Durf te vragen

Weet iemand of de biker513 van Goosecraft in het zwart ergens in de aanbieding komt binnenkort? Het is echt een rib uit m’n lijf, dus een korting zou mooi meegenomen zijn.

Welke berberana wijn is de goede of zijn ze allemaal lekker?

Deze week in de bonus namelijk

De witte met het goudkleurige etiket :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: en de rose vind ik de beste, maaaar ze zijn eigenlijk allemaal lekker!

1 like

Ik had ook opeens een rode stip onder mn lip. Lang gedacht dat het geïrriteerd was of overblijfsel van den puistje en weg zou gaan maar zat er nog na 1,5 jaar. Bleek een gesprongen bloedvaatje te zijn en dat heb ik een tijdje terug laten weg laseren.

Weet iemand bij welke fysieke winkels je een gastenboek kunt kopen? Het is voor een bruiloft, maar hoeft niet specifiek daarvoor te zijn.

Ik verwacht bij de betere boekhandel.
Heb ze ook weleens bij de action gezien.

1 like

@Quinn

We hebben de insectenplaatjes ontvangen, dankjewel! Nu nog op zoek naar de laatste 2 :blush:

1 like

Welke 2? Kan een hele stapel opsturen.

1 like

Nr 10 en 11 zoeken we nog :smiley:

En nr 16

En als je de oorworm ook hebt dan houd ik me graag aanbevolen. Vriend heeft ze per ongeluk op de verkeerde plek geplakt en toen heeft zoontje de .1 en .2 “weggekrast” zodat je niet kon zien dat ze niet goed waren geplakt :joy:

Iemand enig idee hoe naar de dokter gaan werkt voor exchange students? Iemand uit mijn projectgroep wilt naar de dokter omdat hij burn-out klachten heeft, maar hij zei dat het moeilijk voor hem is omdat de dokters hier private zijn en niet van de overheid (?) Ik wil hem graag helpen maar ik word zelf ook niet veel wijzer.

Geen idee ook, maar misschien kan hij naar de studenten psycholoog van jullie instelling?

1 like

Hij kan zich gewoon bij een huisarts inschrijven (of als passant ergens langsgaan), dan moet hij waarschijnlijk wel contant betalen (maar dat moet hij dan even navragen bij de praktijk waar hij heen wil) en achteraf declareren bij zijn eigen zorgverzekering thuis.

1 like

Heeft iemand oefeningen of tips die ik thuis kan doen voor mijn (linker) schouder/bovenrug die helemaal vast zitten. Het straalt ook door naar mijn arm en ik word er gek van.

Als julllie de matentabel van webshops volgen, klopt dit dan?

Bij mij dus niet. Laatst kwam er uit dat ik maat 46 had volgens de tabel. Maar 40 paste prima. Dus op de gok eigen maat gekocht i.p.v. advies van de tabel gevolgd. Dit overkomt me zo vaak.

Soms wel soms niet, maar ik zit zelf een beetje tussen twee maten in. Meestal raden ze de grotere maat aan en soms zit die wel goed, maar soms ook niet haha. Heb gisteren iets van pull and bear besteld en die hebben online best een uitgebreide maathulp, ik ben benieuwd of dat klopt:p
Ik heb nog nooit gehad dat de maattabel er zoveel naast zat als bij jou trouwens.

De beste tip om pandora bedels (zilver) te poetsen en lang mooi te houden? Ze worden bij mij altijd weer heel snel donker :expressionless:

Waar koop ik simpele shorts voor onder rokjes die tegen schurende dijen helpen?

Ik heb zulke broekjes van H&M, maar ik vind bandelettes nog veel fijner! Die broekjes vind ik vaak erg warm en daar heb je met deze “banden” geen last van! Ze blijven bij mij perfect zitten en ze snijden ook niet in je huid, ik trek ze ook aan onder strakke kleding en dan zie je ze niet. Het is wel even een kwestie van goed opmeten welke maat je moet hebben, maar ik heb er veel plezier van!

Ik poets mijn zilver altijd met sigarettenas. Heb het ooit als tip gekregen van m’n moeder en het werkt echt supergoed! Enige keer dat ik blij ben dat m’n vriend rookt.

2 likes

Deze vind ik fijn en niet warm

2 likes