Jeetje wat een mensen. Neem dan je verantwoordelijkheid ook. Zeker als het ook nog geeneens mag in dat gebied. Heb sowieso een hekel aan mensen die hun hond naar anderen laten gaan. Mijn hond is tot 3x toe gebeten door zulke lui. En telkens was het maar mijn hond doet niks en de jouwe ziet er zooo lief uit 
Lang verhaal:
2 keer heb ik de hond er zelf afgetrokken. Vond de eigenaar niet leuk maar die deden niks en keken ernaar. Derde keer was mijn hond slim genoeg om een wei met schrikdraad in te rennen en klapte de andere hond tegen de draad. Toen had ie telkens kleine oppervlakkige wondjes. De laatste en dus vierde keer was de ontsnapte hond. Die mensen hebben wel later nog gebeld. Zouden hun hond in laten slapen want die had al heel vaak gebeten zeiden ze, hun zelf ook en ze hadden kleine kinderen. Paar weken erna heeft ie weer een andere gebeten dus niet bepaald consequent.
Maargoed die mensen waren wel gelukkig thuis. Toen hebben we mijn hond losgekregen (anders had ie hem gewoon dood gebeten). Heeft die vrouw me een handdoek gegeven waar ik mijn hond in kon draaien en me naar dierenarts gebracht met haar auto want ik was te voet. Dierenarts schrok enorm van de bijtwonden en het letsel, hond en ik zaten ook compleet onder het bloed. Hij stond er ook op dat die mensen betaalde en was ook gewoon boos. Na een jaar was mijn hond pas volledig genezen maar hij is nooit meer dezelfde geworden.
Misschien kun je met de dierenarts het bespreken en dat hij of zij dan de rekening naar die mensen stuurt? Weet niet of dat kan maar ze krijgen daar wel vaker zulke gevallen helaas. En eigenlijk inderdaad ook aangifte doen want in principe valt dit onder vluchten. Ik heb dat ook bij eentje gedaan die dom stond te lachen en honden losliepen waar het niet mocht. Waarschijnlijk doet politie er weinig mee mja. Opnemen moeten ze het inderdaad sowieso. Wilden ze hier eerst ook niet doen tot ik zei dat het de volgende keer misschien wel een kind was dat gebeten zou worden. Toen wilde hij het wel opnemen.
Hopelijk is je hond gauw weer de oude en is het niks ernstigs!