Durf te vragen

Eens, mijn buurman zit echt vaak te blowen op het balkon en die walm ruik je in mijn hele woonkamer. Zo smerig

Asking for a friend is in dit geval waar :smile:

@Yucca Huurders worden dus echt heel goed beschermd, wauw!. De verhuurders hadden gedreigd de spullen uit het huis te flikkeren vandaag, maar dat lijkt me ook niet conform de wet. Ik ben benieuwd hoe het afloopt, en bij escalatie zal ik waarschijnlijk wel weer dingen komen vragen :smile: Bedankt voor je hulp in ieder geval!

Geen probleem! Wat nog wel even iets is om op te letten is dat huurders soms zonder dat ze het weten al zijn veroordeeld door de kantonrechter. In dat geval heeft de verhuurder ze ooit wel gedagvaard maar zijn ze niet komen opdagen op die zitting. De rechter veroordeelt dan ‘bij verstek’. Dus als het een vriend is die zijn post soms ongeopend weggooit is dat wel iets om rekening mee te houden. In dat geval kan de woning namelijk mogelijk wel ontruimd worden

Uit ervaring weet ik dat waar ik woon (hehe) stankoverlast + geluidsoverlast niet genoeg zijn om iemand eruit te zetten en wordt er gewezen op buurtbemiddeling daarvoor.

1 like

primark

1 like

Primark

2 likes

dekbeddiscounter

2 likes

Kwantum

1 like

Wehkamp

1 like

Waar kun je beter heen als je niet in achtbanen durft (die loopings hebben), Walibi of Efteling?

Efteling! Daar is nog meer te zien en beleven dan alleen achtbanen

2 likes

@Totoro Oké dankjulliewel!

Met Efteling-zegeltjes van de AH kun je voor 10 euro korting sparen. Die zegeltjes kun je bij de AH niet meer krijgen, maar misschien dat er iemand in je omgeving nog over heeft. Je kunt ze nog tot in juni ergens verzilveren.

Thanks, had ik gezien idd! Ik ga met het ov en ik zag een andere kortingsbon waarbij je ook een treinkaartje krijgt, dus ik denk dat ik die zou nemen.

2 likes

Wat is echt nice om te maken met standaard dingen die je in huis hebt liggen? Ik kom niet verder dan pannenkoeken en wentelteefjes.

Ik wil binnenkort een fitbit kopen maar t liefst met een lekkere korting. Weet iemand iets over een korting binnenkort ergens waar je die kunt kopen?

6 april is Glamourday dus dan zal er vast wel ergens korting zijn!

1 like

Ik zat voor dat ik dit poste door het lijstje van deelnemende winkels te scrollen maar k kon niet echt een winkel ontdekken waar ze die verkopen

Bol.com, Bijenkorf, hudson’s bay, mediamarkt, wehkamp, zalando?

1 like

Bol.com had deze week nog korting ivm bulk dagen. Misschien nog .

1 like