Durf te vragen

nee een verticuleermachine verwijdert t onkruid en een grasmaaier maait t gras

1 like


Deze vind ik wel lekker, zelf bij de ah gekocht
nl_product_blackChai-267x400
En ik vind deze ook echt heel erg lekker maar die heb ik nog nooit als latte gedronken maar gewoon met een scheut melk

1 like

Ik krijg last van mijn tanden als ik verkouden ben. Hebben meer mensen hier last van?

2 likes

Ik heb deze:

Ik vind hem wat te zoet, vind het het lekkerst om thee van Celestial Seasonings of Yogi Tea te gebruiken, maar als je wel van zoet houdt is hij perfect. :slight_smile:

2 likes

Komende 1e paasdag moet ik werken. Ik werk in een supermarkt dus krijg op zondagen nog steeds 200% betaald. Nu is 1e paasdag een officiële feestdag, dus krijg je dan ook 200% betaald. Hoe werkt dat dan? Krijg ik dan ineens 300% of gewoon 200% as usual.

misschien nog een beetje laat haha. Ik weet niet wat je precies wil, maar het is mogelijk. een sleutelmaker moet er alleen wel een speciaal apparaat voor hebben. Op mijn werk hebben we zo’n apparaat dat het kan maar ik weet dat niet elke sleutelmaker een zelfde soort apparaat heeft!

1 like

Ik heb nog een boekenbon liggen, maar wil er eigenlijk een bulletjournal of ander notitieboekje voor kopen, weet iemand of ze dit in de boekenwinkel accepteren?

Bol!

1 like

Normaliter krijg je 200%! Die 200% geldt namelijk voor zon- en feestdagen. Dus dat de feestdag toevallig op een zondag valt doet helaas niets met jouw loon. Mocht de feestdag op jouw vaste dag vallen krijg je wel 300%. Als je de voorgaande 12 zondagen minimaal 6 zondagen hebt gewerkt zien ze dit als jouw vaste dag.

1 like

Ook bij een nul uren contract?

Ja! Zo ging dit bij mij bij de grote blauwe supermarkt ook altijd!

Wiehoeeeee dat zou fijn zijn!

1 like

Albert Heijn :smiley:

Ja ik, maar heb nooit duurdere zachte lenzen geprobeerd dus ik kan je niet echt helpen denk ik.

@mee-eter zou me niets verbazen als Jumbo dit ook verkoopt! Product staat iig wel op hun website.

Ja wel eens uit nood, maar vond ze kut zitten en slecht passen. Kon ook niet de goede sterktes vinden (-4,75 en -5,25). Betaal liever 25 per maand in de zekerheid dat het goed zit.

1 like

Ik ben sinds kort overgestapt van járenlang de opticien naar de Kruidvat. Ik durfde dat eerst nooit te proberen, maar door een fout van de opticien zou ik anders een tijd zonder lenzen zitten dus toen moest ik wel. En ik moet zeggen: ik merk geen verschil, en het enige enorme verschil zijn de kosten! Dus ik zou het eens proberen als ik jou was.

1 like

Heeft iemand tips tegen het pillen van sportleggings? Het is specifiek m’n rechter zak waar ik altijd m’n mega telefoon in stop. Weet niet of je het echt goed kan zien maar het valt mega op in vergelijking met m’n andere been

Ik heb nogal snel last van droge ogen, en die van de etos van ellende na een half uur alweer uitgedaan.

1 like

Wanneer krijg je rekeningen van bijvoorbeeld de fysiotherapie binnen? Is dat echt gelijk na de intake en na elke sessie of bijvoorbeeld pas aan het einde van het traject?

Ik ben nu nog bij mijn ouders verzekerd en wil dit eigenlijk helemaal zelf regelen (en heb ook liever dat zij er niks van weten), maar ik heb vandaag een intake gehad en kan morgen pas bellen over dat ik wil dat mijn zorgverzekering los van mijn ouders komt te staan en dan is het nog de vraag of dit gelijk geregeld wordt of pas per 1 mei bijvoorbeeld.

Bij mij (Menzis) duurt dat wel even. Ik kreeg vandaag een declaratie voor medicijnen die ik begin december gebruikte.

1 like