Durf te vragen

nee ik eigenlijk ook niet :frowning_face:
maar zo zonde!!

Hoezo is dat niet netjes? Als je wel aangeeft dat je het open hebt gemaakt?

Dat zou ik doen @visual. Gewoon aangeven dat je het wel hebt open gemaakt en er met smeren achter kwam dat het de verkeerde kleur is. Kan gebeuren toch? Nee heb je, ja kun je krijgen.

Ik heb dat een keer met mascara gehad. Dat ik bruin in plaats van zwart had gekocht per ongeluk en daar met op doen achter kwam. Deden ze bij de Etos in ieder geval niet moeilijk over.

FYI, ik heb het toch geprobeerd, en kunnen ruilen zonder problemen!
En nu ik ermee thuis kom zie ik dat het plasticje van de kuiste kleur er ook al af was, dus :woman_shrugging:

Weet je zeker dat het boren is? Tegels eraf bikken maakt ook zo’n snerpend rotgeluid, kunnen ze plavuizen ofzo hebben dat ze daar zo lang mee bezig zijn? Vloerverwarming frezen? Leidingen in de muren frezen? Muren opruwen om overheen te stuccen?
Maar zo’n grote verbouwing zie je ook wel terug vanaf buiten of in de gangen.

Super praktische vraag, maar:

Ik krijg de laatste tijd heel veel folders in mijn brievenbus, ondanks dat ik een ja/nee sticker heb. Ik word hier ondertussen een beetje simpel van want 1) papierverspilling, 2) plastic verpakkingen, en 3) m’n brievenbus loopt snel vol. Waar kan ik hier over klagen? Ik kan natuurlijk beginnen met het aanvragen van een nee/nee sticker (dat regionale nieuws boeit me sowieso niet echt), maar ik denk niet dat het daar mee opgelost zal zijn.

Vaak zijn het jongeren die folders verspreiden, dus diegene zal de sticker verkeerd begrijpen. Ik zou, als het kan, diegene erop aanspreken als je hem/haar ziet. Of anders proberen uit te vinden (via Google) via welk bedrijf diegene folderpakketten bezorgd in jouw buurt en daar een melding maken.

Ik denk dat een nee nee sticker wel helpt. Die is niet verkeerd te begrijpen. Ik heb een nee nee, al jaren, en ik krijg nooit reclame in de bus. Behalve van die vreselijke Postcodeloterij en vrienden loterij, die fuckers adresseren hem aan het adres.

Ok thanks zal dat als eerste stap in ieder geval proberen.

Hoe lang van te voren leggen jullie een fles wijn/bubbels in de koelkast?
Wil vanavond wat vieren met mijn vriend en had vroeger altijd standaard wijn koud staan. Maar vind te koude wijn eigenlijk zonde van de smaak.

Je kan hem wel koud bewaren, maar dan een kwartier/half uur voordat je hem op wil drinken uit de koelkast halen!

Mijn vriend en ik doen al vijf jaar met gaar bestek van de Action wat amper snijdt.

We dachten goedkoop uit te zijn bij Ikea maar twee sets geprobeerd en die snijden nog rotter dan ons bestek nu. Zegt die vrouw bij de Ikea dat het niet voor snijden maar voor brood smeren is. Wtf?

Dus je voelt de vraag aankomen, waar koop ik chill bestek dat goed snijdt maar geen vermogen kost?

Sola. Familie en vrienden hebben deze sets al jaren en ik zelf ook en super tevreden.

Heeft iemand verstand van laptops en is deze laptop een beetje oke? Wordt gebruikt voor internet, mail, Netflix.

En zo niet, heeft iemand aanraders voor een laptop in (/rond) deze prijsklasse?

Linkje? Kan ik de specs even checken.

https://tweakers.net/pricewatch/1321208/hp-15-db0150nd/specificaties/

Thanks!

Als je em alleen voor bovengenoemde dingen gaat gebruiken is het een prima ding :+1:

Waar je even rekening mee moet houden is dat je maar 128 gb opslag heb dus je kunt er niet heel veel op kwijt. Maar dat zal je waarschijnlijk niet nodig hebben.

Dankjewel! Ik heb er zelf echt de ballen verstand van, dus dit helpt heel erg :blush:

Hehe, graag gedaan. Je moet wel weten dat als je ook grafische dingen wil doen zoals foto’s of video’s bewerken deze laptop niet geschikt gaat zijn. Maar het is een goed ding voor internetten, tekstverwerken en series kijken.

Het is voor m’n moeder en die kan nog geen foto doorsturen, laat staan een video bewerken…

Meiden, ik heb mijn belastingaangifte steeds uitgesteld omdat ik het echt een lastig karweitje vind. Ik loop nu aan tegen de reiskosten aftrek van hebt OV. Ik heb alles opgevolgd van het tabel, maar vraag me af of je alleen de enkele reis vergoed krijgt of retourtjes?