Durf te vragen

is het beutyblogtopic echt forever dicht of is het een 1 april grap

Ik heb van die elastieken gekocht voor om je benen. Om te trainen. Drie verschillende. Maar elke keer als ik ze om mijn benen doe, krullen ze om. Dan doet het pijn om ermee te trainen. Wie weet hoe dit komt? Wat kan ik doen tegen dat omkrullen?

Please, niet zeggen dat het komt omdat ik te dikke benen heb. :disappointed_relieved:

Ik zou even kijken wat voor broek je aan hebt. Een gladde of stroeve. En zorgen dat ze altijd helemaal recht zitten.

Bij mij krullen ze ook wel om, maar doet me niet zo heel veel pijn eigenlijk. Draag een hm sport legging. Die zijn redelijk dik

Zijn het die van de Decathlon? Ik voel je pijn.

1 like

Krullen ze tijdens de oefening of vanaf het begin al? Bij mij dus al tijdens het omdoen. Ik probeer nu zo te rekken dat ik er in kan stappen. Dan voorzichtig op mijn benen leggen en spanning loslaten. Maar dan zit het twee tellen en krult het direct om.

Jaaaa! Setje van drie in verschillende kleuren. Zou het komen omdat ze goedkoper waren?

Ik ben bang van wel. :confused: Heb wel eens banden van ander materiaal gezien en ben bang dat het dus komt doordat ze zo dun zijn.

1 like

Thanks! Ik ga maar even op zoek naar een beter setje.

Ik heb mn 1e afspraak eind december gehad en heb nog geen rekening gezien :woman_shrugging:
Vroeg me dat ook al af haha

1 like

Ja ben wel tevreden! Nadeel is dat je er geen cilinders mee kan corrigeren en dat voor mij de sterktes het net niet zijn, -2 is wat te slap, -2,25 te sterk, haha.

1 like

Is er iemand die ervaring heeft met de activity tracker; Xiomi mi band 2 of 3? :slight_smile:

Wat is de lekkerste geurlijn van Rituals?

Ik ben tijdens mijn googlesessie op zoek naar een geschikt kado voor mijn schoonmoeder erachter gekomen dat ze tegenwoordig een Italiaanse webshop hebben, en de cadeausets zien er te mooi uit om me te laten weerhouden door het feit dat ik 1. nog nooit iets van het merk geroken heb en 2. een beetje een aversie tegen het multi-etnische-voor-de-marketing imago van merk heb.

Vet pretty!

Waar houdt je schoonmoeder van? Ik vind zelf de Ayurveda (de rode) het lekkerste.

@HvO De meeste mensen die ik hoor vinden deze inderdaad erg lekker. Alleen ik vind het zo stinken. Heel poederig ofzo.

1 like

Mijn schoonmoeder houdt heel erg van zachte geuren. Ze geeft me vaak complimenten wanneer ik bijv. White Linen van Estée Lauder draag of Kenzo Flower, en we hebben samen eens verzorgingsproducten geshopt en toen bleek ze een zachte rozengeur heel lekker te vinden. Ik wil iets zo neutraals mogelijk geven, juist omdat geuren zo persoonlijk zijn!

Oh volgens mij is die lijn van de afbeelding dan het beste! Is een zachte poederig/bloemige geur vind ik.

1 like

Ik vind zelf Sakura en Dao het lekkerst! Vind ik beiden vrij rustige/zachte (volwassen) geuren in vergelijking met alle andere.

1 like

Ik had de mi band 2, ding opzich is prima alleen heeft de app wel veel problemen met synchroniseren en correct weergeven. Zo had ik een keer 14000 stappen gezet en dat was niet goed gesynchroniseerd ofzo en toen stond er in de app maar 2000, terwijl er eerder die dag sowieso al 9000 had gestaan. Dat soort dingen verpesten steeds je streak ook dan. En iemand anders die ik ken had juist weer dat de stappen dubbel geteld werden in de app.

Ben na 2 weken ongeveer overgestapt naar de fitbit charge 2

1 like

Is het toegestaan om bij het spel Koehandel tijdens de veiling je eigen bod te overbieden?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vermoed deze :smile:

(weet het antwoord overigens niet, al jaren niet meer gespeeld)

1 like

ik heb dit spel ooit jaaaren geleden gekregen en het ligt al die jaren te verstoffen in de kast want het lijkt me echt een schijtspel