Is het geen lisdodde? Van die stengels met ‘sigaren’ die vaak aan de waterkant staan.
Ik heb zo’n vergelijkingssite gebruikt, maar wel eentje waar je moet invullen wat voor huis je hebt. En toen heb ik het handmatig nog iets hoger gezet. Maar eigenlijk geen idee of ik nu een goed verbruik heb ingevuld. Dus beschouw dit maar niet als een tip
Is dat niet gewoon riet?
Welke leuke winkels zitten in het centrum van Rotterdam? Winkels als Zara en Berschka ken ik ondertussen wel, Monki en Stradivarius wil ik nog heen!
Ik gebruik altijd gaslicht.com! Ik ben net ook weer overgestapt en dat bevalt erg goed. Het is vrij simpel te regelen en je krijg netjes bericht van alle wijzigingen. Het scheelt zeker om ieder jaar over te stappen!
Na dat ik door dit forum ‘ge-influenced’ ben wil ik ook een draadloze koptelefoon met noise cancelling Heeft er iemand tips? Liefst wel betaalbaar want heb hem niet echt super per se nodig
Worth a try:
Ik wil graag een aantal plaatjes van een kaart van Europa/ wereldkaart met daarboven een vliegtuig met vliegroute. Een beetje het idee zoals in het vliegtuig, waarop je kan zien hoe ver je nog moet. Weet iemand of er een site is waarop je dit ‘makkelijk’ kan maken en bv. kan invullen ‘van Parijs naar Londen’ en dat dan het plaatje ontstaat?
Weet iemand of er een mogelijkheid is om al je foto’s op instagram in 1 keer te archieven? Heb zo’n 2000 foto’s en echt geen zin om ze allemaal handmatig te archiveren…
Dit misschien?
Heb mijn bestelling met onder andere shirtjes van Monki binnen. Helaas schijnen ze enorm door, navel zie je overduidelijk zitten en daar heb ik geen zin in. Ik wil straks in de hete zomer geen hemdjes dragen. Ik heb bijna geen shirtjes meer, waar kopen jullie leuke?
Voor basics heb ik Uniqlo al een keer voorbij zien komen, maar voor printjes et cetera?
Weet iemand of de La Bohemienne-jeans van Scotch & Soda qua maat hetzelfde vallen als de La Parisienne?
Kan volgens mij geen kwaad? Of iemand moet me even verbeteren. Maar ik zal wel uitkijken met viezigheid of stof denk ik
Ik zou het wel even afplakken, voordat er vocht in komt. Verder lijkt het me niet zo heel veel kwaad kunnen maar ik weet dan ook niet zo heel veel van technologie
Via polarsteps?
Ik zou er een stukje ductape overheen plakken
Ik ga het liefst naar Inches in Den Haag, maar dat vind je misschien duur? 35eu voor alleen knippen en 40eu voor wassen + knippen. Wel echt een heel fijne kapper!
welke stad is leuker om te bezoeken (eventueel met een kind van 3) --> Deventer of Amersfoort?
Heeft iemand hier een dashcam? Of een aanrader? Liefst niet te duur (<100 euro).
Beide leuk, Deventer is wat kleiner, maar heeft wel een tof speelgoedmuseum mocht je met kind gaan!
Mijn vorige laptop heeft jaren gefunctioneerd met een vergelijkbaar gat (verder niets gedaan/afgeplakt oid).
Maarrr ik heb een nieuwe laptop inmiddels en daarvoor meteen mijn vraag: heeft iemand tips voor een goede hard case voor een MacBook Air (13")?