Durf te vragen

Wat waren je klachten en wat heb je er tegen kunnen doen?

Kan je mij vertellen wat je ervaarde aan klachten en wat je er tegen deed?

Het is vooral pijn op een lege maag ( bv Snachts) of net na het eten.
Daarbij ook klachten zoals misselijk, opboeren van lucht en maagzuur

Het kan komen door het gebruik van bepaalde medicijen zoals asprines en bv anti depressiva

Ik zou er even mee naar de huisarts gaan om het te laten beoordelen; in zeldzame gevallen kan er een maagperforatie of maagbloeding door ontstaan.

Vaak gaat het vanzelf over maar ik zou als je medicijnen gebruikt waar het door komt wel maagzuurremmers gaan gebruiken als bescherming ( omeprazol)

Ahh dankje voor je antwoord!

Ik heb ook een amex maar hoef m niet op een vaste datum te betalen? Geloof 3 weken na ontvangst factuur.
Dat ie lang niet overal wordt geaccepteerd is wel onhandig ja. Laatst was ik ook ergens, toen dacht ik hier accepteren ze vast wel, dat was dus niet, dus dat was een kleine tegenvaller. Mijn vriend heeft een mastercard voor in t buitenland als amex niet geaccepteerd wordt

Oh bij mij wordt 'ie automatisch geincasseerd! Daar zal het verschil dan in zitten

Ja dat zou kunnen, ik betaal niet met incasso idd. Voor jou misschien ook een optie als je flexibeler wilt zijn in betaaldatum

Dat komt doordat bedrijven een veel hoger percentage moeten afdragen aan AMEX per transactie dan bij andere creditcards. Vandaar dat veel bedrijven hem niet (meer) accepteren!

-weg-

Ik heb een ING studentencreditcard en ik kan ook sinds dit jaar aflossen wanneer ik wil. Misschien een algehele verandering?

nav mijn belastingaangifte: kun je zelf je arbeidskorting (laten) veranderen?

Is er een variant op de eeuwenoude merci chocolade om iemand te bedanken?

Ferrero

In een bedankt verpakking?

Misschien zelf een doosje met bonbons vullen?

Ik haal altijd een doosje bonbons bij Leonidas, ziet er wat luxer uit en zijn superlekker. En als je een klein doosje doet valt het ook wel mee wat prijs betreft.

Oh geen idee maar je zou er een strik om kunnen doen en een leuke kaart kunnen toevoegen. Ik zou daar iig blij van worden

Hier iemand ook op zoek naar de Air Max 1 Have A Nike Day? Ze stonden op sneakerjagers lang aangekondigd voor 1 maart, maar nu niet meer.

@LoisLane heeft ze gekocht, maar dat was in januari/februari?

Ja maar dat was een kindermaat toch? Want Zalando heeft ze ook al even, maar gaan maar tot maat 40 :frowning: