Kan wel, maar ze worden niet meer zo lekker als voorheen. Beetje droog en melig.
Ja dat heb ik ook gelezen indd, vraag me af of dat wel langer dan 5 min werkt. Ga het een keer proberen
Oh ik heb nog een vraag! Weet iemand waar je van die fijne, knisperende, gladde dekbedovertrekken kan kopen? Ik heb er een van ikea maar die is niet meer te koop dus ik kan niet opzoeken van welk materiaal hij gemaakt is. Wat maakt een dekbed glad en knisperend?
Ik vermoed dat et komt door een dik katoenweefsel met een beetje polyester erin. Je kunt ook bij het opmaken een spuitfles met water gebruiken om het extra glad te krijgen.
Hm dan ga ik ze maar allemaal bakken en er twee dagen van eten. Melige aardappels klinkt niet zo aantrekkelijk
Ik heb daar in het verleden vaak bach spray voor gebruikt! Maar vind dutjes ook wel goed werken soms
Yoga en begeleide meditatie werkt voor mij ook goed.
Ik heb hier valdispert voor gebruikt. Hielp wel, maar kan ook tussen de oren hebben gezeten.
Sporten en ondertussen podcasts luisteren. Dan kan je écht nergens anders meer aan denken
Misschien perkal katoen? (M’n telefoon bleef maar autocorrecten naar oerknal haha)
Let me know! Ben wel benieuwd namelijk
Maakt een matrastopper veel verschil? Ligt dat lekkerder? En welke hebben jullie?
https://www.kaufmannmatrassen.nl/topdek-matrassen/topdek-matras-nasa-traagschuim
Wij hebben deze en het ligt zoveel lekkerder. Had vaak pijn in m’n rug, maar sinds we dit al vijf jaar hebben. Heb ik nergens meer last van.
Kan iemand me uitleggen wat erfpacht betekent bij een koopwoning? Begrijp ik goed dat ik als toekomstig huiseigenaar dan vanaf een bepaalde datum weer erfpacht moet afkopen?
Ja klopt! Dat betekent grofweg dat de grond waarop het huis staat niet van jou is. Die pacht ke /koop je af tot een bepaalde datum. Daarna wordt het bedrag opnieuw bepaald en moet je het weet afkopen.
Dank je! Die klinkt wel goed, jammer dat hun website er zo goedkoop uit ziet want als ik zelf op deze site zou terechtkomen zou ik het minder vertrouwen.
Klopt de site ziet er niet uit haha. Het was alleen de enige die toen ook naar Duitsland leverde en goedkoop was.
Wat zijn nou fijne in-ear oortjes met goed geluid en een fijne bass, die geen fortuin kosten? Ik vind het zo lastig aangezien je zulke dingen niet van te voren kunt proberen. Ik heb laatst nieuwe gekocht, maar ik vind het geluid helemaal niet goed, echt zonde van Mn geld.
Ik heb redelijk fijne van Ali! Ze heten Qcy nog wat, zoek ze zo even op voor je.
Bass is best oke, niet top overigens maar voor die prijs.
Je kan ook op deze site kijken voor andere tips:
https://audiobudget.com/