Zou naar het juridisch loket gaan. Waarschijnlijk moeten ze sowieso een advocaat in de arm nemen om de regelingen (zorgdragen en alimentatie) op papier aan te laten passen toch?
Als ze er onderling niet aan uit komen, moet het via de advocaat en rechtbank.
Heeft iemand wel eens Rocycle gedaan? En is het wat? Vriendinnetje van mij wil dat ik een keer mee ga, maar ik twijfel een beetje haha.
Ik vind het vies-vies, eigenlijk gewoon roomsaus zonder uitgesproken smaak. Carbonara zelf maken is bijna net zo makkelijk als zo’n pot leegkwakken, maar wel 100x zo lekker.
Denk dat je beter gewoon een ei erdoorheen kan roeren en spekjes bakken. Kant en klaar carbonara is nooit een succes.
Ik vond altijd het lekkerst met een bekertje slagroom (ja heiligschennis I know), een ei, spekjes, peterselie en zwarte peper.
Het is het waard! Zo lekker
Ik had ooit witte speakers… Maar door veel roken in een kleine kamer zijn ze beetje ranzig geworden. Iemand een idee hoe ik dat weer een beetje schoon krijg? Ze zijn te goed om weg te gooien.
Mijn conditie is knudde en ik ben bang dat ik er als een debiel uit ga zien en het never nooit volhoud
Had ik even nodig, thanks voor de moeite💗
Ging met honger boodschappen doen, kwam thuis met Crocky naturel ribbel chips voor vanavond.
Welke dip moet ik daarbij maken?
Mayonaise met curry
Dungaree dress of pinafore dress wordt vaak gebruikt in het engels
Onder denim dress ben ik hem ook al tegen gekomen!
Veeeeeel te laat waarschijnlijk, maar gewoon poedersuiker eroverheen strooien!
Omdat de veilingmeester het anders voor een ‘te laag’ bedrag kan kopen van de hoogste bieder.
Ben van mening dat ie dat dan eerder moet bedenken en zich niet mag overbieden.
Loopt bij mijn vriend zijn vriendengroep nogal discussie over, of t wel of niet mag
Dreft en even schrobben met een afwasborstel
Mijn buren (waar ik geen goed contact mee heb, dus ik kan het niet vragen) boren al 2 weken lang. Ook in het weekend. Het geluid is echt keihard. Weet iemand wat ze in godsnaam aan het doen zijn? Waarvoor moet je zoveel boren? Iedereen woont klein hier (flat) dus ze hoeven niet een heel huis te verbouwen.
Als je hem al opengemaakt hebt en hebt gebruikt vind ik dat niet netjes om te proberen.