of vervangen zonder dat ik er een fortuin aan kwijt ben. Of hebben jullie misschien nog andere ideetjes? Kan eventueel nog foto’s maken indien gewenst!

Er is een belastingaangifte topic volgens mij. Misschien weet iemand daar het antwoord?

Hangt er vanaf welk deel van de cultuursector

Aah sorry dat is niet mijn terrein

Yes! Kom maar door (hoewel ik niet inhoudelijk over tentoonstellingen ga dus weet niet of je wat aan me hebt)

1 like

Ja hoor!

1 like

Ik weet niet of dit t goede topic is maar verkoopt J.umbo koortsthermostaten voor in het oor? Ik kan t nergens vinden op internet

Wie heeft ervaring met roaccutane?

Ik! Wat wil je weten?

Hoe heb je het ervaren? Veel bijwerkingen gehad? Slechtere ogen aan overgehouden? Hoe is het nu?

Ik was 17 toen ik een vrij zware (omdat ik zelf een dikkie was ook :P) en lange kuur begon. Ik had eerlijk gezegd echt geen bijwerkingen, behalve dan natuurlijk dat mijn huid op den duur ZO droog was dat het leek of ik schubben had. Hele kapotte lippen ook, die bleef ik insmeren met een speciale jelly van de apotheek. Ik heb altijd een bril gehad, maar mijn sterkte verslechterde niet in die periode ofzo. Ik ben nu halverwege de 20 en ik heb nog nooit sinds die tijd meer een uitbraak gehad. Ik heb een keer per kwartaal 1 onderhuidse ontsteking ofzo en dat is het. Voor mij is het echt zo een verbetering geweest en het heeft zo een boost aan mijn zelfvertrouwen gegeven.

1 like

Hee hoi ben met een opdracht bezig over kantoorgebouwen die omgebouwd worden naar woningen. Iemand die nog specifieke gebouwen weet waarmee dit is gebeurd? Mag zowel NL als buiten NL zijn!

2 likes

In het huidaandoeningen topic is er breed over gesproken! Misschien kan je daar kijken voor informatie.

1 like

Het voormalige GAK-gebouw in Amsterdam-West!

1 like