Durf te vragen

Ik zeg altijd doedoeeiiiii (heel raar eigenlijk)

2 likes

Doeeei, of doedoei. Héél af en toe zeg ik houdoe, maar dat vind ik een beetje gek om te zeggen terwijl ik gewoon in Brabant woon :see_no_evil:

1 like

Haie natuurlijk

4 likes

Toedels

1 like

Ik zou een grote maaltijdsalade maken, bijvoorbeeld met couscous of pasta. Verder los worteltjes, tomaatjes en paprika en iets van hummus om het in te dippen. Het ligt aan het weer, maar iets van zoutjes of nootjes vind ik ook altijd lekker.
Qua drinken neem ik altijd veel water mee of bijvoorbeeld iets van Karvan cevitam daar nog bij.

2 likes

Handige mensen, hoe zouden jullie dit repareren? Foto 2 is van de andere kant en dus hoe het hoort te zijn, maar denk dat die het ook gauw gaat begeven. (Eerste keer dat ik mobiel foto’s upload dus excuses als het te groot is oid!)

Maar de schoenmaker gaan en vragen of ze het kunnen maken.

2 likes

Ja die zijn mega handig, zeker met leer. Denk dat ze dit makkelijk kunnen maken

2 likes

Ik weet het antwoord op je vraag niet, maar is die actie er nu?

1 like

converse

Ja kijk maar in het show-je-laatste-aankopen-topic hahaha

Misschien wraps? En als je die echt goedgevuld wilt, kan je o.a. rijst erin doen zodat het een soort burrito wordt.

1 like

Iemand de tip voor een manicure/gellak behandeling in de buurt van Hoorn?

Ervaringen met van die mini afwasmachines? Zo’n kleintje voor 6 couverts. De oma van m’n vriend wil ons zo’n ding geven omdat we gaan samenwonen maar een full size past niet meer in m’n popperige keukentje.

Ik heb er eentje, zat al in mijn huis. Ik woon alleen en het is gewoon hetzelfde als een normale. Gewoon prima: Je moet alleen je pannen er niet in doen, dan is het zo vol. Vind het vooral fijn dat mijn aanrecht niet vol staat met afwas en dat ik het kan wegstoppen, haha. Weet alleen niet of ik het zelf zou aanschaffen :woman_shrugging:t3: Hangt er vanaf hoe graag je kookt en hoeveel vaat je per dag hebt denk ik.

Ja dat lijkt me echt chill, bordjes en kopjes etc er meteen in. Ik kook heel veel maar ik heb allemaal moeilijke dure pannen dus die blijf ik braaf met de hand doen. Ik hoorde alleen van collega’s dat die kleintjes soms sneller kapot gaan, iets met pompjes ofzo.

M’n hond is straks sowieso dolgelukkig, die mocht vroeger altijd het voorwasje van de afwasmachine doen. Sorry not sorry als niethondenmensen dit goor vinden.

2 likes

Crisis hoe komt die tekst nou weer zo.

37 likes

Hahahikgastuk

1 like

Koolhydraatvrij zal niet gaan, er zitten altijd koolhydraten in groenten. Is er een reden dat je geen koolhydraten of suikers wilt eten? Aangezien het niet zo gezond is om een voedingsstof volledig weg te laten. (nieuwsgierig)

Hahahahaha

Het lijkt nu net zo’n diepzinnig citaat uit een artikel in een tijdschrift, dat dan ergens in het artikel uitgelicht staat :joy: Dat is vooral gezien de inhoud en de laatste paar woorden echt heel grappig.

5 likes