Durf te vragen

Dylans in Noordwijk is een goed restaurant. Zit niet op het strand, maar het strand is wel op zo’n 5-10 minuten loopafstand.

Ik ga nog even verder kijken maar deze outfit houd ik dan in ieder geval achter de hand. Dank voor het meedenken!

heeft iemand weleens via de franse sephora besteld? Ik krijg t niet voor elkaar bij het afleveradres?

Zou het in ieder geval morgen op het vliegveld nog een keer vragen. Wordt altijd heel verschillende informatie gegeven omtrent opnieuw inchecken. Kan best zijn dat de koffer direct doorgaat.

1 like

Wie is er al eens naar Club NYX geweest? Is het de moeite waard? Ik las via tripadvisor nogal heftige ervaringen. :no_mouth:

Ik ben er wel eens geweest, niks heftigs aan, gewoon een (gay) club, lekker foute muziek (iig die paar keer dat ik er was).

1 like

Ben er een paar keer geweest en altijd leuke ervaringen gehad. Niks heftigs in ieder geval.

1 like

Gisteravond verse tomatensoep gemaakt en ik ben vergeten om het in de koelkast te zetten vannacht. Kan ik er nog mee lunchen straks?

Ja! Gewoon goed heet maken.

Thanks!

Welke planner vinden jullie fijn? Mijn agenda/planner is bijna vol waardoor ik niet kan plannen verder dan juni. (Wil altijd mn vakanties en rooster erin zetten. Welke vinden jullie fijn? Die van Cynthia lijkt me wel leuk of de light versie ervan? Of toch een purpuz planner of die van Mascha?

Ja, vond ik mega leuk! Niks heftigs :slight_smile: iedereen gaat gewoon heel lekker uit z’n dak. Vind het zelfs een van de leukste clubs van Amsterdam.

1 like

hoe heet “de” bekende vibrator?

Satisfyer Pro denk ik?

1 like

yes, klopt! thnx!

2 likes

Hebben jullie een tip om zwarte jeans ook echt zwart te houden?

En hebben jullie ervaring met het weer zwart maken van jeans?

Ik denk het beste met de hand wassen!

1 like

Ja ik heb mn zwarte broek een paar maanden terug geverfd met textielverf van Dylon van Kruidvat. Werkt goed! Ik dacht dat het er na 3x wassen weer uit zou zijn maar dat is niet zo.

Sowieso je broeken niet te vaak wassen helpt, en een scheutje azijn schijnt ook te helpen. Ik gebruik ook wasmiddel voor donkere was maar geen idee of dat helpt.

3 likes

Dit had ik ook, werkt prima! Zeker als je te lui bent om met azijn aan de slag te gaan. Moet je alleen niet vergeten de wasmachine daarna nog een keer leeg aan te zetten om te spoelen :upside_down_face:

Hoe heet dat spul wat je om je kapotte iPhone kabel kan plakken wat heel goed werkt? Was te koop bij bol.com volgens mij.