Durf te vragen

Ik vind die van de H&M heel fijn. Ze zijn lang genoeg en gaan lang mee! Die van de Hema trek ik vaak al kapot voordat ik ze aan heb (ik ben vrij lomp).

Die mag je gewoon thuis nog doorlezen! Mochten ze willen dat je gelijk tekent zou ik ook gewoon eerlijk aangeven dat je alles thuis nog rustig na wilt lezen. Dan kun je eventueel wel een datum afspreken wanneer je het getekende contract komt brengen/stuurt, zodat het bedrijf ook wat meer zekerheid heeft.

1 like

Mijn schouder schoot op een gegeven moment steeds sneller en vaker uit de kom. Ik ben toen bij een fysio geweest en heb oefeningen gedaan en sindsdien nog niet weer gebeurd. Zou er zeker eens langs gaan.

1 like

Er zit bladluis op mijn muntplant buiten… hoe krijg ik ze weg zonder iets te gebruiken waardoor ik de munt niet meer kan eten?

Ik wil deze set van H&M zoooo graag maar is uitverkocht op de site en voorraad check in de winkel klopt niet altijd. Weet iemand heel toevallig omg Rotterdam nog een rokje 36 en een top 34 te hangen?

1 like

schijnbaar…

Ook erg aardig dat ik meteen geflagt ben, pbtje had ook volstaan. :roll_eyes:

1 like


Wij gebruiken zoiets. Alleen van een amder merk

1 like

Doelde ook niet specifiek op jou, maar ben wel geflagged ( schrijf je dat zo?)
Dat vind ik wel wat grof meteen.

Maar goed, bericht is weg… of in ieder geval rood…

Ik vind die van de Kruidvat erg fijn

Het woord heteronormatief wordt vaak gebruikt om aan te geven dat de maatschappij nog erg ingesteld is op hetero/cis mensen als standaard.

Is er een equivalent hiervan, dus een specifiek woord, voor het fenomeen dat de maatschappij nogal ingesteld is op stelletjes? Waar je als single steeds geconfronteerd mee wordt en soms ook benadeeld.

Ik gebruik dit, ook voor laminaat

1 like

Als je de pil slikt en een stopweek neemt, heb je dus als het ware een “nep” ongesteldheid. Maar hoe komt het dan dat vrouwen wel de klachten (bruikkramp, rugpijn etc) van een echte menstruatie ervaren? Of is dat ook nep

1 like

Het is geen ongesteldheid gereguleerd door je eigen hormonen, dus in die zin ‘nep’, maar het proces van uitdrijven van bloed en slijmvlies uit je baarmoeder blijft hetzelfde, en dat samentrekken en leegwringen van je baarmoeder doet pijn.

4 likes

Ik weet niet zo goed waar ik het moet vragen, dus dan maar hier! Weet iemand of Lush ooit korting heeft? Of hebben ze dat alleen op limited editions etc?

Heeft Londen een soort thuisbezorgd/ubereats?

Ze hebben 1x per jaar korting op geselecteerde producten. Dat begint de dag na kerst.

1 like

https://www.quora.com/Why-does-the-skin-on-our-palms-and-soles-of-the-feet-have-less-pigmentation-than-other-parts-of-the-body

Meer mensen vragen het zich af haha

1 like

Heeft iemand ervaring met het laten oprekken van schoenen in de lengte? Ik loop al best lang op een paar sneakers, maar krijg ineens last van mijn tenen aan de voorkant, alsof ze toch iets te klein zijn. Ik vraag me af of ik beter nieuwe schoenen kan kopen (:broken_heart:) of dat oprekken wel zou kunnen werken

Als je al lang op die sneakers loopt, is de kans klein om ze nog op te kunnen rekken. Het hangt ook af van het materiaal natuurlijk, leer is bewegelijker dan polyester bijvoorbeeld. Maar er zit natuurlijk een stop op hoeveel je een stof kan rekken, voordat je het gewoon kapot maakt. Maar ik vrees voor jou dat het toch nieuwe schoenen worden dan.

1 like

Volgens mij hebben donkerdere delen ermee te maken dat elk stuk huid ongeveer evenveel pigmentcellen krijgt, maar dat in een stuk huid dat strak gespannen staat (zoals je knie) die pigmentcellen over een groter oppervlak verdeeld zijn dan in een stuk huid dat losjes flubbert (een penis of een schaamlip).

1 like