Durf te vragen

Maar iets aanpassen voor jezelf is denk ik wel weer anders dan er een heel ander product van maken en dit zelf ook te gaan verkopen.

Je mag het wel voor jezelf maken maar je mag niet een design kopiëren bijv dit design van marimekko

Was ik denk 10 jaar geleden ofzo ineens ook in elke Kruidvat te vinden op tafelzeilen enzo. Dat mag natuurlijk niet omdat je dan een bestaande print natekent.
Maar als jij een leuke blouse hebt gekocht maar je zou liever hebben dat het een kussen was mag je daar thuis gewoon een kussen van knutselen.

Ik had er overheen gelezen dat je het wilde verkopen, sorry

Ik had laatst een leren jas gekocht maar nu na een paar keer dragen zit er al een heel erge zweetgeur in de voering (synthetisch). Ik heb hem denk ik aangehad over alleen een t-shirt waarbij ik met blote oksels direct in de stof heb gezweet ofzo, ik heb er in ieder geval geen marathon meegerend. Het is behoorlijk penetrant en nu wil ik eigenlijk die hele jas niet meer aan, maarja hij was duur en ik was er zo blij mee. Hoe krijg ik dat eruit zonder meteen die hele jas naar een stomerij te brengen en hoe voorkom ik dit in de toekomst?

Azijn werkt Goed tegen zweetgeurtjes,
Of een handwas met schoonmaakazijn ( klein scheutje)

En als je hem niet wilt wassen een spuitflacon met water en een heel klein beetje azijn op de oksels spuiten en daarna buiten hangen

Heeft er iemand ervaring met Profijt meubel? Heb er een gave bank gezien

Mijn zus heeft een bank van Profijt en die bevalt prima.

Is het mogelijk dat een webshop op basis van je postcode de optie om achteraf te betalen weigert? Ik wou net iets bestellen en achteraf betalen, maar na het invoeren van mijn gegevens krijg ik de melding dat het ivm kredietwaardigheid niet kan? Terwijl ik nog nooit een rekening te laat heb betaald of eerder bij die webshop heb besteld. Ik ben wel onlangs verhuisd…

Ja dit kan 1 van de redenen zijn!
Zalando legt dit volgens mij uit. Zijn verschillende factoren om dit te beoordelen.

Ah shit, ik was er al bang voor! Ik ben niet in de meest ontwikkelde wijk gaan wonen. Ik ga even bij zalando kijken, dankje :slight_smile:

Reep van Tony met zelfgemaakte wikkel?

Iemand tips voor restaurants in maastricht? Liefst iets waar je een ‘chefs keuze-menu’ van 4 of 5 gangen ofzo hebt.
Mag wat meer kosten, niet michelinprijsniveau

Ik heb mijn bank daar gekocht 1,5 jaar geleden en ik ben er nog steeds erg blij mee!

Ik heb eens gehad toen ik pas verhuisd was ik niet Achteraf kon betalen bij Bol terwijl ik altijd netjes had betaald. Toen had ik gebeld en zij vertelde mij dat er een wanbetaler op dat adres geregistreerd stond bij hen. Na wat overleg konden ze die blokkade opheffen. Wellicht zoiets?

Mag het ook vlak buiten Maastricht zijn?

Zelf niet geweest maar wel positief over gehoord: Rantree en Restaurant 55.

Liefst wel in maastricht! Gaan daar een weekendje heen met hotel in centrum dus liefst loopafstand

Edit: en gaan niet met auto

Aaah ok! Het Kruisherenrestaurant beviel mij wel goed.

Ik ga het eerste weekend van april ook baar Maastricht dus ik denk: ik lees even mee over de restaurants. Ik voel me echt een boerin maar de menu’s van de drie bovengenoemde restaurants zijn toch super raar en klein?

Raar is een kwestie van smaak, maar als restaurants minder gerechten hebben zijn deze vaak veel meer geperfectioneerd, en dus ook lekkerder. En ook nog eens minder keuzestress als gast :smile: