Primark
dekbeddiscounter
Kwantum
Wehkamp
Waar kun je beter heen als je niet in achtbanen durft (die loopings hebben), Walibi of Efteling?
Met Efteling-zegeltjes van de AH kun je voor 10 euro korting sparen. Die zegeltjes kun je bij de AH niet meer krijgen, maar misschien dat er iemand in je omgeving nog over heeft. Je kunt ze nog tot in juni ergens verzilveren.
Thanks, had ik gezien idd! Ik ga met het ov en ik zag een andere kortingsbon waarbij je ook een treinkaartje krijgt, dus ik denk dat ik die zou nemen.
Wat is echt nice om te maken met standaard dingen die je in huis hebt liggen? Ik kom niet verder dan pannenkoeken en wentelteefjes.
Ik wil binnenkort een fitbit kopen maar t liefst met een lekkere korting. Weet iemand iets over een korting binnenkort ergens waar je die kunt kopen?
6 april is Glamourday dus dan zal er vast wel ergens korting zijn!
Ik zat voor dat ik dit poste door het lijstje van deelnemende winkels te scrollen maar k kon niet echt een winkel ontdekken waar ze die verkopen
Ik ben op zoek naar dagje uit munten van de jumbo, dus als iemand ze heeft liggen en er niks mee doet, mij maak je er heel blij mee!
Ik heb met een vriendin in Zwolle afgesproken, omdat dat ‘halverwege’ voor ons beiden is. Heeft iemand tips voor een leuke plek om te zitten die een beetje betaalbaar is?
Op de blog van Cynthia staan er vast heel veel
Dankjewel!
Zijn er hier mensen die vroeger op school gepest/ buitengesloten zijn ?
Ik zit ik een verwerkingsproces omdat ik er vroeger op school nooit bijhoorde.
Ik droeg niet de kleding die de rest droeg, ik was helemaal niet met uiterlijk bezig.
Maar de vraag die ik blijf houden is: waarom vonden ze mij niet leuk? Lag het aan mij?
Wie herkent dit? En zo ja, wie heeft daar therapeutisch advies voor?
Als ze van tuinieren houden een mooie fruitboom! Of een krant van hun trouwdag.
Of evt een getekend portret van het gezin?