Durf te vragen

Door mij niet hoor, was ook van plan om foto’s te posten. Maar moet nog beginnen :wink:.

Wil iig paastakken met versiering, maar die moet ik nog halen, ook die kleine figuurtjes voor eraan te hangen.
Ik heb vorig jaar in Oostenrijk van die leuke versiering die je voor t raam kunt zetten gekocht en ik heb nog grote eieren.

Mn pot met choco paaseitjes staat al 2 weken op tafel, dat dan weer wel. Prios he!

1 like

Hahaha nice! Ik had mijn eerste passeitje al in december en ik hou van Pasen.

Ja, vind t ook echt leuk om mee te gaan. Met carnaval zat ik midden in verhuizing maar anders had ik ook mn raam versierd.

Vind ik allemaal leuk :see_no_evil:

1 like

Ik heb dus een update gehad voor mijn Samsung s8, maar nu kan ik mijn map met favoriete foto’s niet meer vinden. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Als je zoekt op ‘favoriet’ dan vind je ze, maar lijkt mij dat ze ook nog ergens anders staan. Ik ga op zoek haha

1 like

Ik ben er achter! Je moet de andere kant op scrollen! Dan zie je o.a. favorieten en video’s

1 like

Ja ik zag het ook net! :smiley: Dankje!

1 like

Bestaat er een fijne app om mijn woordenschat nog meer uit te breiden? Voor Engels vind ik wel vanalles maar voor Nederlands niet meteen.

1 like


Deze bolletjes gekocht bij de plus, wil ze eigenlijk morgen eten op werk (om half 1 zegmaar). Zijn ze dan nog lekker? En zo niet hoe hou ik ze het lekkerst?

Met beleg dan (pindakaas en blueband)? Anders kan ik ze morgen ochtend niet smeren. Of zal ik ze door midden snijden en invriezen?

Maar ik smeer ze eigenlijk altijd in de ochtend voor ik ga werken… dan zal ik ze nu maar smeren en in de vriezer stoppen en morgen ochtend gesmeerd en al meenemen denk ik?

Ik vraag mij oprecht af don’t hate me, waarom ik steeds meer vrouwen onderbroeken zie posten met bloed van ongesteld zijn. Voel mij beetje dom maar vraag af wat is de boodschap er achter?

Wait whut waar why?

1 like

Ja zou ik zo doen.
Ik pak ook altijd s avonds brood uit de vriezer, smeer het, en stop het terug in de vriezer om de volgende dag mee te nemen. Dan is het ontdooit en vers als je het gaat eten.

Nou dat dus… Ik zie nu overal bebloede kruizen maar ik snap niet waarom? Free bleeding wat is de boodschap er achter? Waar laat je het bloed? Vlekken etc vlekken in het openbaar vervoer zoveel vragen

Ik heb het gedaan! Ik pak elke ochtend 4 boterhammen uit de vriezer, doe er pindakaas en boter op en dan zijn ze als ik pauze heb goed.
Om mezelf een beetje te kietelen heb ik nu eens geen boterhammen maar BOLLETJES meegenomen uit de winkel. Waren in de aabieding en het brood dat ik normaal pak was op… ander brood ging me te ver maar bolletjes zijn wel zo anders dat ik het wel weer aan kon. Ben dus helemaal van de leg en in m’n sas dat ik morgen Bolletjes ga eten. M’n collega’s zullen er ook wel van schrikken.
Hoop dat het goed gaat. Ze zitten met pindakaas en boter erop extra verpakt in huishoudfolie (sorry milieu had geen bakje) in de vriezer. Spannend!!

15 likes

@Canvastas @Hyde @Willem bedankt allemaal voor het meedenken!

1 like

Haha gaat vast helemaal goed komen, morgen lekker bolletjes eten! :smile:

1 like

Haha echt throwback naar vroeger dit wanneer ik soms witte bolletjes met chocopasta in mijn broodtrommeltje aantrof ipv kleffe boterhammen met kaas

5 likes

Ik doe dit wel eens bij mijn dochter :joy:. Ipv de standaard bruine boterhammen met worst enzo stop ik er af en toe een wit bolletje met hagelslag in. Gewoon omdat ik daar zelf als kind zoooo blij van werd.

9 likes