Durf te vragen

Wat is de fijnste haarborstel ooit? Ik gebruik al jaren een tangle teezer, maar zo top vind ik hem eigenlijk helemaal niet.

Dankjewel! Ik heb nu op aanraden van een vriendin een panty van oroblu genomen. Als ik die niet fijn vind ga ik eens naar die van de H&m of Kruidvat kijken. Ik las namelijk dat die van de Hema eerst super fijn waren, maar tegenwoordig niet meer.

3 likes

Ik zweer bij de borstels van de primark. Die doen het echt geweldig. En breken ook niet door midden als ze op de badkamervloer vallen.

1 like

Weet jij toevallig of je ook sneakers in de breedte kan oprekken?

Wie heeft er Dr. Martens 1461’s? Hoe vallen ze? Ik heb in de 1460’s maatje 38, mijn gewoonlijke maat, maar ik lees dat bij deze je beter een maat kleiner neemt.

Balmain Borstel voor haar met hairextensions

Ik heb deze van Balmain, is voor haar met extensions maar die heb ik zelf niet meer maar toch nog steeds een fijne borstel

1 like

Heeft iemand hier verstand van pensioenregelingen en fiscaal/toeslag partner schap?

Als het leer is zou dat beter moeten lukken dan in de lengte. Je kan altijd even met de betreffende schoen langs de schoenmaker. Als het geen leer is zou ik het niet proberen, weggesmeten geld en moeite

Ik vind deze van Mylène, heb altijd heel veel klitten en hiermee kom ik er heel fijn doorheen en geeft mooie glans.

Is wel met zwijnenhaar

afbeelding

Ik heb twee paar en allebei in mijn eigen maat.

1 like

Geen idee! Internet zegt van wel, maar heb ik geen ervaring mee

Scheren kan wel tussendoor ja, harsen zou ik niet doen. En valt mee hoor, met dikke/harde haren. Bij mij groeit het precies hetzelfde terug.

Kan iemand mij in het superkort de curly girl method uitleggen? Hoe zit het nou precies en welk merk producten kun je dan het beste gebruiken? Het krullentopic is zo groot!

Oh super! Hier kan ik wel wat mee!

Ik werk bij een pensioenfonds dus misschien kan ik je wel helpen. :blush:

1 like

Nee joh. En een speciaal scheermes kopen hoeft ook niet! Ik gebruik overal dezelfde soort voor (gewoon van die wegwerpmesjes).

Ik weet niet of ik het mag vermelden hier maar op fb is een groep - the curls cult nl- en die hebben duidelijke uitleg in bestanden staan!

Ik ben zelf nu 2 weekjes op weg via die groep.

1 like

Ik ben onlangs begonnen bij een nieuwe werkgever en die vroeg aan mij de gegevens van mijn vriend voor mijn pensioen. Dus ik vroeg waarom ze deze nodig hebben, zodat hij dus mijn partner zou worden voor mijn pensioen. Ik wil dit helemaal niet want op dit moment zijn we alleen medebewoners van elkaar, geen fiscaal partner of wat dan ook. Kan een werkgever mij verplichten dit te tekenen? Hierdoor zal hij dan toch ook mijn fiscaal partner worden? Ik kan online echt niet veel en duidelijke regels hierover vinden.

Dankjewel als je mij er een beetje antwoord op kn geven! :blush:

Dit geintje hadden wij laatst ook op t werk. Niet akkoord, niet meegedaan. Afstandsverklaring tekenen.

1 like

ging je werkgever zo akkoord?