Durf te vragen

Met een dalvrij abbo reis je ook bij Arriva gratis in daluren toch? Ik zag vol tarief staan toen ik incheckte om 15:59 maar dat kan niet kloppen toch?

Brownies (per post). Kan bijv ook via greetz!

Waar koop ik ophanghaakjes die wel blijven plakken aan mijn kast? Theedoeken gaan prima maar zodra ik mijn handdoek ophang dan valt het er na een paar dagen weer af. :expressionless:

Het is volgens mij ook een kinderlijn! De volwassen maten komen later pas dacht ik.

He shit. Dankjewel!

Ik vroeg me af, is het legaal (misschien een raar woord hiervoor maar toch) om een stof van een gekocht shirt bijvoorbeeld te gebruiken om zelf een nieuw product van te maken en te verkopen?

Deze?

Held!

Heeft iemand tips voor online stoffenzaken? Ik zoek een leuk printje voor een korte broek, maar alles is het net niet.

Heeft de Boeren Bonthal geen webshop?

Klopt! @lijnewiets Dat was inderdaad de kinderlijn :blush:

Rijdt iemand hier elektrisch met de auto? En zo ja, ervaar je wel eens problemen met opladen op openbare plekken?

Ik rijd vaak elektrisch en enige ding waar ik wel eens last van heb is als er een “gewone” auto (ongeoorloofd) op een laadplek geparkeerd staat. Verder zijn er genoeg aanbieders en laadpunten en vind het ook qua laadtijd goed te doen (zeker bij snellaadpunten).

https://www.bol.com/nl/p/eurotrail-zuignap-met-haak-tot-2kg-2-stuks-wit/9200000056564938/?suggestionType=browse&bltgh=qkQTgi-EdibWnGUI1slAQw.rAdrxYdMMnDk7ycXJ0lOeg_0.8.ProductTitle

Zulke zijn heel handig, die houden bij mij echt maandenlang een douchehandoek, dus een keukenhandoekje moet ook wel lukken. Niet per se dit merk overigens, gewoon met zo’n zuignap, maar dan eentje die je zo klikt, hebben ze vast ook wel bij de action oid.

Top. Dankje. :blush:

Het lijkt me dat daar het intellectueel eigendom ook geldt omdat het iemands idee en uitvoering is geweest. Maar je weet nooit zeker of iemand het heeft laten vastleggen, zo ja dan heb je een groter probleem. Maar om alle claims achteraf te voorkomen zou ik toestemming vragen aan de ontwerper.

Bedankt voor je antwoord! Toch is het in dat artikel anders omdat het wel een zelfde soort product is. Ik vraag me af of er op ieder patroon van een stof dan ook een soort recht zit? Want bijvoorbeeld de stoffen die je koopt in een stoffenwinkel mag je toch wel gebruiken om dingen mee te maken en ook te verkopen?

Iemand de tip tegen een pinky eye (in nlds heet het bindvliesontsteking van je ooglid/vlies geloof ik). Zombiemodus staat aan.

Kleding van een kringloopwinkel mag je toch ook vermaken? Het wordt gewoon jouw eigendom, zolang je maar niet logo’s of merken overneemt op je eigen product. Volgens mij…

Maar iets aanpassen voor jezelf is denk ik wel weer anders dan er een heel ander product van maken en dit zelf ook te gaan verkopen.