Durf te vragen

Ik heb de 721 ook in W25. Terwijl ik best wel een kont en volle bovenbenen heb (ter vergelijking: h&m bikinibroekjes e.d. heb ik allemaal in maat 38). Ik dacht dat 25 alleen voor hele smalle mensen was, maar Levi’s valt gewoon zo. En je loopt het natuurlijk ook een beetje uit.

Mocht je een keer in Utrecht zijn dan kan ik je aanraden om naar de Rode Winkel te gaan, die hebben super veel aanbod en hele goede service.

1 like

Sorry dan kan ik je niet echt helpen, wij hebben een goede oven in t fornuis.

Combi oven is bij ons prima voor lasagne en broodjes etc, maar niet voor taart

1 like

Leuk dat je roze wil! Ik weet alleen helaas hier niet echt een antwoord op waar je iets aan hebt. Met roze heb ik alleen ervaring op geblondeerd haar met directions kleuren. Verder werk ik alleen met het merk Indola en die hebben zoiets helaas niet. Je zou eventueel naar een kappersgroothandel in de buurt kunnen gaan met precies deze vraag en uitleg. Daar hebben ze meerdere producten en merken en kunnen je ook meteen tips geven over hoe en wat je het beste kan doen.

1 like

Ik heb sinds gister ineens dat mijn telefoon de wifi hier thuis niet meer kan vinden in de lijst met netwerken. Mijn vriendin heeft precies dezelfde telefoon en bij haar deed hij het wel, dus ik denk dat het aan mijn telefoon ligt.

Heb al wifi uit en aan, opnieuw opgestart, wifi manager apps geprobeerd maar het helpt niet? Ook het modum uit en aan werkt niet.

Mijn vriendin heeft dit soms ook na de laatste android software update, maar bij haar werkt opnieuw opstarten altijd, maar bij nij niet :sweat_smile:
Weet niet of het relevant is maar heb de samsung a7 2018

edit: Op mijn laptop is er ook niks aan de hand, dus het ligt echt aan mijn telefoon

Ik heb dit met een hele oude iPhone gehad. De wifi-ontvanger in de telefoon was toen losgeraakt oid. Ik ben daar toen mee naar een reparatiewinkel gegaan (niet per se een Apple store) en dat hadden ze binnen een paar minuutjes vastgeschoefd. Ik hoefde daar toen ook niet voor te betalen.

1 like

Heeft er iemand ervaring met verduisterende rolgordijnen voor een Velux dakraam, via een van de vele webshops die je hier online voor hebt? Ik ben erg benieuwd of de gordijnen makkelijk te monteren zijn en welke webshops jullie kunnen aanraden!

Ik heb deze in het donkerblauw: https://www.raamdecoratie.com/dakraam-rolgordijn-pure-verduisterend.html?gclid=Cj0KCQjw5J_mBRDVARIsAGqGLZBx0Cmk8irnlvcrNserUPzQH0oLZl0Ka_vFMq32bNlA_REJcYSkei4aAo8kEALw_wcB

Werkt prima en was redelijk eenvoudig te installeren samen met m’n huisgenootje. Zijn ook lekker verduisterend!

In het dakraam zelf staat een code die overeen moet komen met de code van je bestelde gordijn.

1 like

Ik zag dat Delta wifi had maar wisselende berichten moet je nou wel betalen of niet en wat kun je met die wifi doen. Alleen beetje appen of zelfs dat niet.

Delta heeft gratis wifi waar je alles mee kan :smiley:

1 like

Bedankt voor dit geweldige nieuws.

Had je toen helemaal geen wifi meer of alleen last van bij 1 netwerk?

Vind dit echt heel gek, ik kan wel met andere wifi’s verbinden maar niet met die thuis. Mijn vriendin haar telefoon en mijn laptop doen het wel gewoon dus je zou zeggen dat het dan aan mijn telefoon ligt. Ik snap alleen niet hoe het kan dat er 1 netwerk is die mijn telefoon niet kan vinden terwijl deze er wel is :sweat_smile:

Net nog even door mijn stapel gegaan en ik heb alleen de oorwurm voor je!

Heeft iemand tips voor het zoeken van een nieuwe energieleverancier?
Kiezen jullie gewoon de goedkoopste op zo’n vergelijkingssite of zitten er nog addertjes onder het gras waar je rekening mee moet houden?

Ik ga bijna verhuizen en heb nog steeds de energie/gas niet geregeld/de oude opgezegd omdat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Toen ik rood haar had gebruikte ik dit, gezien op YouTube en toen besteld, maar het is gewone verf waar ontkleuring in zit dus geen gedoe met eerst ontkleuren enzo.


Bestelde het destijds op Amazon maar vond dat zo’n gedoe, bij de kappersgroothandel hadden ze een merk dat ook zulke verf had, maar weet de naam niet meer.

Hele random vraag denk ik, maar hoe heten de planten in de hoek op deze foto?

Ik blijf maar varens denken maar dat is het dus niet…

Iemand nog tips voor kappers (niet al te duur bij voorkeur) in Den Haag/Leiden/Zwolle?:grin:

Oh ja het zou inderdaad wel eens bamboe kunnen zijn!

Ik kon met sommige wel verbinden maar met thuis helemaaaaaal niet. Maar de rest was ook wel slecht. Gek probleem!

Wat is een fijne en betaalbare hard case (handbagage) koffer? Heb net bedacht dat ik er een wil. Ik ga dit weekend een paar dagen weg, slaap voor mijn werk weleens 1/2 nachten op locatie en ga deze zomer ook nog op vakantie.

Liefst zou ik er een van suit suit kopen, maar vind het best wel duur voor een spontane aankoop (omdat ik ze voorheen weleens in de sale heb gezien en ik ben in dat soort dingen best gierig). Voor mijn werk gebruik ik vaak een soft case koffer van mijn vriend, maar wil nu mijn eigen.

Ideaal zou er een zijn die mee in het vliegtuig kan, maar er moet ook wel genoeg inpassen voor ongeveer 3 dagen.

Hoeveel wil je voor drie dagen meenemen dat het niet in een handbagagekoffer zou passen?

Als je een tk maxx in de buurt hebt zou ik daar kijken, die hebben vaak goede aanbiedingen.