Durf te vragen

Ik heb deze

https://www.bol.com/nl/p/belkin-duratek-1-2m-apple-iphone-lightning-kabel-naar-usb-a-roze/9200000065989693/?Referrer=ADVNLGOO002015-G-58279355261-S-556203319890-9200000065989693&gclid=EAIaIQobChMIhPTAjK_h4QIVQ-J3Ch0sLA6tEAQYBSABEgJLSfD_BwE

1 like

Maar waarom zijn die kabels zo veel duurder dan kabels van de action?

Ik moet een nieuwe kabel om mn MacBook air op te laden maar ze zijn zo duur. Dus nu is het elke keer hopen dat hij het nog doet omdat ik de aankoop blijf uitstellen.

Wie heeft ervaring met omsmelten van sieraden? Ik heb wat superoude zilveren ringen en 2 kleine kettinkjes. Zou leuk zijn als daar iets van te maken is. Maar ik kan niet helemaal ontdekken hoeveel je bijv nodig hebt om (ik zeg maar wat) 1 nieuwe ring te maken. En of het uitmaakt ‘welk zilver’ het is. In alles staat 925 maar waren wel best goedkope dingen ooit.

Ja ik heb ervaring met thuisvaccinatie! Ik vind het superfijn omdat ze bij je aan huis komen. Het zijn vaak gewoon dokters die wat willen bijverdienen. Het nadeel is dat ze in tijdsblokken werken dus ik heb ook wel eens gehad dat ik 4 uur lang echt zat te wachten. Maar ik ben dan ook een zenuwpees die dan niks anders kan doen.

1 like

Oh dan is het extra fijn voor hem dat je al thuis bent. Zet wat cola alvast klaar en dan kan hij na de prik lekker liggen met wat suikers. Ik ga trouwens ook in juli naar Bali, veel plezier alvast!

1 like

Reisprik is bij mij gewoon verbonden aan mijn huisarts! Dus die zitten gewoon in de praktijk, misschien bij jouw huisarts ook wel?

1 like

Ik ben al 2x op Bali geweest :speak_no_evil: dus we (vriend en ik) gaan een paar dagen naar uluwatu en daarna 2 weken in de rijstvelden iets buiten canggu chillen! Wij gaan wat later, rond de 25e.

1 like

Ja nu al zin in! Als je trouwens in canggu echt lekker indo wilt eten moet je naar Bumi gaan. Daar kan je old school aanwijzen wat je wilt hebben en je bord vol laten scheppen.

1 like

Iemand die weet of vandaag of morgen de paasartikelen (paaseitjes!!) in de aanbieding zijn of worden ze echt weggehaald of…

Ik wil een megapaashaas maar niet voor 15 euro. Maar misschien ben ik nu te laat.

Vandaag was het nog niet in de aanbieding. Denk morgen wel en dan is het afwachten qua aanbod denk ik.

1 like

Ik wacht ook vaak op die aanbiedingen, maar heb het idee dat het tegenwoordig vaker meteen weg is dan bijvoorbeeld paar jaar terug toen alles wel echt 1+1 of 50% korting was.

1 like

Ik heb echt al meer dan een jaar een rood stipje op mijn neus, ik had er ooit een korstje zitten en die heb ik weggehaald (ja goed idee ik weet het) en nu blijft er een rood stipje zitten. Iemand een idee hoe ik daar vanaf kom? Ziet er stom uit. Ben soms zelfs bang dat het huidkanker is maar het blijft hetzelfde.

Ik heb dat ook ooit gehad op m’n gezicht en het is vanzelf weggegaan! Duurde inderdaad wel even, maar ik zou me niet teveel zorgen maken.

Het is echt een stipje. Je ziet op de foto niet goed maar het is echt rood.

Heb precies hetzelfde (nou ongeveer). Dan iets meer naar links en iets kleiner. Lijkt op een porie maar dan rood.

@Fenayi Ik heb er ook een! Maar iets lager en meer links.Wel even groot.

Ja volgens mij duurde het bij mij ook wel jaren, geen idee meer eigenlijk want het is al een tijd terug. Maar hopelijk verdwijnt ie ooit nog!

Ik moet een CT scan maken van m’n voet. Moet ik m’n kleren uit doen of alleen rekening houden met geen horloge, riem etc om? En kan iemand me verzekeren dat ik geen spuiten krijg :joy: Heb daar eeeecht geen zin in

Waarom moeten ze een scan van je voet maken? Want volgens mij als ze je bloedvaten goed willen zien moeten ze wel contrastvloeistof inspuiten. Kleding kan je aan houden. Sieraden weet ik eigenlijk niet, maar mijn bril moest ik wel afzetten alleen moest ik een ct scan van mijn hoofd laten maken, dus dat is wel anders.

Ben geweest en gelukkig niks ingespoten gekregen. Thanks voor je antwoord

2 likes