Ik heb mn 1e afspraak eind december gehad en heb nog geen rekening gezien
Vroeg me dat ook al af haha
Ja ben wel tevreden! Nadeel is dat je er geen cilinders mee kan corrigeren en dat voor mij de sterktes het net niet zijn, -2 is wat te slap, -2,25 te sterk, haha.
Is er iemand die ervaring heeft met de activity tracker; Xiomi mi band 2 of 3?
Wat is de lekkerste geurlijn van Rituals?
Ik ben tijdens mijn googlesessie op zoek naar een geschikt kado voor mijn schoonmoeder erachter gekomen dat ze tegenwoordig een Italiaanse webshop hebben, en de cadeausets zien er te mooi uit om me te laten weerhouden door het feit dat ik 1. nog nooit iets van het merk geroken heb en 2. een beetje een aversie tegen het multi-etnische-voor-de-marketing imago van merk heb.
Vet pretty!
Waar houdt je schoonmoeder van? Ik vind zelf de Ayurveda (de rode) het lekkerste.
@HvO De meeste mensen die ik hoor vinden deze inderdaad erg lekker. Alleen ik vind het zo stinken. Heel poederig ofzo.
Mijn schoonmoeder houdt heel erg van zachte geuren. Ze geeft me vaak complimenten wanneer ik bijv. White Linen van Estée Lauder draag of Kenzo Flower, en we hebben samen eens verzorgingsproducten geshopt en toen bleek ze een zachte rozengeur heel lekker te vinden. Ik wil iets zo neutraals mogelijk geven, juist omdat geuren zo persoonlijk zijn!
Oh volgens mij is die lijn van de afbeelding dan het beste! Is een zachte poederig/bloemige geur vind ik.
Ik vind zelf Sakura en Dao het lekkerst! Vind ik beiden vrij rustige/zachte (volwassen) geuren in vergelijking met alle andere.
Ik had de mi band 2, ding opzich is prima alleen heeft de app wel veel problemen met synchroniseren en correct weergeven. Zo had ik een keer 14000 stappen gezet en dat was niet goed gesynchroniseerd ofzo en toen stond er in de app maar 2000, terwijl er eerder die dag sowieso al 9000 had gestaan. Dat soort dingen verpesten steeds je streak ook dan. En iemand anders die ik ken had juist weer dat de stappen dubbel geteld werden in de app.
Ben na 2 weken ongeveer overgestapt naar de fitbit charge 2
Is het toegestaan om bij het spel Koehandel tijdens de veiling je eigen bod te overbieden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik heb dit spel ooit jaaaren geleden gekregen en het ligt al die jaren te verstoffen in de kast want het lijkt me echt een schijtspel
Ik vond het eigenlijk wel leuk altijd, ben meteen geïnspireerd om het weer eens uit de kast te trekken
Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vind zelf de Happy buddha (oranje) lijn en de Dao (groene) lijn heel lekker.
Vraag 1; ik wil van die versierde stroopwafels trakteren in de klas. Hoe kan ik het beste die chocolade smelten en ervoor zorgen dat t dus ook hard word? A l a van Wonderen stroopwafels zeg maar.
Vraag 2: mijn vader werkt in de bouw en ik neem zn gezicht soms onder handen aangezien die onder de mee eters zitten en etc. Heeft iemand een idee voor een scrub voor mannen (60+) zodat hij zelf zn gezicht een beetje kan bijhouden?
Misschien heeft Lush iets voor je vader? Die hebben ook producten voor mannen (weet niet of ze ook scrubs hebben, maar vast wel). Het heeft mijn ex in elk geval overgehaald om zijn huid goed te gaan verzorgen. Hij gebruikte zo’n soort houtskool om zijn gezicht te reinigen. Dat werkte volgens mij wel goed en er zat geen rotzooi in.
Volgens mij niet. Want degene die na jou komt mag je overbieden.
Degene die het beest veilt kan wel vragen aan de hoogste bieder: wat is je laatste bod? En dan kan je nog een verhoogd bod geven.
Ik kan me eigenlijk niet echt een situatie voorstellen waarin je jezelf zou willen overbieden?
Chocolade glazuur, verkopen ze in een zakje bij ah. Deze kun je makkelijk au bain marie laten smelten. Ik gebruik deze of fondue chocolade van lidl, deze kun je in een kommetje in de magnetron laten smelten. Alleen die van lidl is niet altijd in t assortiment.
Deze choco wordt sneller hard dan gewone repen, dus handiger met decoreren vind ik.
Als je het ‘goed’ wil doen moet je hem temperen: https://www.24kitchen.nl/populair/chocolade-tempereren-zo-doe-je-dat
maar de oplossing van @caramelletje klinkt makkelijker.