Durf te vragen

Ik vond het eigenlijk wel leuk altijd, ben meteen geïnspireerd om het weer eens uit de kast te trekken :smiley:

2 likes

Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vind zelf de Happy buddha (oranje) lijn en de Dao (groene) lijn heel lekker.

1 like

Vraag 1; ik wil van die versierde stroopwafels trakteren in de klas. Hoe kan ik het beste die chocolade smelten en ervoor zorgen dat t dus ook hard word? A l a van Wonderen stroopwafels zeg maar.

Vraag 2: mijn vader werkt in de bouw en ik neem zn gezicht soms onder handen aangezien die onder de mee eters zitten en etc. Heeft iemand een idee voor een scrub voor mannen (60+) zodat hij zelf zn gezicht een beetje kan bijhouden?

Misschien heeft Lush iets voor je vader? Die hebben ook producten voor mannen (weet niet of ze ook scrubs hebben, maar vast wel). Het heeft mijn ex in elk geval overgehaald om zijn huid goed te gaan verzorgen. Hij gebruikte zo’n soort houtskool om zijn gezicht te reinigen. Dat werkte volgens mij wel goed en er zat geen rotzooi in.

2 likes

Volgens mij niet. Want degene die na jou komt mag je overbieden.
Degene die het beest veilt kan wel vragen aan de hoogste bieder: wat is je laatste bod? En dan kan je nog een verhoogd bod geven.

Ik kan me eigenlijk niet echt een situatie voorstellen waarin je jezelf zou willen overbieden?

Chocolade glazuur, verkopen ze in een zakje bij ah. Deze kun je makkelijk au bain marie laten smelten. Ik gebruik deze of fondue chocolade van lidl, deze kun je in een kommetje in de magnetron laten smelten. Alleen die van lidl is niet altijd in t assortiment.
Deze choco wordt sneller hard dan gewone repen, dus handiger met decoreren vind ik.

1 like

Als je het ‘goed’ wil doen moet je hem temperen: https://www.24kitchen.nl/populair/chocolade-tempereren-zo-doe-je-dat

maar de oplossing van @caramelletje klinkt makkelijker.

2 likes

Zou naar het juridisch loket gaan. Waarschijnlijk moeten ze sowieso een advocaat in de arm nemen om de regelingen (zorgdragen en alimentatie) op papier aan te laten passen toch?

1 like

Als ze er onderling niet aan uit komen, moet het via de advocaat en rechtbank.

1 like

Heeft iemand wel eens Rocycle gedaan? En is het wat? Vriendinnetje van mij wil dat ik een keer mee ga, maar ik twijfel een beetje haha.

Ik vind het vies-vies, eigenlijk gewoon roomsaus zonder uitgesproken smaak. Carbonara zelf maken is bijna net zo makkelijk als zo’n pot leegkwakken, maar wel 100x zo lekker.

2 likes

Denk dat je beter gewoon een ei erdoorheen kan roeren en spekjes bakken. Kant en klaar carbonara is nooit een succes.

Ik vond altijd het lekkerst met een bekertje slagroom (ja heiligschennis I know), een ei, spekjes, peterselie en zwarte peper.

1 like

Het is het waard! Zo lekker :yum:

Ik had ooit witte speakers… Maar door veel roken in een kleine kamer zijn ze beetje ranzig geworden. Iemand een idee hoe ik dat weer een beetje schoon krijg? Ze zijn te goed om weg te gooien.

Mijn conditie is knudde en ik ben bang dat ik er als een debiel uit ga zien en het never nooit volhoud :flushed:

Had ik even nodig, thanks voor de moeite💗

Je kan ‘retrobright’ maken? Maar er is vast iemand die een simpelere oplossing weet, haha.

1 like

Ging met honger boodschappen doen, kwam thuis met Crocky naturel ribbel chips voor vanavond.

Welke dip moet ik daarbij maken?

2 likes

Mayonaise met curry

2 likes