Durf te vragen

https://tweakers.net/pricewatch/1321208/hp-15-db0150nd/specificaties/

Thanks!

Als je em alleen voor bovengenoemde dingen gaat gebruiken is het een prima ding :+1:

Waar je even rekening mee moet houden is dat je maar 128 gb opslag heb dus je kunt er niet heel veel op kwijt. Maar dat zal je waarschijnlijk niet nodig hebben.

1 like

Dankjewel! Ik heb er zelf echt de ballen verstand van, dus dit helpt heel erg :blush:

Hehe, graag gedaan. Je moet wel weten dat als je ook grafische dingen wil doen zoals foto’s of video’s bewerken deze laptop niet geschikt gaat zijn. Maar het is een goed ding voor internetten, tekstverwerken en series kijken.

Het is voor m’n moeder en die kan nog geen foto doorsturen, laat staan een video bewerken…

16 likes

Meiden, ik heb mijn belastingaangifte steeds uitgesteld omdat ik het echt een lastig karweitje vind. Ik loop nu aan tegen de reiskosten aftrek van hebt OV. Ik heb alles opgevolgd van het tabel, maar vraag me af of je alleen de enkele reis vergoed krijgt of retourtjes?

Volgens mij staat die optie er dan niet bij. Dus dan kan je dat niet kiezen. Ik verwacht dat je pakketje wellicht wat later verstuurd zal wprden vanwege glamour day.

1 like

Ik heb geen flauw idee (sorry!) maar er is volgens mij een belastingaangifte topic, weet niet zeker of het daar besproken is maar daar zitten wel mensen die er veel verstand van hebben, mocht je hier geen reactie krijgen :blush:

Oo, thank you! Dat topic was mij nog niet opgevallen.

1 like

Ik ben bang dat ik dit tevergeefs vraag, maar heeft iemand een goede tip voor statische kleding? Ik weet dat polyester gewoon een rotmateriaal is en dat dat bijna altijd statisch is, maar heb zo’n leuk jurkje gekregen dus wil 'm eigenlijk wel kunnen dragen. Alle tips van ijzeren hangers, veiligheidsspelden en bolletjes aluminiumfolie in de wasmachine zijn volgens mij weinig effectief of het werkt vijf minuten.

1 like

Weet iemand hoe je webpagina’s die niet meer bestaan terug kunt halen? Wil graag de vacaturetekst van een functie nog een keer bekijken maar de vacature staat niet meer online en heb m niet opgeslagen. Iets met Google cache ofzo?

Haarlak? Zoiets staat me bij van Miss Congeniality :laughing:


Kunnen deze aardappeltjes in de vriezer?

Kan wel, maar ze worden niet meer zo lekker als voorheen. Beetje droog en melig.

1 like

Ja dat heb ik ook gelezen indd, vraag me af of dat wel langer dan 5 min werkt. Ga het een keer proberen :+1:

Oh ik heb nog een vraag! Weet iemand waar je van die fijne, knisperende, gladde dekbedovertrekken kan kopen? Ik heb er een van ikea maar die is niet meer te koop dus ik kan niet opzoeken van welk materiaal hij gemaakt is. Wat maakt een dekbed glad en knisperend?

1 like

Ik vermoed dat et komt door een dik katoenweefsel met een beetje polyester erin. Je kunt ook bij het opmaken een spuitfles met water gebruiken om het extra glad te krijgen.

1 like

Hm dan ga ik ze maar allemaal bakken en er twee dagen van eten. Melige aardappels klinkt niet zo aantrekkelijk

Misschien chambray? Ik heb nu zo’n dekbed vd Hema en hij is fijnnnnnn. Niet goedkoop maar er zijn vaak aanbiedingen, nu misschien ook nog.

1 like

Heeft iemand een tip voor een blender?

Budget is rond de 80 euro. Ik wil er ook graag wat hardere dingen in kunnen doen, en dat ik m aan kan zetten en niet vast hoef te houden.