Durf te vragen

Je kan ‘retrobright’ maken? Maar er is vast iemand die een simpelere oplossing weet, haha.

Ging met honger boodschappen doen, kwam thuis met Crocky naturel ribbel chips voor vanavond.

Welke dip moet ik daarbij maken?

Mayonaise met curry

@Mgg je hebt je antwoord al, maar mediation is ook nog een mogelijkheid!

Heel lief, dankjewel voor de suggestie!! Ik zal het ze laten weten, dan kan zij er wat mee doen!

Hoe noem je zo’n jurkje/rok? zoals @Annie hier draagt:
https://www.forumfeminarum.nl/t/what-are-you-really-wearing-today-2/8410/824?u=santeria

Ik ken de term overgooier hiervoor, maar ik weet eigenlijk niet of dat gangbaar is?

Dungaree dress of pinafore dress wordt vaak gebruikt in het engels

Onder denim dress ben ik hem ook al tegen gekomen!

Thanks! het lukt met overgooier of dungaree dress. Ik kwam er gewoon totaal niet op

Veeeeeel te laat waarschijnlijk, maar gewoon poedersuiker eroverheen strooien!

Omdat de veilingmeester het anders voor een ‘te laag’ bedrag kan kopen van de hoogste bieder.
Ben van mening dat ie dat dan eerder moet bedenken en zich niet mag overbieden.

Loopt bij mijn vriend zijn vriendengroep nogal discussie over, of t wel of niet mag :nerd_face:

Dreft en even schrobben met een afwasborstel

Mijn buren (waar ik geen goed contact mee heb, dus ik kan het niet vragen) boren al 2 weken lang. Ook in het weekend. Het geluid is echt keihard. Weet iemand wat ze in godsnaam aan het doen zijn? Waarvoor moet je zoveel boren? Iedereen woont klein hier (flat) dus ze hoeven niet een heel huis te verbouwen.

Kut, ik heb gisteren in mijn haast echt knal de verkeerde kleur foundation gekocht. Ik zag het pas toen ik het op mijn gezicht aan het smeren was…
Durf ik ermee terug gaan naar Kruidvat om te vragen of ik het kan ruilen? Of is dat toch echt te belachelijk?
Iemand enig idee of ze daar toevallig heel makkelijk mee zijn bij Kruidvat?

Als je hem al opengemaakt hebt en hebt gebruikt vind ik dat niet netjes om te proberen.

nee ik eigenlijk ook niet :frowning_face:
maar zo zonde!!

Hoezo is dat niet netjes? Als je wel aangeeft dat je het open hebt gemaakt?

Dat zou ik doen @visual. Gewoon aangeven dat je het wel hebt open gemaakt en er met smeren achter kwam dat het de verkeerde kleur is. Kan gebeuren toch? Nee heb je, ja kun je krijgen.

Ik heb dat een keer met mascara gehad. Dat ik bruin in plaats van zwart had gekocht per ongeluk en daar met op doen achter kwam. Deden ze bij de Etos in ieder geval niet moeilijk over.

FYI, ik heb het toch geprobeerd, en kunnen ruilen zonder problemen!
En nu ik ermee thuis kom zie ik dat het plasticje van de kuiste kleur er ook al af was, dus :woman_shrugging:

Weet je zeker dat het boren is? Tegels eraf bikken maakt ook zo’n snerpend rotgeluid, kunnen ze plavuizen ofzo hebben dat ze daar zo lang mee bezig zijn? Vloerverwarming frezen? Leidingen in de muren frezen? Muren opruwen om overheen te stuccen?
Maar zo’n grote verbouwing zie je ook wel terug vanaf buiten of in de gangen.