Durf te vragen

Dit had je misschien zelf ook al bedacht, maar je zou h&m kunnen contacteren voor hulp. Op twitter reageren ze altijd snel. Verder: marktplaats en ebay in de gaten houden en als je met Koningsdag op de vrijmarkt komt ook even goed kijken, je weet maar nooit

Weet iemand waarom mijn pijltje (locatievoorzieningen) tegenwoordig altijd aanstaat en het lijkt alsof mijn batterij daardoor mega snel leeg loopt.

daardoor loopt je batterij inderdaaf sneller leeg. maar dan zet je het toch uit?

Voor sommige apps heb ik het nodig (Flitsmeister e.d.) heb het zo ingesteld dat hij alleen aan zou moeten gaan wanneer ik de apps gebruik. Alleen staat hij tegenwoordig altijd aan, ook als ik de apps heb afgesloten. Super frustrerend!

Zijn er meiden hier die longboarden of dat leuk vinden om samen te doen?

2 likes

Telefoon opnieuw opstarten helpt bij mij altijd om die locatievoorziening uit te krijgen

1 like

Thanks! Ga dat vaker doen vanaf nu

Ik wil het heel graag doen! Staat elk jaar op mijn lijstje, maar streep het nooit af. Kan het dus nog niet :frowning:

1 like

Cool! In Scheveningen kun je boardjes lenen voor een dagje, en dan over de boulevard boarden. Kan je ook verschillende soorten proberen. Misschien is dat iets voor je? Dan wil ik wel met je mee :ok_hand: Ik heb dus net een nieuwe gekocht dus ben van plan weer veel te gaan, maar dan vooral hier in het Vondelpark enz. Maar misschien is er hier ook wel een shop waar je boards kan proberen.

1 like

Ik ga even op zoek, het moet er nu maar eens echt van komen! Ik pb je wel :slight_smile:

1 like

Ik heb dat ook! Laatst in de middag flink gehuild, avond weer oké. Volgende ochtend suuuper dikke ogen. Zo raar. Bij mij trekken de dikke ogen wel weg na een uurtje ofzo, koude lepels uit de vriezer erop leggen helpt.

Soms heb ik ook het idee dat het vooral erg is als ik het huilen heel erg probeer tegen te houden. Dan krijg ik ook hoofdpijn enzo. Maar juist omdat het er bij mij zo vreselijk uit ziet, wil je het ook altijd tegenhouden. Dus dat helpt niet erg.

1 like

Volgens mij, wanneer dat pijltje niet is ingekleurd is je locatievoorziening uit. En als je dan bijvoorbeeld flitsmeister start, dan kleurt het pijltje zwart en is je locatievoorziening aan.

en @Rebus de suggesties van @TheRock pas ik ook toe en wat mij ook helpt is om een goede hydraterende creme op de huid rondom mijn ogen te smeren wanneer ik gehuild heb (en vooral voor het slapen gaan).

Ik heb ook na 1 traan direct dikke ogen en de dag erna helemaal. Meestal doe ik dan eerst creme erop en dan ga ik met een nat washandje op mijn ogen proberen te slapen.

Heeft iemand een tip voor een zwarte skinnybroek met wat meer bilruimte in verhouding? Door krachttraining is mn kont groter geworden, maar in mijn broeken wordt 'ie platgedrukt, terwijl hij bij mn benen verder wel goed zit.

Weet iemand of ze bij de action van die kabelverstevigers/kabel bijters verkopen?

Topshop Jamie :ok_hand:

1 like

Thanks, ziet er goed uit!

1 like

Ik ga denk ik morgen ontslag nemen. Mijn baan/werkzaamheden zijn heel leuk, maar mijn baas maakt mijn leven een hel. Ik zit dagelijks met m’n hart in m’n keel te werken en kan in het weekend niet ontspannen door appjes/belletjes. Mijn hele leven draait nu om werk en ik doe niets anders meer.

Heb nog geen nieuwe baan, en zal hard aan de bak moeten om te solliciteren voor iets nieuws alleen zit ik aan de opzegtermijn vast. Is het bij iemand wel eens voorgekomen dat deze weggewoven wordt en iemand een week later bijv al stopt ipv een maand? Ik kan mijzelf namelijk april/mei nog onderhouden maar dat wordt echt kantje boord.
Heeft iemand ook weleens zijn vakantietoeslag uitbetaald gekregen met z’n laatste loon - of wordt dat echt pas eind mei/juni overgemaakt?

1 like

Mijn vriend heeft dat weleens gehad ja, hij had ontslag genomen en in overleg geen maand opzegtermijn gehad. Hij kreeg (volgens mij) alles met zijn laatste loon.

Dat is -als het goed is- in overeenstemming. Een baas kan niet zomaar zeggen, je hoeft niet meer te komen. Als je zelf graag eerder weg wilt, kan het zijn dat je je vakantiedagen daarvoor in kan zetten.

Vakantiegeld wordt bij de laatste loonuitkering gedaan en niet pas in mei.

Althans, zo is het bij mij geweest toen ik ontslag nam!