Durf te vragen

Haha ik heb geen leven :sweat_smile:

Hoi! Ik heb een vrij grote woonkamer en hoeveel geurkaarsen/wax smelt dingen ik ook brand, mijn huis blijft naar ‘nieuw’ en ‘verf’ ruiken. Ik brand nu yankee candle en riverdale. Iemand een beter idee hoe ik mijn huis naar ‘lekker thuis’ kan laten ruiken? Ik hou van geuren als fresh linnen enzo😊

Om van de verfgeur af te komen hielp bij ons alleen goed luchten. Overal de ramen tegenover elkaar open zetten en ff kou lijden.

vinden vrouwen pijpen leuk? was je hem dan eerst af? voelt het als een worst? ik snap niet waarom vrouwen dat doen

Ik vind het leuk ja. Doe het alleen als ik er zin in heb. Maar ik vind het leuk/geil omdat hij genot heeft door iets wat ik doe. En het voelt niet als een worst in je bakkes :joy::joy::joy::joy:

En wassen van te voren hoeft van mij ook niet. Boeieee

Ahh dit had ik ook zelf kunnen doen. Super lief!!!

Pijpen is leuk en ik.kom er zelf ook van dus winwin

Als je met de trein naar Antwerpen gaat. Hoe ver is het dan nog naar het stadscentrum?

Wij willen een hotel in het stadscentrum boeken. Gewoon paar dagen dus we gaan niet met koffers.

Jullie reizen vaker dan ik. Dus heeft er iemand een handige inpaklijst voor een weekje vakantie?

Huh, hoe dan?

Dunno, het gebeurt gewoon :stuck_out_tongue: maar ik kom sowieso heel gemakkelijk

Jaloers :worried:

Richting Groenplaats is het ong 15 min lopen. Maar je loopt eigenlijk al deels door het centrum (winkelstraten).

Ken je het theater hotel? Is dat te lopen vanaf de trein?

Dat hotel ligt precies tussen Antwerpen centraal en de Groenplaats in, makkelijk te lopen!

Yes! Dan gaan we die boeken. Thanks voor je hulp!

Heeft hier iemand ervaring met een wake-up light?

Ja! Ik heb er eentje van Philips! Wat wil je weten?

Ik sta altijd moeilijk op maar omdat het licht van de wekker langzaam opkomt heb ik even de tijd om wakker te worden en dan wanneer de wekker gaat sta ik ook op

Ik heb er ook een. Ik dacht dat je dan een soort van geleidelijk wakker zou worden, maar ik ben toch ineens wakker. Lekkere uitleg, maar als ik wakker ben van het licht dan ben ik ook echt wakker.
Alleen voelt het wel minder alsof je uit een diepe slaap komt zoals bij een wekker die alleen met geluid af gaat, dus dat vind ik er heel fijn aan.
Heb als wekker vogelgeluiden en dat is ook zoveel fijner dan muziek. Dus op vakantie zoek ik nu op mijn telefoon ook altijd de vogelgeluiden op als vervangende wekker.
Nadeel, maar dat heeft niet alleen de wake up light dus, is dat als ik in het weekend half in slaap vogels hoor, ik ook een beetje wakker schrik :see_no_evil:

Haha ja dit kon ik na een tijdje niet meer aan! Heeft me een jaar gekost om hiervan af te kicken :smiley: ben nu alweer een half jaar aan het afkicken van mijn eenden-ringtone. Elke keer als ik een eend hoor grijp ik naar m’n zak, zo dom.