Durf te vragen

Scheren kan wel tussendoor ja, harsen zou ik niet doen. En valt mee hoor, met dikke/harde haren. Bij mij groeit het precies hetzelfde terug.

Kan iemand mij in het superkort de curly girl method uitleggen? Hoe zit het nou precies en welk merk producten kun je dan het beste gebruiken? Het krullentopic is zo groot!

Oh super! Hier kan ik wel wat mee!

Ik werk bij een pensioenfonds dus misschien kan ik je wel helpen. :blush:

1 like

Nee joh. En een speciaal scheermes kopen hoeft ook niet! Ik gebruik overal dezelfde soort voor (gewoon van die wegwerpmesjes).

Ik weet niet of ik het mag vermelden hier maar op fb is een groep - the curls cult nl- en die hebben duidelijke uitleg in bestanden staan!

Ik ben zelf nu 2 weekjes op weg via die groep.

1 like

Ik ben onlangs begonnen bij een nieuwe werkgever en die vroeg aan mij de gegevens van mijn vriend voor mijn pensioen. Dus ik vroeg waarom ze deze nodig hebben, zodat hij dus mijn partner zou worden voor mijn pensioen. Ik wil dit helemaal niet want op dit moment zijn we alleen medebewoners van elkaar, geen fiscaal partner of wat dan ook. Kan een werkgever mij verplichten dit te tekenen? Hierdoor zal hij dan toch ook mijn fiscaal partner worden? Ik kan online echt niet veel en duidelijke regels hierover vinden.

Dankjewel als je mij er een beetje antwoord op kn geven! :blush:

Dit geintje hadden wij laatst ook op t werk. Niet akkoord, niet meegedaan. Afstandsverklaring tekenen.

1 like

ging je werkgever zo akkoord?

Jup. Iedereen v de hele stichting moest een keuze maken. Ik geloof dat 93 procent nee zei.

Gaat een weeereld voor mij open. Super!!!

Bij het pensioenfonds waar ik werk kan je iemand alleen voor het partnerpensioen aanmelden als je een samenlevingscontract hebt en beiden op hetzelfde adres staaf ingeschreven. Maar dan ben je dus sowieso al fiscaal partner.

Het lijkt me raar dat je werkgever je daartoe kan ‘verplichten’, aangezien je er bij ons dus actief voor moet kiezen (tenzij er sprake is van een huwelijk of geregistreerd partnerschap). Je partner aanmelden is natuurlijk op een later moment wel ‘handig’ omdat er dan tenminste nog iemand recht heeft op pensioen als je zou komen te overlijden.

Maar zonder samenlevingscontract kan je volgens mij bij de meeste pensioenfondsen (ik heb even voor je gevogeld) je partner sowieso niet aanmelden. Dus zelfs al zou je de gegevens verstekken dan kan hij niet aangemeld worden als je partner.

Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord!

Zijn er hier meiden die van hun Douwe Egberts punten afwillen? Ik ben voor kopjes aan het sparen, maar dan heb ik er best veel nodig :smile: :joy:
Uiteraard tegen vergoeding!

1 like

Zo vroegen mijn vriend en ik ons laatst af: waar is hondenneus van gemaakt? Zulk raar spul haha

1 like

Heeft iemand een geweldige tip tegen onkruid? Zodat ik niet iedere paar weken op mijn knieën hoef te zitten om het tussen de tegels weg te halen.

Voor een familedag die ik ga organiseren wil ik graag een dropping doen. Heeft een van jullie tips voor het Oosten van Nederland waar je dit goed zou kunnen doen? Of een andere leuke suggestie voor een uitje op een familedag, voorwaarde is dat we met een kindje van 1 jaar zitten die we het liefst mee willen nemen en 2 kleine honden. :grimacing:

1 like

Welke admin of moderator is er verantwoordelijk voor mijn leuke titel😆? Vraag me dit al een paar weken af… @Lula @anon25548216 @boemboem @Mhysa

Mijn dank ik groot! :yum:

1 like

Hoi. Ik heb wel punten voor je

1 like

Als je niet anti-chemische rommel bent, Round up.

1 like

Eigenlijk is dit mijn laatste optie maar het maakt me zo gek en als ik dan langs voortuintjes loop waar nog geen sprietje onkruid tussen de tegels te vinden is dan ben ik zo jaloers.

Dit heb ik laatst al gedaan maar het groeit allemaal weer net zo hard terug.