Richting Groenplaats is het ong 15 min lopen. Maar je loopt eigenlijk al deels door het centrum (winkelstraten).
Ken je het theater hotel? Is dat te lopen vanaf de trein?
Dat hotel ligt precies tussen Antwerpen centraal en de Groenplaats in, makkelijk te lopen!
Yes! Dan gaan we die boeken. Thanks voor je hulp!
Heeft hier iemand ervaring met een wake-up light?
Ja! Ik heb er eentje van Philips! Wat wil je weten?
Ik sta altijd moeilijk op maar omdat het licht van de wekker langzaam opkomt heb ik even de tijd om wakker te worden en dan wanneer de wekker gaat sta ik ook op
Haha ja dit kon ik na een tijdje niet meer aan! Heeft me een jaar gekost om hiervan af te kicken ben nu alweer een half jaar aan het afkicken van mijn eenden-ringtone. Elke keer als ik een eend hoor grijp ik naar m’n zak, zo dom.
Waar in het centrum van Antwerpen moet ik echt eten?
Brasserie Appelmans! Super lekker stoofvlees en cocktails.
Ik heb ineens sinds een paar weken last van roos (denk ik), maar alleen op het gedeelte in het midden van mijn haarlijn bij mijn voorhoofd. Waar je het ook lekker ziet zitten. Terwijl roos volgens mij over het hele hoofd zit? Ik heb geen idee wat ik ineens anders doe waardoor dit zou kunnen komen. Ook merk ik dat het vooral na het wassen te zien is. Ik dacht deze keer ‘laat ik het extra goed uitspoelen rond dag gebied’ en nu lijkt het wel 10 keer erger (als ik eraan zit wordt het ook ‘meer’)
Iemand hier tips voor? Ik heb er net al wat appelazijn op gedaan en uitgespoeld en man wat stinkt dat, maar hopelijk helpt het. En ik ben een beetje bang dat als ik er een speciaal spul voor koop dat ik er niet meer vanaf kom zonder.
Naar de kapper gaan en die het na laten kijken? Sowieso geen antiroos kopen, want dan maak je het erger. Dan zou ik eerder shampoo zonder heftige ingrediënten kopen.
Of misschien is het een reactie op je gezichtsreiniger. Heb je die voor het laatst veranderd?
Ik reinig mijn gezicht eigenlijk alleen met water, daarom vind ik het ook zo vreemd omdat ik dus niet echt iets anders doe dan normaal geloof ik. Heb er nu wat olie op gedaan omdat het wat droog leek en het nog een keren uitgespoeld en het lijkt al minder gelukkig.
Kapper is wel een goeie ja! Stom dat ik daar niet eerder aan dacht aangezien ik vorige week nog geweest ben
Ik vind 'm gewoon met citroensap en simple syrup het lekkerst!
Ik kwam een tijd terug via facebook een leuk schoenenmerk tegen. De naam opgeslagen in notities. Telefoon kapot en dus kwijt.
In de hoop dat iemand het herkent.
Het waren lage gympen, leek wel geweven/geborduurd , heel veel felle kleurtjes/patroontjes.
Iemand een idee?
Geen flauw idee, maar toevallig een iPhone en iCloud voor je notities aanstaan? Dan kun je op iCloud.com inloggen en je notities inzien.
Nee helaas niet!
Ik heb ook op bepaalde plekken op m’n hoofdhuid een soort van roos. Volgens de dermatoloog is het eczeem en het wordt ook erger met temperatuurswisselingen en stress enzo. Ik heb een keer hormoonlotion gekregen voor erop en het werkte echt fantastisch, alleen vond ik het uiteindelijk teveel werk omdat het door je haar moeilijk is om echt op je hoofdhuid te krijgen
Ik heb een boxspring bed vraag. Bij mij verchuiven de twee bovenste matrassen telkens, waardoor we dan uiteindelijk in een soort kuiltje liggen. Super naar. Wel een topper erover. Heb laatst al antislip matjes tussen beide matrassen gelegd, maar dit veranderd niets. Meer mensen hier last van en een oplossing? Wil eigenlijk gewoon een nieuw bed maarja
27!
Ik heb er gisteren olie op gedaan en nu is het echt veeeel minder! Ik denk inderdaad dat het een soort droge huid kan zijn. Alleen word je haar dan weer vet doordat ik iets op mijn hoofdhuid wil smeren dus dat is wel weer irritant haha.
Ik kijk het nog even aan en anders misschien ook kijken of het eczeem kan zijn.