Durf te vragen

Bedankt voor je reactie! Ik heb net ook even in de winkel gekeken en hij is wel heel mooi! Hoe bevalt de Apple muis?

1 like

Wie kent dit speelgoed van vroeger? Het was een soort beestje in een buisje met water. Met die knopjes kan je hem laten dansen.

Help mij en @Pepernoot met dit raadsel :pray:

23 likes

Wel dezelfde soort constructie maar dan zat er echt een beestje in! Het was roze met wit

1 like

ohja! ik had hier die groene van. Het maakte ook muziek en danste als je op de knopjes drukte. Weet wel de naam niet meer

1 like

Aquapets! Wel die van segatoys. Er zijn ook andere zie ik op Google nu.

4 likes

tumblr_mxic3tfFg71s4aqu0o1_400

Omg held!! Ja dit was het! Wij kunnen weer rustig slapen vanavond, thanks!

22 likes

de muis vond ik wel even wennen! Werk met windows op kantoor en de standaard muizen die daar bij horen, dus die was wel even wennen qua klikgevoel maar ben nu goed gewend

1 like

Voor ‘het recht’ is je hond gewoon een zaak (ding) en volgens mij moet schade die een hond aan jouw hond veroorzaakt volgens mij gewoon door de eigenaar van die hond betaald worden.
Je zou het juridisch loket kunnen bellen.

1 like

Ik kwam er ook net op, spuittwaalf dan?

1 like

Oh wat zielig voor je hond… Ze houden er gewoon echt een trauma aan over. Vooral als het zo vaak en zo heftig is. Ik snap zulke hondeneigenaren ook echt niet. Neem gewoon je verantwoordelijkheid!
Onze hond had “gelukkig” alleen wat bijtwonden, vooral in d’r gezicht, en dan nu nog die knie. Maargoed ik weet ook niet hoe dat verder gaat verlopen.
Ik denk/vind niet dat ik dat van mijn dierenarts kan verlangen. Ik snap wel hoe je het bedoelt hoor, maar het voelt dan een beetje alsof ik van mijn probleem hun probleem ga maken.

@Flamoes ja die agent zei tegen mij dat een hond onder goederen ? valt en dat je tegen goederen geen aangifte kunt doen. Alleen las ik later dus dat het baasje inderdaad verantwoordelijk is en ik wel degelijk gewoon aangifte had kunnen doen. Als die mensen echt moeilijk gaan doen dan ga ik inderdaad even contact opnemen met het juridisch loket hoe ik dat het beste kan aanpakken.

1 like

Ja je bent als baasje in beginsel verantwoordelijk voor het gedrag van je hond, maar ik denk dat het eerder in het privaatrecht valt dan in het strafrecht dus dat je geen aangifte kon doen klinkt wel logisch. Ik denk eerder dat het misschien een onrechtmatige daad is. (Dit is heel lang geleden voor mij, maar misschien weet je met deze termen hoe je verder (hulp moet) zoeken)

(Sorry dat ik trouwens meteen in ‘praktische modus’ schiet. Ik vind het uiteraard super sneu voor je hondje en hoop dat het snel beter gaat.)

1 like

Oh wauw in dr gezicht ook echt? Wat sneu. Hopelijk geneest haar knie ook snel.
Op zich kun je natuurlijk wel vragen wat de dierenarts er van vind. Of ze de rekening nu naar jouw sturen of naar een ander adres zou op zich niet uit moeten maken. Maar ik snap wel dat je je dan bezwaard voelt hoor. Alleen wat ik dus uit ervaring heb gemerkt met 2 verschillende dierenartsen is dat ze graag met je meedenken dus het bespreken zou waarschijnlijk helemaal geen probleem moeten zijn. Ik duim in ieder geval voor je dat de mensen niet moeilijk gaan doen en dat ze er ook echt iets van geleerd hebben.

Ik ben al druk aan het Googlen, dankjewel!

@BiloxiParish, daar heb je gelijk in. Ik bel maandag voor een afspraak en dan bespreek ik het gewoon even. Dankjewel voor je reacties!

2 likes

Wat vinden jullie de meest fijne/betrouwbare vakantiesite om een vlucht + verblijf te boeken?
Er is zó veel keus

Heb het de laatste 4x via vakantiediscounter gedaan en is altijd goed gegaan! Prettige klantenservice ook

1 like

Ik boek meestal via Tui!

1 like

Ik boek altijd via Sunweb, ben ik heel tevreden over

1 like

Ik heb ook goede ervaringen met vakantiediscounter!

1 like

Wij hebben een boxspring met antislipmatjes er tussen, maar soms worden we wakker in een soort kuiltje in het midden. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

SUper hier heb ik zeker wat aan! Thanks :grimacing::grin:

1 like