Durf te vragen

Die van mij is gek op bloemen etc. dus ik heb haar een pakketje gegeven met verschillende ‘zaadjes’ (BLOEMzaadjes :stuck_out_tongue_winking_eye:) enzo.
Onder andere met deze,

2 likes

Ah ja, volgens mij heeft ze niet zoveel met bloemen maar het is sowieso een goed idee om even bij de hema te kijken voor zulk soort dingetjes!

1 like

Ik weet dat veel mensen Rituals als afgezaagd zien, maar ik had mijn stagebegeleidster (midden 30) Rituals thee in zo’n mooie cilindervormige verpakking gegeven, samen met een mok van Sissy Boy in dezelfde kleurtinten en zij was daar heeeeel blij mee. Maar zij was daar ook wel het type voor.

1 like

Ik kreeg van mijn vorige stagiaire een Rituals douchefoam en daar was ik heel blij mee. Ik vond het überhaupt al lief dat ik iets kreeg, het had me ook niet uitgemaakt wat het was!

1 like

Even ervan uitgaand dat je dit legaal wil regelen: volgens mij is het het voordeligst om zo’n Office 365-abonnement te nemen voor thuisgebruikers. Dan krijg je namelijk elke update automatisch, terwijl je als je nu de nieuwste Office-programma’s koopt je misschien over een paar jaar weer nieuwe versies moet kopen.

Maar echt goedkoop is het inderdaad niet.

Het zou me trouwens niet verbazen als er een soort combi-pakketten bestaan, dus een combinatie van laptop + Office/Office-abo met korting.

1 like

Weet iemand waar er nog mini m&m s worden verkocht??

Vriend en ik hebben een (koop)huis op het oog naast een moestuincomplex. Helemaal idylisch natuurlijk echt ik zit al helemaal te dromen (hoef er zelf niks mee maar het uitzicht over al moestuinen in de zomer en dat daar mensen lekker aan het tuinieren zijn :heart_eyes:).

Alleen een ding: hoe zit het met ongedierte? Ik woon nu ook buitenuit dus ook genoeg muisjes (vast ook ratten maar die zie ik niet). Zou dat erger zijn als je aan moestuinen woont? Onze tuin zou dan echt aan die moestuin zitten, als ik savonds allemaal knagende ratten hoor als ik lekker in de tuin zit word ik echt gek :joy:

Ik kon het tot nu toe altijd via mijn werkgevers met flinke korting krijgen, misschien heeft jouw werkgever ook zoiets? Maar anders is zoals @visual zegt OpenOffice/LibreOffice inderdaad ook echt een goed alternatief, zeker als het voornamelijk voor Word is.

1 like

Weet iemand met wat voor pen/stift je goed op instax’s kan schrijven? Je hebt er ruimte voor maar nog niets gevonden wat goed pakt.

ik ben een ontzettende digibeet en heb een nieuwe laptop nodig. Ik heb nu ong 10 jaar een samsung laptop die het nog wel doet maar richting het einde gaat. Ik doe momenteel een opleiding dus heb hem daar hard voor nodig. Verder zal ik hem daarnaast ws niet veel gebruiken dus mijn budget is max E500,-. Wie kan mij adviseren ?

Je zou op Tweakers je goed kunnen inlezen:

https://tweakers.net/reviews/6838/laptop-best-buy-guide-februari-2019.html

2 likes

Thanks & @Olga. Ik ga het proberen.

1 like

Vooral heel geduldig zijn. Dwergpapagaaitjes zijn erg slim. En leren dus ook snel dat ze je niet leuk vinden als je ze te veel probeert te dwingen.

Zoek iets dat ze lekker vinden, bijvoorbeeld trostgietst en probeer ze daarmee te lokken. Afhankelijk van hoe tam ze al zijn kan je beginnen met t door de kooi heen aan te bieden. Of als ze al wat meer gewend zijn door het deurtje en zo steeds meer je hand in de kooi.

Als ze helemaal nog niets gewend zijn zou ik ze in ieder geval nog niet los laten vliegen. Want als je ze dan weer moet ‘vangen’ om ze in de kooi te krijgen maak je ze bang.

Op internet staat ook veel info en op YouTube kan je ook veel filmpjes vinden met handige info.

1 like

Ik heb zojuist per ongeluk een printscreen gemaakt van iemands instastory. Niet via de app, maar was gewoon via de site aangemeld. Kan die persoon zien dat ik het was?

Nee volgens mij niet! Heb het een keer uitgeprobeerd met een vriendin haha

1 like

Ik heb echt een hoofdvorm dat het niet blijft zitten :s Alleen sjaaltjes die ik zelf kan knopen blijven zitten, en dan nog moet ik ze vastzetten met speldjes. Maar die haarbandjes die je nu overal ziet zakken van m’n hoofd af. Mijn hoofd is blijkbaar niet gemaakt voor haarbanden. Je ziet tegenwoordig wel diademen met soort illusie van een haarband. Die blijft wel op mijn hoofd, maar dat voel je dan weer best zitten dus vind ik ook niet zo fijn.

Ik doe altijd bobbypins, net achter m’n oren en dan zowel van onder naar boven als van boven naar onder, dus 4 in totaal. Op die plek zie je ze bijna niet en blijft zitten als een huis

@Skadi @Daytona Oh thank god!

1 like

Mijn portemonnee is gestolen en ik zou heel graag dezelfde terug willen! Heeft iemand deze toevallig thuis of nog recent zien hangen in de winkel?

Iemand een idee waar ik op moet zoeken om deze oorbellen te vinden?
Oorbellen