Durf te vragen

Zijn de banden ook van h&m?

Bedoel je deze of zijn er anderen?

Is het tijdens koopavonden in Utrecht heel druk? Vergelijkbaar met bv een zaterdag?

Heeft iemand hier een Iphone X en die mij kan vertellen of het werken zonder home knop echt een aanwinst is? Wend het ook redelijk snel?

Nee! Bandelettes is het merk, ik heb mijne besteld via bol.com en je kunt ze ook bij verschillende lingerie webshops krijgen. Heb eigenlijk geen idee of je ze bij een fysieke winkel kunt kopen.

1 like

Ja, went erg snel. Ik vind het niet per se een aanwinst, het grote scherm is natuurlijk wel mooi.

1 like

Het ligt ook een beetje aan het weer/ aan de tijd (nu is het vakantie, lijkt het me nog rustiger), maar de keren dat ik er ben op koopavond is er geen zaterdagdrukte hoor! Dan is er ook markt en dat maakt het al 10 x drukker vind ik altijd.

1 like

Ik was er na twee dagen aan gewend. Ben alleen steeds in de wat nu als ik de telefoon van m’n vriend in m’n hand heb, wel met homeknop.
Vind t grote scherm wel super chill.

1 like

Hoeveel stappen is een half uur wandelen (beetje flink doorstappen) ongeveer?

Heeft iemand dé tip voor goed, niet al te zichtbaar of oma-achtig corrigerend ondergoed? Gaat vooral om m’n heupen ik strakke (zomer)jurkjes, vandaar ook het liefst niet al te zichtbaar en warm. Zie hierboven wel wat dingen staan maar dat gaat meer over schurende dijen.

3000-4000 denk ik? Als ik bij m’n huis in de buurt een rondje loop is dat zo’n 5000-6000 stappen in 45 min met redelijk snel lopen

1 like

Ja het went super snel! Toen ik ‘m binnenkreeg had ik het eigenlijk direct door en heb me er nog geen moment aan gestoord. Het is eigenlijk veel sneller en efficienter, plus dat het er mooier uitziet.

1 like

Bedankt voor jullie hulp allemaal! Ik heb uiteindelijk deze short gekocht en hij zit heel fijn!

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0492897002.html

1 like

In Bataviastad zit een winkel met hele gave Goosecraft jasjes voor zeker de helft van de prijs. Misschien zit dit model er ook tussen?

1 like

Ik denk dat je dat het beste kunt vragen aan een zilversmid. Als je laat zien wat je hebt moet hij/zij je een goed antwoord kunnen geven.
Ik heb een ring laten maken uit de twee trouwringen van mijn oma en opa en daar heeft ze als ik het goed onthouden heb (alweer iets van 7 jaar geleden) het goud van beide helemaal opgemaakt. Maar het is dan ook een redelijk brede ring, als je een dunne wil is het weer anders denk ik.
Mijn conclusie: gewoon vragen :slight_smile:

Dankjewel! Ik zal er eens mee op pad gaan komende week :slight_smile:

1 like

't is vandaag vogue shopping night. Volgens mij doet Goose craft ook mee

Klopt! Dit model doet wel mee, maar niet in het zwart helaas… thanks in ieder geval!

Ik vond het heel snel wennen. Je winst zit denk ik vooral in je telefoon unlocken zonder handen. Ook in de winter handig als je handschoenen aanhebt.

Ik vind Spa Weesp heel fijn alleen zijn hun koude dompelbaden niet altijd zo koud als ik zo willen.

Edit: en Zuiver in Amsterdan oom

3 likes