Durf te vragen

Weet niet of je het inmiddels al weet maar misschien mipacha?

https://www.mipacha.com/nl/shop-woman/ ?

Oh @Dazed en @DoornRoosje, dat zijn ze! Thanks!!!

Mocht je opzoek zijn naar blauwe, in maar 37, die 1x zijn gedragen; ik verkoop die van mij. :blush:

Hoe vallen ze bij jou? 37 kom ik sowieso niet in maar overweeg om ze ook te kopen (of 2ehands te zoeken)

Iets groter; normaal heb ik 37,5, maar nu dus 37.

Goed om te weten, dankjewel!

Ik wil graag lage Dr. Martens (1461) kopen maar ik twijfel tussen de klassieke en die met soft leather (Virginia heten ze, geloof ik). Wat denken jullie?

Heb wat betreft leersoort alleen ervaring met 1460 maar ze lopen wel gemakkelijker in dan die met normaal leer. ik zou voor het comfort lekker de soft leather nemen. Gevoelsmatig denk ik dat de normale leerversie wel langer mee zou kunnen gaan maar zo lang heb ik deze nog niet.

Helaas ben ik niet gezegend met een kleine schoenmaat :wink:

Ik moet iets geven wat typerend is voor 2019.
Bijv in de vorm van een krantenknipsel. Maar ik kan gewoon niks bedenken. (Op Utrecht, Nieuw Zeeland en Ah insectenplaatjes na, maar vermoed dat die al gegeven gaan worden)

Iemand nog andere ideeën?

Huh 2019 is praktisch net begonnen haha. Misschien de vele winkels die ‘opeens’ failliet zijn gegaan?

Hahaha ja, exactly my thoughts!
Idee erachter vind ik wel leuk. Maar maakt t niet makkelijk.

Dat is inderdaad ook wel een goeie! Thanks.

De storm van boze Nederlands met de Intertoys

Carolien van Rutte
Sjerry bodet
En hier staan er nog een paar:

Ik heb as. vrijdag een sollicitatiegesprek voor een stageplek, maar ik hoor net dat ik ben aangenomen voor een andere stageplek. Daar wilde ik sowieso voor kiezen. Ik vind het nu alleen heel ongemakkelijk om met dat bedrijf van vrijdag te vertellen dat ik dat sollicitatiegesprek wil afzeggen ofzo. Hoe kan ik dat het best doen?

Gewoon een mailtje sturen, dat er een andere optie doorgaat en je wilt afzeggen haha?

En gefeliciteerd trouwens!

Gewoon zeggen waar het op staat. Dat je ergens anders een leuke plek hebt gevonden en dat je hun bedankt voor de intresse.

Het is dit jaar 350 jaar geleden dat Rembrandt van Rijn is overleden. Mss kan je daar nog wat mee? :woman_shrugging:

Een geel hesje of een kalender.