Durf te vragen

Welke fles, behalve een Dopper, vinden jullie fijn?

Ik heb mijn appartement via Pararius gevonden. Zij verhuren niet zelf maar is een soort verzamelsite.

1 like

Huh? Dit lekt dus niet? Zo apart!

Weet iemand toevallig wanneer Monki hun voorraad aanvult?

Oh en aan @tuula een vraag, gezien ik weet dat jij die broek hebt (of anderen die dit lezen en hem ook hebben): De 501 van Levi’s, ik heb er een op het oog. Ik ben 1.68 en heb bij mijn Topshop Jamie 28x32. Op de Levi’s site staat alleen binnenbeenlengte 26 en 28. Heb nu ook vrij weinig aan hun matentabel. Hoe lang ben jij en welke maat heb je bij deze broek?

Mijn 750ml Chilly’s fles!

2 likes

Kan deze in de vaatwasser? Hoe doe je dat met het tuitje?

Is er een manier om te ontdekken wat de sneak preview in de bioscoop zal zijn? Bijv. wanneer er een film vanaf maandag echt gaat spelen, is de kans dan groot dat dat op de zondag ervoor de sneak preview is?

Meestal weten de medewerkers het wel. Dus je zou het kunnen vragen. Of ze het gaan vertellen weet ik niet :speak_no_evil:

Ik heb ‘m nu niet bij de hand maar zal vanavond even voor je checken. Ik ben 169 cm dus wat dat betreft ben ik wellicht een goede maatstaf :smiley:

2 likes

Ik huur via Jebber, die richt zich op starters :slight_smile:

1 like

Ik heb weleens een film gezien bij de sneak die daarna niet eens in de bios ging draaien…

Hoe kopen jullie allemaal een huis? ( ik heb een studieschuld, dan kom je toch niet in aanmerking?)

1 like

Jawel hoor.

Hoe? Euh geld sparen en een baan met vast contract​:rofl::rofl:

1 like

Niet :joy: want mega studieschuld, nog studerende man en baby on the way. Maar gelukkig zitten wij nu lekker goedkoop gehuurd. De wens is er (vooral bij mij) wel heel erg. Dus wij gaan nu die hard sparen zodat we zelf een deel kunnen inleggen.

1 like

Je studieschuld maakt het bedrag dat je mag lenen minder, maar niet 0, je budget wordt dus alleen anders.

1 like

Ik had geen studieschuld, maar ook geen vast contract.

Jaaropgaves van de afgelopen 3 jaar + een tijdelijk contract waren gelukkig ook goed bij mij. Door omstandigheden (drama) net een week bij een nieuwe werkgever aan de slag.

1 like

Nou je moet je nog iets meer oriënteren denk ik als je oprecht tips wil…?
Het is niet een kwestie van in aanmerking komen. Dat klinkt meer alsof je op een lijst staat en op een dag een brief krijgt met een hypotheekvoorstel ofzo…

3 likes

Klean Kanteen!

Dat ik nog moet oriënteren is helemaal waar. Echter is jouw reactie gebaseerd op mijn woordkeuze. Mijn vriend en ik hebben momenteel geen actieve wens om te kopen. Wanneer dat wel zo is zal ik me inlezen.

Ik ken met name mensen die een huis hebben gekocht door de schuld te verzwijgen of via ouders te doen. Vandaar mijn vraag.

1 like