Durf te vragen

Vanavond naar de Ziggo Dome, waar kan ik lekker eten? FEBO maar eens overslaan. :joy:

Vind Burger Bitch altijd wel chill en Vanzz. Ichi-E ook wel eens gegeten maar vond de sushi niet per se heel lekker. Grolsch cinecafe was niet heel memorabel maar wel te doen.

1 like

Asian Kitchen. Supersnel, vers en prima Chinees eten.

1 like

Dan denk ik dat ik de vraag niet begreep :stuck_out_tongue: maar fijn dat het gelukt is zo!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een mobiel abonnement bij Ben?

Ik heb nu een jaar een abonnement en het bevalt prima!

1 like

Bevalt mij ook goed!

1 like

@Jeccat @anon42289517 @Mhysa Wat fijn deze snelle reacties! Dankjulliewel. Dan weet ik waar ik naar toe ga overstappen.

Zou je niet langs een fysio gaan om je spieren te versterken? Sowieso advies vragen aan een professional lijkt me wel verstandig bij zoiets…

Heeft iemand tips voor goede panty’s? Ik draag ze echt nooit omdat ik ze na een paar uur altijd vind jeuken.

Onze sportschool heeft een fysio erbij zitten waar je gratis heen kan, misschien heeft die advies oid?

Ik heb dit nog nooit gehad. Sterker maken lijkt me dan ook niet zo’n gekke optie. Een schouder vliegt toch niet zomaar uit de kom?

Volgens mij wel, zie er niets over op de site. Maar alleen eerste afspraak is gratis, maar dat kan misschien al genoeg zijn voor advies. Als je dan meer behandelingen wil moet je wel betalen (behalve als je fysio vergoeding hebt), maar ze zullen waarschijnlijk wel iets zoals studenten korting doen

Oh en mn eigen (misschien herecy) vraag: welke decaf filterkoffie is lekker? Ik heb nu die van de appie maar eigenlijk vind ik die smerig :frowning:

Als je toch gym abbonement nodig hebt, mag je altijd mijn id wel lenen :stuck_out_tongue: De foto daarop is zo tyfus oud dat je mensen best wijs kan maken dat jij het bent maar dan 5-6 jaar geleden (no joke zo oud is die foto)

1 like

Voor fysio is geen verwijzing nodig. En ik vind het best gek dat huisarts niet aanraadt om spieren sterker te maken, volgens mij is dat altijd wel een advies.
Misschien heeft het wel met je hypermobiliteit te maken hoor, maar zou zelf wel voorzichtig zijn voor dat je dadelijk langdurige problemen hebt met je schouder.

Ik vind die van de Hema zelf heel prettig. En de H&M heeft ook wel lekkere. Die van de Primark vind ik qua elastiek bij de buik niet zo fijn omdat het bij mij af blijft zakken.

Ik heb een jaar of 2 bij Ben gezeten. Was op zich prima. Ik heb alleen 2 keer gehad dat ik opeens ver over mn MB’s heen zat zonder dat ik daar een waarschuwing melding van had gekregen (die melding kwam dan als ik er al ruim overheen zat). Dat werd achteraf wel goed afgehandeld (ik kreeg het geld dat buiten mn bundel was afgeschreven terug).

1 like

Waarom zijn 23 rings perforators zo duur??

Als je een arbeidsvoorwaardengesprek hebt, wordt er dan meteen verwacht dat je het contract tekent als je het er allebei mee eens bent of kun je dat thuis nog eens rustig doorlezen?