Durf te vragen

Nee joh :roll_eyes:

Reken maar uit meid!

Dat was te verwachten :smile:

Moet je niet 's met pensioen dan?

Bannen is geen baan. Slechts een hobby.

Help mij alsjeblieft!
Ik ben wanhopig op zoek naar deze snoepjes of iets dat hier naar smaakt. download%20(1)
Eerst hadden ze vergelijkbare drop toffee bij Ikea, maar nu dus niet meer.
Het smaakt dus naar zoete drop, heeft de structuur van toffee, kleurt je tanden zwart, blijft aan je kiezen plakken en is verslavend lekker.

Ik dacht meteen aan Italiano snoepjes. Maar die zijn hard aan de buitenkant. Er liggen volgens mij wel drop toffees in de supermarkt?

Deze!

Ohh nu moet ik denken aan droptoffees die mn oma vroeger had. Zaten geloof ik in doorzichtige verpakking dus het zijn sowieso niet deze, maar oohh die zou ik graag weer eens hebben :heart_eyes:

Ooh ik heb nu echt zin in de Chokotoffs van Cote D’or :heart::heart:

Ik dacht lange tijd dat je Bernie als avi had. :disappointed_relieved:

@HvO @Vidia
Ik heb deze droptoffees een tijd geleden gekocht, maar ze komen niet in de buurt van die groene kruis snoepjes die ik bedoel.
Italiano’s vind ik ook heerlijk, maar idd hard. En ik ben heel erg bang dat ik deze snoepjes aan het verheerlijken ben en ze dan zwaar tegenvallen als ik ze weer vind. Maar ik krijg ze maar niet uit mijn hoofd!

Hebben ze deze niet bij de Jamin?

Ken je iemand met een sligro/Makro pas? Misschien dat ze ze daar nog hebben!

Iemand verstand van reiskostenvergoeding? Ik ga altijd met de trein van mijn huis naar m’n werk en terug. Soms ga ik na m’n werk met het ov naar de stad naast m’n werk, omdat een vriendin daar woont. 's Avonds ga ik dan weer van die stad naar de stad waar ik woon, maar ik reis dan niet via de stad van m’n werk. Hoe kan ik zorgen dat de reis van m’n werk naar m’n huis toch vergoed wordt?

Weet iemand waar ik voor 9/10 man een bootje kan huren in Amsterdam? Voor een zaterdagmiddag voor 2 uurtjes. Boaty en Mokumboot etc. heb ik al doorgekregen maar die zijn voor te weinig man en ik weet niet wat wel of niet betrouwbaar is. Niet te duur aub :stuck_out_tongue:

Ligt heel erg aan hoe je je reiskosten vergoed krijgt denk ik? Heb je een business-card, dien je losse declaraties in met je kaartjes erbij, heb je een trajectkaart of ander abonnement?

Losse declaraties!

Ik zou denk ik gewoon de kaartjes die je hebt via die andere stad inleveren en dan als gedeclareerde bedrag het lagere bedrag invullen wat je normaal betaalt voor je reis; maar sowieso zou ik het eerst even checken bij je werkgever hoe ze het aangeleverd willen hebben in zo’n geval, lijkt me het veiligste om er zeker van te zijn. Er is niet 1 correcte voorgeschreven manier ofzo.

Zou iemand mij willen helpen met het zoeken naar een outfit voor een bruiloft? Ik heb bijna nooit een bruiloft en draag ook bijna nooit jurkjes/hakken (behalve op vakantie zomerjurkjes die nu niet echt geschikt zijn). Dus ben best onzeker :worried:. Dresscode is chique en de bruiloft is begin april. Heb maat 44 en witte benen dus draag graag een panty :smile: