Durf te vragen

Wij hebben nu Telfort, ook wel af en toe problemen mee minder dan eerst met ziggo.

Ja zo’n gevoel heb ik ook… En de vorige bewoner had in dit huis een wietplantage (waar hij voor opgepakt is), dus ik hoop eigenlijk dat dit snel geregeld is :expressionless:

Wat produceren ze? Als ik dat weet kan ik wellicht helpen. Heb redelijke productieervaring.

1 like

Deze omschrijving gaat ook aardig op voor een productieleider in de media.

Edit: lees nu dat je creatieve industrie zegt. Daar valt media ook wel onder haha.

1 like

Ik ga morgen voor het eerst ooit naar een vintage per kilo evenement. Ik vroeg me af of jullie wat tips (qua outfit en qua hoe het shoppen aanpakken) hebben voor deze newbie? Ik las bv al dat je enkel een heel klein handtasje mag meenemen en dat er geen paskamers zijn. Beetje stomme vraag maar ik ben graag goed voorbereid :sweat_smile:

Ik heb hier laatst gepost over de sauvignon blanc van undurraga, misschien was dat het?

Mensen met een noise cancelling headphone, hoe blij zijn jullie ermee en hoe goed werkt het? Zou het bijvoorbeeld een dreunende bass van de bovenburen en geblèr van buiten tegenhouden? En welke is het beste?

Jep, heel fijn! Draag m heel vaak, werkt goed tegen omgevingsgeluid. Ik heb de JBL E65BTNC

1 like

Vleeswaren

Oh hahaha dan heb ik echt geen idee :smiley: dacht meteen aan een televisieserie ofzo hahaha

1 like

De Grüner Veltliner van de Lidl! https://www.lidl-shop.nl/Gruner-Veltliner-Niederosterreich-2018/p100180770?from=recommendation&scenario=also_clicked
Deze koop ik standaard met feestjes!

@June Ik heb de Bose Quiet Comfort 35-2 en die is heel erg fijn! Ik moet wel zeggen dat een noise cancelling koptelefoon er vooral voor is om omgevingsgeluid weg te filteren, dus ik heb geen idee of hij een bass ook weg kan filteren. Maar als ik hem in de trein of het vliegtuig op heb is het lawaai wat het vervoersmiddel maakt verdwenen en je hoort mensen in jouw buurt nog zachtjes praten. Maar wel op een niveau waarvan je er echt geen last van hebt!

2 likes

Enorm blij met mijn Sony WH-1000XM3. Mijn vriend is muzikant en de koptelefoon cancelt veel geluiden die hij produceert (dus ook bass en zijn geblèr haha). Duur ding, maar al het geld meer dan waard.

Edit: ik raad je wel aan om zelf te testen in een fysieke winkel. Ik wilde namelijk eerst een Bose bestellen, maar ben er in de winkel achtergekomen dat ik die echt kut vind. Dus je moet gewoon alles testen qua comfort en geluid, en dan een kiezen die bij jouw wensen past.

1 like

Iemand een lekker en makkelijk recept wat ik vanavond kan maken voor zes personen?

Probeer de Facebookgroep Ambitieuze Meisjes!

1 like

Ik heb gister deze quiche gemaakt (werd hier laatst op het forum gepost): https://www.mindyourfeed.nl/recepten/diner/zoete-aardappel-spinazie-quiche/

Wij waren met 5, ik zou voor 6 personen het dubbele van dit recept doen. Met salade erbij trouwens!

2 likes

Ik heb dezelfde volgens mij als @vitaminwater en ben er heel gelukkig mee. Ben ze allemaal gaan testen en deze pakte zowel qua prijs als comfort het beste uit. Sommige kreeg ik veel druk op mijn oor (alsof je in de bergen bent). Of de ‘kleppen’ zaten niet fijn. Vind het bij deze ook fijn dat je nog wel een beetje het gevoel hebt dat je dingen meekrijgt. Niet alsof je in een bunker zit.

2 likes

Ik heb een vraag over de HM: sinds de membership veranderd is, kan ik nergens meer een factuuroverzicht terug vinden (wel een overzicht met bestellingen, maar geen overzicht waar je je saldo kan zien). Ik vond dat altijd erg handig, dus ik vroeg mij af of zo’n overzicht ergens nog te vinden is.

Bij mijn account ga je naar kaart en betalingsgegevens. Daar heb je 2 kopjes. Onder credit staat mijn saldo.

1 like

Oh ja, ik zie het, dank je wel!!

1 like

Heb hier regelmatig gelezen dat mensen Belkin kabels verkiezen boven Apple kabels, maar probeer nu te zoeken en ze hebben echt veel verschillende. Welke raden jullie aan? Gewoon usb naar lightning