Durf te vragen

Aan de Winston Churchilllaan in Rijswijk (Zuid-Holland)!

1 like

@anon42289517, dankjewel!
@Koekwaus, had gezocht, maat niet goed genoeg blijkbaar. Ga daar even lezen. Dankjewel!

1 like

Rotterdam lee towers!

1 like

Ik heb een tijdje terug bij de Action mega chille katoenen strings gehaald met een elastieken rand (wat je vaak bij boxers hebt) maar ze zijn echt helemaal versleten. Waar haal ik dit soort strings die van goede kwaliteit zijn? Ik vind ze echt het einde

Het voormalig belastingkantoor in rotterdam West.

1 like

‘Delft Hoog’ is er ook een!

1 like

Zijn ze nu nog mee bezig!

1 like

Past pannenkoekenmix ook in het rijtje van eten wat eigenlijk nog ver na de houdbaarheidsdatum goed is? Ik heb nog mix wat bijna overdatum is, maar ik houd niet zo van op het randje zitten met die datums haha.

Wat gebruiken jullie als je je haar wat meer textuur/volume wil geven?

Ik gebruik nu steeds droogshampoo, maar ik vind daarvoor alleen die van Aussie fijn en die is fucking 8 euro en als ik dat elke dag gebruik word ik arm. Dus ik zoek een alternatief. Help.

Volumepoeder van de Kruidvat! Effex nog iets, in de roze met groene verpakking. Kost geen drol en werkt (voor mijn haar tenminste) supergoed

3 likes

Ja! Zit eigenlijk niks in wat over de datum kan gaan

@vitaminwater @Quinn Moest hier te hard om lachen :rofl:

29 likes

Dit werkt echt heel goed: https://nl.lush.com/products/shampoo/big-0

Ook wel aan de prijs maar vind het wel echt goed spul (vanwege het zout. ze hebben ook een zoutscrub en kan je ook in je haar smeren, werkt ook heel goed)

1 like

Hier moest ik ook echt om lachen, ja.

1 like

Vanaf wanneer is het geoorloofd om paasversiering op te hangen. Bij t raam zodat ook anderen het kunnen zien?

2 likes

Ik heb 2 plisse rokken en was ze gewoon op 30 graden, maar gebruik wel een programma voor overhemden dan komen ze er minder gekreukt uit. En dan hang ik ze gewoon uit. De plooien zitten er nog mooi in, na meerdere keren wassen.

Welke geurkaarsen van h&m ruiken lekker? Ik houd van geuren zoals Sakura, Holy basil en Happy Buddha van Rituals. Van die typische vanille geuren en victoria secret body spray geuren vind ik niks.

Ik vind Graphite heel lekker maar die is wel wat zwaarder, niet zo zoet

2 likes

Nu! Carnaval is afgelopen dus ik vind dat het mag.

Oo ik zou zo graag een inspiratietopic hiervoor openen maar dan word ik denk ik naar het viva forum verbannen he?

1 like