Durf te vragen

Mijn vriendin geeft zaterdag een housewarmingsfeestje. Ze is de eerste die gaat samenwonen en ook waarvoor een housewarmingsgift moet worden gekocht. Nu heeft 1 vriendin geopperd om een bioscoopbon als housewarmings cadeau te geven. Is dat wel leuk voor een housewarming? Zelf kom ik niet verder dan een bon voor een tuincentrum waar ook veel woonaccessoires worden verkocht samen met een plantje.

Dan zou ik nog eerder als ze geen netflix hebben (wat me sterk lijkt) een netflixcadeaukaart geven. Maar wat hier boven al staat planten/bloemen/wijn of misschien een mooie print voor aan de muur (mocht je weten wat ze leuk vinden) dan lijkt me dat geschikter.

1 like

Of van die geurstokjes van Rituals.

2 likes

Wat een leuk jurkje! Ik zou hem zelf dragen zonder panty met laarsjes of met een dunne zwarte (20/40 den ong)

3 likes

Eens en dan met all stars of ballerina’s

1 like

Gewoon die bleke benen rocken. :slight_smile: Zo’n casual jurkje kan vrijwel met alles sneakers, sandaaltjesm enkellaarsjes.

3 likes

Wat een leuk jurkje! Waar is deze van?

Ik draag zelf veel jurkjes en zou deze zowel met panty dragen als het iets kouder is, als zonder een panty op warmere zomerdagen dragen. Qua schoenen hebben we precies dezelfde collectie en zou ik ze er ook allemaal gewoon onder dragen. Ik hou zelf niet zo van ballerina’s of nette laarsjes, dus die draag ik eigenlijk nooit. Ik vind dat het met al je schoenen heel goed kan.

1 like

Ik zou hem zonder panty dragen en ik vind alle schoenen die je noemt prima voor er onder. Ik draag mijn dr martens ook onder een jurkje in de zomer, ik vind dat niet te warm.

1 like

Nee, maar volgens mij doen ze daar niet zo moeilijk over, ze kunnen zo een nieuw kaartje eraan hangen.

Ik heb zelf trouwens wel eens het kaartje weer eraan gehangen door dat plastic sprietje in een vlammetje te houden zodat het smelt en dan snel op de andere helft vast te drukken.
Maar dan moet je dus wel uitkijken dat je het kledingstuk niet in de fik zet.

4 likes

Zijn ze moeilijk bij de Only met kleding terugbrengen? Bonnetje en kaartje heb ik nog/zit er nog aan, ben alleen een paar weken te laat…

Heeft iemand ervaring met een kledingstoomapparaat? Ik heb best veel kleding die ik liever niet te vaak was (pantalons, jasjes, wijde truien), maar ik wil ze wel soms opfrissen. Zo’n stoomapparaat leek me dan wel een goede oplossing. Iemand tips/ervaringen? Andere tips hiervoor mogen ook!

Ik heb deze en vind hem heel fijn! Sommige dunne stofjes zijn trouwens wel iets minder geschikt omdat ze dan nat worden en dan soms nog meer gaan kreuken
https://www.bol.com/nl/p/philips-gc440-47-kledingstomer-roze/9200000059360000/?suggestionType=browse&bltgh=pmeAteiAI1JGWKOUcWtJIg.ldA6EwWZA-ybI1NkJNBHVQ_0.7.ProductImage

1 like

Zolang het nog binnen de retourtermijn valt doen ze waarschijnlijk niet moeilijk! Ik heb er nooit problemen mee gehad

1 like

Thanks! Werkt hij verder ook goed bij het gladmaken ja? Ik heb een paar bloesjes maar ik ben vaak te lui om ze te strijken. Ze hoeven niet perfect glad maar ff de grootste kreukels eruit. Gaat dat ook gemakkelijk met zo’n ding?

1 like

Ja werkt prima! Ik gebruik hem ook vooral voor bloesjes en jurken, als je ‘m dan op een kledinghanger hangt wordt hij mooi glad :smile2:

1 like

Thanks! Hij gaat op m’n verlanglijst

1 like

Welke plaats in Duitsland is leuker om door te brengen voor een dagje? Emden, Leer of Oldenburg.

Ik ben altijd lichtelijk aan het typerventileren tijdens de sex, heb daarna altijd last van duizelingen en tintelingen.
Meer mensen hier last van?

1 like

Yep. Als ik bijna op het ‘randje’ zit dan houd ik vaak mijn adem in/adem ik oppervlakkiger wat soms overgaat in duizelingen/tintels. Mijn vriend voelt zich dan natuurlijk een baas :joy:, maar ik moet dan altijd wel even bijkomen en niet te snel opstaan :wink:

Ik ben bezig met een inleidend hoofdstuk voor mijn onderzoek schrijven in het Engels en wil nu een kopje met wat in het Nederlands ‘aanleiding’ (voor het onderzoek) zou zijn. Hoe zal ik dit in het Engels noemen? Heb nu ‘motivation for this research’ maar vind ik zo gek klinken?