Durf te vragen

Zoals ik het lees is het bij het bovenste vak je documentnummer en bij het onderste je BSN.

Je hoeft overigens maar 1 van de 2 in te vullen.

2 likes

Wat is de tip tegen aften?

Ik heb het een paar keer gelezen op het forum maar kan het niet terugvinden via de zoekfunctie helaas.

Pyralvex wordt vaak getipt. Ik vind het afschuwelijk en het helpt bij mij niks :grimacing:
Maar hopelijk heb jij meer geluk!

Ah dan ga ik dat morgen meteen halen! Ik heb er al 3 dagen vette last van want het schuurt tegen m’n tandvlees aan. Hopelijk helpt het!

1 like

Ik smeer er altijd Dynexan (verdovende gel) op voor het eten/tanden poetsen etc, dat geneest niks, maar verzacht wel de pijn.

Dankje! dan koop ik daarna ook meteen haha

ok ik heb nu sinds december een superchille auto (Volvo c30 @Pantalones nog steeds bedankt voor de tip haha) maar ik twijfel nu of diesel toch wel voordeliger is?

Ik rijd voor werk jaarlijks ongeveer 25.000, nu heb ik daarop een berekening gemaakt tussen mijn auto en een degelijke benzine auto. Dan ben ik met de diesel net iets goedkoper uit, in de praktijk zal ik denk ik wel 30 per jaar rijden, dus dan wordt dat verschil alleen net iets groter.

Heeft iemand ervaring in onderhoud tussen een diesel en benzine auto? M’n vader zegt dat diesels vaak sterkere motoren hebben. Deze heeft iig 15k geleden een nieuwe distributieriem gehad en pas 170.000 gereden, dus die kan nog qua afstand zeker 200.000 mee hahaha.

Denk dat ik er nu misschien nog een leuk bedrag voor kan krijgen, maar over een jaar of meer dan moet ik 'm ik sowieso oprijden.

Ik weet oprecht niet wat nu wijsheid is, ook met dat hele klimaatgedoe en alles… Woon erg ver van Amsterdam dus als ik Amsterdam niet meer in mag met de auto: I don’t care XD

Geen tip, maar mijne zit er nu al sinds maart op en af :sob: Dus als je een wondermiddel hebt gevonden houd ik me aanbevolen!

ik rij ook zeker 30.000 op jaarbasis maar rijd nog benzine, ford Ka. Nog steeds heel blij mee maar echt niet geschikt voor die afstanden. Ik heb ook aan diesel gedacht maar dat willen ze er uit gooien toch ? en daarnaast betaal je wel meer qua wegenbelasting e.d. dacht ik?

Iemand een goede tip voor een app waarin je dagelijks je stemming kan bijhouden (en bijv. bij kunt vermeld dat je ongesteld bent)?

1 like

Ja betaal wel meer belasting, maar tank goedkoper en het verbruik is beter. Dus bij een benzine in dezelfde gewichtsklasse (vind ik wel minimaal noodzakelijk want een aygo/up oid wordt het niet voor mij) ben ik ongeveer 200/300 goedkoper uit per jaar als ik uit ga van 25.000 km. Puur o.b.v. tanken en wegenbelasting. Dus dan zou het verdere verschil in onderhoud zitten.

Diesel willen ze er idd uitgooien, maar het is maar afwachten hoe snel het gaat. Het lijkt mij totaal onrealistisch om te verwachten dat we over 10 jaar al allemaal elektrisch moeten rijden. Wil mss vanuit mijn werk ook ooit wel de buitendienst in en dan krijg ik een lease, maar dat is echt een 10 jaren plan hahaha

Ik denk dat dat elektrisch rijden allemaal niet zo’n vaart zal lopen (en ga je nog 10 jaar in deze auto rijden?), maar ik denk wel dat steeds meer binnensteden gaan worden afgesloten voor oudere diesels, ik weet niet hoe oud die van jou is en of je veel in binnensteden rijdt, maar ik ga geen diesel meer kopen want ik zie mezelf al weer uitgesloten worden van m’n eigen huis in het linkse bolwerk waar ik woon :stuck_out_tongue:

Ik weet niet precies welke wij hebben, maar ik vind het vooral chill dat de platen los kunnen om in de vaatwasser te zetten en dat er verschillende standen op zitten. Wij hebben er ook nog tosti-platen en platte platen waarop je vis kan bakken ofzo, maar dat gebruiken we nooit.

1 like

Ik heb deze Grill en die is echt top! Ik raad hem iedereen aan haha. Mijn schoonouders en eigen ouders hebben deze ook en zijn ook tevreden. De platen kunnen in de vaatwasser. Wel echt dit type trouwens, want je hebt er een die bijna hetzelfde is. Alleen de platen daarvan hebben een ander reliëf en zijn lastiger schoon te maken daardoor.

3 likes

Zou er sowieso voor een gaan waar je de platen eruit kunt halen (i.v.m. schoonmaken) en verschillende standen. Wij hebben deze maar ik geloof dat je voor drie tientjes ook wel een goeie hebt hoor.

Edit: hij lijkt heel erg op die van @FrozenFlame zie ik nu, denk dat het een andere versie is :ok_woman:t3:

1 like

Ik heb zelf m’n paspoort gebruikt ipv id-kaart maar ik denk misschien toch dat ze echt het document nummer willen ipv bsn nummer, omdat ze echt ‘id number’ zeggen.

Anders voor de zekerheid gewoon je paspoort gebruiken?

1 like

Ik heb momenteel geen geldig paspoort, maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Dit omdat het echt gekoppeld lijkt te zijn aan het document en dus zou verschillen bij ID of paspoort. Dankjewel!

1 like

Flo! Heel fijn en veel opties voor aantekeningen, stemmingen en andere kwaaltjes, inclusief tips, voorspellingen en uitleg.

2 likes

Ik vind Daylio heel fijn, lekker simpel maar je kunt wel alles customizen.

2 likes

Hij is van 2012. Als ik bijv Dusseldorf in wil heb ik een probleem haha, maarja, daar kom ik niet per se vaak. In mijn tempo zou ik er wel nog misschien 10 jaar in kunnen rijden, maar dat doe ik idd gewoon niet. Maar dan moet ik ‘m iig economisch op rijden, want die is gewoon niet meer door te verkopen straks… Vind dit echt een lastige overweging. Verkoop ook liever voor ik iets nieuws koop, maar ik kan niet zonder auto hihaho…

Iemand hier heeft JEFIT als app aangeraden. Nu heb ik bij het instellen geklikt op afvallen i.p.v. body sculpt. Ik kan nergens vinden hoe ik dat aanpas. Heb het geprobeerd te googlen, maar ook dat helpt me niet. Weet iemand hoe ik dit aanpas?