Durf te vragen

Volgens mij ook je adres gegevens, zat met Mn vriend een keer in de trein en de conducteur maakte er een opmerking over, dat we samen op stap gingen ofzo. we zaten tegenover elkaar… en beiden een boek te lezen.

Ze zien ook of er een abonnement op staat, was een keer niet ingecheckt en toen zei de conducteur “foei, volgende keer inchecken” omdat ik studentenov heb.

@Enthusiasm Ik heb een koophuis, dus kan niet echt naar iemand anders toe. Ik weet ook niet zo goed aan wie/waar ik advies zou moeten vragen? Ik kan wel een briefje in de bus doen bij de buren maar die weten dan ook niet echt wat ze moeten doen denk ik - aangezien ik de oorzaak niet kan aangeven.

@CTFxC Hmm, nee ik denk echt dat het een leiding is, aangezien het al wekenlang gebeurt en heel onregelmatig en op verschillend volume.

Misschien een hele domme vraag. Maar is het echt handig om een credit card te halen voor new york. Ik heb echt nooit een credit card nodig en vind het zonde om er een te nemen en dat dan blijkt dat ik hem daar ook niet nodig heb.

Kan je een prepaid nemen? Dat kan je gewoon je geld op storten en overal gebruiken. Het wordt wel niet geaccepteerd voor de huur van een wagen.

Nja ik moet nog even onderzoek doen maar ik zit bij de rabobank. Ik weet niet of je daar een prepaid creditcard kan halen. (Voel me een beetje dom nou maar ik heb geen verstand van credit cards)

het is wel handig als je pasje bijv. ineens niet meer werkt, en idd vaak als je auto wil huren of zoiets heb je het nodig.

Ik zou het wel doen, ik was bij een aantal restaurants waar ze bijvoorbeeld alleen creditcard accepteerden.

Ja je moet het echt doen! Ik kon bijna nergens met mijn pinpas betalen. Ook meerdere geldautomaten accepteerden mijn pinpas niet, dus pinnen en dan overal cash betalen is ook niet echt een optie.

@George @LizzyBennet @safkina @Daelyss Thanks guys!
Ik denk dat ik even onderzoek ga doen naar een prepaid credit card. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben en ik even mag pben?

Ik heb er zelf ervaring mee maar woon in Blegië. Weet niet of @MadamPastoor je verder kan helpen?Zij werkt bij Rabobank.

Suprr bedankt inieder geval!

Ik heb een creditcard bij Rabobank, maar ik heb mijn betaalpas ook daar. Op de 20e (of 26e?) wordt het geld dat ik heb gebruikt afgeschreven vanaf mijn betaalrekening naar mijn creditcard om de balans weer op 0 te zetten! Zolang ik hem niet gebruik heb ik er ook geen kosten van.

Ja ik zit zelf ook bij rabo. Misschien toch maar even daar eentje aanvragen.

Ik ben er tevreden over! Het enige nadeel vind ik dat ik bij thuiskomst altijd graag m’n creditcard rekening wilde aflossen (zodat ik duidelijk kon zien hoeveel geld ik echt nog had) en dat niet kon, je moet dan gewoon wachten op die dag dat het wordt afgeschreven. Maar prima verder!

Ik had het zelfde bij de ING toen in nog een studentencreditcard had. Maar sinds dit jaar heb ik een ‘normale’ rekening en kan ik gewoon aflossen. Misschien is dat bij Rabo ook zo?

Nee bij Rabo kan dat helaas niet! (Ik heb allebei haha)

Heeft iemand hier wel eens een maagzweer gehad?

Oja btw rabo creditcard is echt top. Gewoon doen.

Ja ik heb dat gehad @maagzweer

Nee, wel erge maagklachten maar tot nu toe geen maagzweer,
Weet er overigens wel wat van af, wilde je er wat over vragen?