Durf te vragen

@HvO @Vidia
Ik heb deze droptoffees een tijd geleden gekocht, maar ze komen niet in de buurt van die groene kruis snoepjes die ik bedoel.
Italiano’s vind ik ook heerlijk, maar idd hard. En ik ben heel erg bang dat ik deze snoepjes aan het verheerlijken ben en ze dan zwaar tegenvallen als ik ze weer vind. Maar ik krijg ze maar niet uit mijn hoofd!

Hebben ze deze niet bij de Jamin?

Iemand verstand van reiskostenvergoeding? Ik ga altijd met de trein van mijn huis naar m’n werk en terug. Soms ga ik na m’n werk met het ov naar de stad naast m’n werk, omdat een vriendin daar woont. 's Avonds ga ik dan weer van die stad naar de stad waar ik woon, maar ik reis dan niet via de stad van m’n werk. Hoe kan ik zorgen dat de reis van m’n werk naar m’n huis toch vergoed wordt?

Weet iemand waar ik voor 9/10 man een bootje kan huren in Amsterdam? Voor een zaterdagmiddag voor 2 uurtjes. Boaty en Mokumboot etc. heb ik al doorgekregen maar die zijn voor te weinig man en ik weet niet wat wel of niet betrouwbaar is. Niet te duur aub :stuck_out_tongue:

Losse declaraties!

Zou iemand mij willen helpen met het zoeken naar een outfit voor een bruiloft? Ik heb bijna nooit een bruiloft en draag ook bijna nooit jurkjes/hakken (behalve op vakantie zomerjurkjes die nu niet echt geschikt zijn). Dus ben best onzeker :worried:. Dresscode is chique en de bruiloft is begin april. Heb maat 44 en witte benen dus draag graag een panty :smile:

1 like

Zoals hier al gezegd zou ik gaan voor een jumpsuit of pak. Kan even chique zijn als een jurk

Hoe groot ben je? Dan kijk ik even op Asos

1 like

Ja ik wil ook voor je meedenken

1 like

Wat lief, bedankt voor jullie snelle reacties! Mijn voorkeur zou toch uitgaan naar een jurkje. Ben meer onzeker over wat ik dan voor jurkje/hakken aandoe en of het wel bij de dresscode past. Normaal gesproken ben ik vrij casual gekleed (jeans, sweaters, sneakers, dr martens etc.). En een jurkje zou ik dan denk ik eerder nog een keer dragen (bijv. in de zomer) dan een pak. De dresscode chique kon ik ook niet vinden :smiley:. Ik ben ca. 1.68 lang.

Betreft een bruiloft van een collega en de uitnodiging heb ik nog niet zo heel lang. En ben misschien ook wel een beetje van het uitstellen :roll_eyes:

Dit jurkje en jasje heb ik besteld via Zalando. Op zich staat het best leuk, maar ik vind de gele kleur van de bloemen niet zo. En misschien het geheel toch wat te truttig. Foto invoegen lukt me zo snel niet, dus hierbij de link:

Ik vind de outfit er eigenlijk wel goed uitzien. Het is wel netjes en als collega is dat misschien wel goed? Ik vind het silhouet erg goed en zorgt voor een sterk figuur. Over de print kan ik via de foto niet zo veel zeggen maar als het geel je erg stoort zou je voor een ander jurkje gaan.

2 likes

Weet iemand een goed restaurant aan zee? En met goed bedoel ik niet perse met een ster maar wel iets bijzonderders dan een eetcafe of strandtent. Met een goede kwaliteit eten en niet al te alledaags?

Wat zijn nu goede kussens om op te slapen? Mijn vriend heeft elke dag enorme nekpijn, en dat zou komen door zijn kussen.

Iemand van jullie tips? Hij is een zijslaper.

Een kussen van tempur. Is wel vrij duur, maar ik vond het het zo waard. Ik had ook altijd nekpijn enz, nooit meer last van. Mijn man is heel snel daarna ook overstag gegaan en we nemen altijd ook overal ons kussen mee heen, ook voor 1 nachtje weg ofzo haha. Beetje debiel, maar zo fijn.

1 like

Welke (online) winkels zou ik een soort van bruidsmeisjes jurk kunnen vinden? Moet roze, nude of lila zijn en lang

Asos al gecheckt?

Gesponnen suiker, zal.ando?

asos inderdaad bekeken maar misschien ligt het aan mij maar vind hun aanbod altijd zo overweldigend haha.

Ik denk dat je reply voor @Tessa was bedoeld :grimacing: ik heb tzelfde met asos, geen fijne webshop op de een of andere manier (zal.ando ook niet maar goed)

Studeert er iemand Bestuurskunde op HBO niveau? Ik behaal dit jaar mijn mbo diploma en overweeg die studie te gaan volgen. Ik kan online niets vinden en ben benieuwd naar andermans ervaringen