Durf te vragen

Elysium vind ik mega chill.
Wel leuker met mooi/warm weer dan kan je lekker in de tuin chillen op lig bedden.

1 like

Ik heb morgenochtend een afspraak in Alkmaar en normaal gesproken zit ik daar gewoon op kantoor maar wil wel een keertje hip in een tentje ergens gaan zitten werken.

Maar de vraag: heeft iemand een tip waar ik zou kunnen gaan zitten?

1 like

Echt

Daar vind ik de koffie en taartjes chill en kun je eventueel fijn werken

1 like

Nola Social!

2 likes

Huh daar kun je toch niet werken? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Super donker en harde muziek haha

Ooh, ik vind het wel meevallen qua donker en harde muziek haha. En zeker voorin bij de ramen is het toch best licht? Ik ga ook rustig op een zomerdag in een strandtent werken waar het mega druk is, maar dat verschilt natuurlijk voor iedereen.

1 like

zoiets als deze krijg je ook bij de zeeman, die zijn ook heel fijn

@RupiKaur @Evi-lena
Thanks voor jullie antwoorden!

1 like

Neem de Tompouche Sundae. Thenk me laturr…

1 like

Oehhh, klinkt goed! Ga ik binnenkort ff testen :smirk:

2 likes

Wanneer mag een merk iets verkopen als “vegan leer”? Of is dat echt niet meer dan een marketingtrucje en is het gewoon nepleer aka plastic met een mooier naampje? En als het dan van plastic is, is het alsnog beter voor het milieu, of alleen beter voor dieren?

2 likes

Ik zie dat je al wat anders gekocht hebt maar ik kan deze van Anni Rolfi ook aanraden! https://www.kruidvat.nl/anni-rolfi-body-controlpants/p/2544606

Sencha of koffiemolen.

1 like

Daar was ik dus al bang voor :disappointed: Ik houd het maar gewoon bij duurzame merken en tweedehands dan.

Ze is een vlak voor het sterven van EGF nog eens voorbij gekomen. Ze is helemaal into vegan acaï-bowls en #healthystuff. Haar insta werd gepost maar kan hem niet meer terugvinden nu.

Instagram vraagje; kun je er voor zorgen dat iemand jou niet meer kan volgen zonder dat je diegene hoeft te blokkeren?

Blokkeren en dan deblokkeren, dan kunnen ze je wel nog vinden maar je foto’s niet meer zien.

1 like

Als je profiel op prive staat wel volgens mij. Want als je iemand blokkeert volgt diegene je niet meer. Als je daarna weer deblokkeert zouden ze bijv. nieuw vriendschapsverzoek moeten sturen om je foto’s te bekijken.

Maar weet niet 100% zeker

De tip van @HvO werkt ook, als je in je volgers lijst zit kun je op de drie stipjes ernaast klikken en daar staat het dan

1 like

Ze woont in Telaviv en post op dr openbare insta alleen maar healthy food foto’s. Ze heeft ook een privé insta maarja die is dus privé. Oh maar ze is nog wel net zo’n popje als ze op Sugababes was trouwens.

1 like