Durf te vragen

Ik ben echt een online bestellen noob, bestel echt zeer zelden online. Maar ik heb een paar dagen terug een broek bij Zalando besteld. Tijdens t bestellen heb ik per ongeluk voor op rekening gekozen in plaats van Ideal. :see_no_evil: Ik heb wel een bevestiging van de bestelling gehad Maar dan niets meer. Als ik inlog staat er in behandeling. Maar als op rekening betalen afgekeurd wordt krijg je daar dan bericht van? Aangezien ik hier wel eens lees dat op rekening niet altijd kan. :sweat_smile:

Volgens mij staat die optie er dan niet bij. Dus dan kan je dat niet kiezen. Ik verwacht dat je pakketje wellicht wat later verstuurd zal wprden vanwege glamour day.

Ik heb geen flauw idee (sorry!) maar er is volgens mij een belastingaangifte topic, weet niet zeker of het daar besproken is maar daar zitten wel mensen die er veel verstand van hebben, mocht je hier geen reactie krijgen :blush:

Oo, thank you! Dat topic was mij nog niet opgevallen.

Ah thanks! Dat kan t natuurlijk ook zijn haha. Had nog nooit eerder bij Zalando besteld en dacht dat ik misschien dan ergens een melding in mijn account had gemist en t alsnog vooraf moest overmaken :see_no_evil:.

Ik ben bang dat ik dit tevergeefs vraag, maar heeft iemand een goede tip voor statische kleding? Ik weet dat polyester gewoon een rotmateriaal is en dat dat bijna altijd statisch is, maar heb zo’n leuk jurkje gekregen dus wil 'm eigenlijk wel kunnen dragen. Alle tips van ijzeren hangers, veiligheidsspelden en bolletjes aluminiumfolie in de wasmachine zijn volgens mij weinig effectief of het werkt vijf minuten.

Weet iemand hoe je webpagina’s die niet meer bestaan terug kunt halen? Wil graag de vacaturetekst van een functie nog een keer bekijken maar de vacature staat niet meer online en heb m niet opgeslagen. Iets met Google cache ofzo?

Haarlak? Zoiets staat me bij van Miss Congeniality :laughing:

https://archive.org/web/

Je zou het hiermee kunnen proberen!

Kunnen deze aardappeltjes in de vriezer?

Kan wel, maar ze worden niet meer zo lekker als voorheen. Beetje droog en melig.

Ja dat heb ik ook gelezen indd, vraag me af of dat wel langer dan 5 min werkt. Ga het een keer proberen :+1:

Oh ik heb nog een vraag! Weet iemand waar je van die fijne, knisperende, gladde dekbedovertrekken kan kopen? Ik heb er een van ikea maar die is niet meer te koop dus ik kan niet opzoeken van welk materiaal hij gemaakt is. Wat maakt een dekbed glad en knisperend?

Ik vermoed dat et komt door een dik katoenweefsel met een beetje polyester erin. Je kunt ook bij het opmaken een spuitfles met water gebruiken om het extra glad te krijgen.

Hm dan ga ik ze maar allemaal bakken en er twee dagen van eten. Melige aardappels klinkt niet zo aantrekkelijk

Misschien chambray? Ik heb nu zo’n dekbed vd Hema en hij is fijnnnnnn. Niet goedkoop maar er zijn vaak aanbiedingen, nu misschien ook nog.

Heeft iemand een tip voor een blender?

Budget is rond de 80 euro. Ik wil er ook graag wat hardere dingen in kunnen doen, en dat ik m aan kan zetten en niet vast hoef te houden.

Ik heb de nutribullet waar ik wel tevreden over ben. Maar ik dek wel dat je en moet vasthouden met hele harde dingen erin.

Hoe krijgen jullie jezelf kalm als je je rusteloos voelt, omdat er in de komende week iets spannends/engs gepland staat?

Ik heb daar in het verleden vaak bach spray voor gebruikt! Maar vind dutjes ook wel goed werken soms