Durf te vragen

Ik weet niet of dit jouw vraag helemaal beantwoord, maar wellicht kun je hier iets mee!
Voor mijn Engelstalige scriptie/onderzoek was hoofdstuk 1 de introductie. Daarbij gebruikte je dan de volgende sub-onderwerpen;
Topic description and context
1.1.1. Context and rationale for the study
1.1.2. Problem description
1.1.3. Purpose and relevance of the study

2 likes

Dank @George en @anon95960165 ! Hier kan ik wat mee :blush:

2 likes

Stel je hebt een enorme pukkel op je gezicht gehad en nu heb je de nasleep ervan… Hoe zorgen jullie ervoor dat het zo snel mogelijk wegtrekt? En dan het liefst wel een goedkope oplossing haha. Of is gewoon ervan afblijven het beste?

1 like

Wat mij soms helpt om het te versnellen: een hydraterend (asian) sheet masker. Helpt vaak ook goed met de wondheling en roodheid. Maar in het algemeen niet aan zitten / pulken.

2 likes

Top :slight_smile: Dit kan ik wel eens proberen ja. Dankje

1 like

Voor je gaat slapen trekzalf erop smeren en een pleister erover. Dat spul stinkt maar het werkt echt!

En verder niet aan zitten pulken of uitknijpen.

1 like

Werkt dit ook nog als de puist al is uitgeknepen? Want de troep is er al uit. Het is nu gewoon een lelijk wond(je) die wat opgezet is.

Oh. Nee dan niet haha. Sorry ik had niet begrepen dat het een wondje was geworden. Misschien calendulazalf?

1 like

Ik krab ze ook altijd open, echt heel slecht. Meestal smeer ik er daarna gewoon bepanthen op - werkt bij mij wel prima. Calendula is ook een goeie inderdaad

1 like

Jullie zijn geweldig, dankje.

1 like

Je zal wel een ban krijgen als je vraagt hoe oud iemand is…
Zal lekker wezen

Nee joh :roll_eyes:

Reken maar uit meid!

12 likes

Dat was te verwachten :smile:

Bannen is geen baan. Slechts een hobby.

16 likes

Help mij alsjeblieft!
Ik ben wanhopig op zoek naar deze snoepjes of iets dat hier naar smaakt. download%20(1)
Eerst hadden ze vergelijkbare drop toffee bij Ikea, maar nu dus niet meer.
Het smaakt dus naar zoete drop, heeft de structuur van toffee, kleurt je tanden zwart, blijft aan je kiezen plakken en is verslavend lekker.

1 like

Deze!

4 likes

Ohh nu moet ik denken aan droptoffees die mn oma vroeger had. Zaten geloof ik in doorzichtige verpakking dus het zijn sowieso niet deze, maar oohh die zou ik graag weer eens hebben :heart_eyes:

1 like

Ooh ik heb nu echt zin in de Chokotoffs van Cote D’or :heart::heart:

4 likes

Ik dacht lange tijd dat je Bernie als avi had. :disappointed_relieved:

1 like