Durf te vragen

Weet iemand of er winkels zijn in Den Haag of Haarlem waar ze Ganni kleding verkopen? Behalve de Bijenkorf?

heeft iemand dé oplossing om een oude vetvlek uit een synthetisch shirt te halen ?

Heb je al geprobeerd om het een beetje vochtig te maken, wasmiddel direct op de vlek te smeren en in te laten trekken? Daarna wasmachine :slight_smile: zou kunnen helpen.

Afwasmiddel en dan de wasmachine in!

Ossengalzeep werkt ook goed!

bedankt meiden! ik heb direct nadat de vlek ontstond er handzeep op gedaan omdat dat het enige was wat voorhanden was, later gewassen en na het wassen bleek de vlek er nog in te zitten. daarna nog een keer gewassen met shout. ik ga het zeker nog een keer met afwasmiddel en ossengal probere n🤞🏾

Echt weer een snuggere vraag dit, maar waar kopen jullie stofzuigerzakken? Kan het gewoon nergens vinden.

Action, Blokker, veel voorkomende soorten liggen ook bij de supermarkt wel.

1 like

Wat ís dit voor beest? Ik dacht eerst dat het een soort houten kraal was, dus ik had ‘m vastgepakt en in geknepen :sob: maar hij bewoog ineens als een soort wormpje met z’n achterkant.
Weet iemand wat voor beestje dit is? Hij heeft geen pootjes en ik kan niks vinden wat erop lijkt en nu ben ik bang dat ik hallucineerde toen ik ‘m zag bewegen :eyes:

1 like

Albert Heijn verkoopt ook stofzuigerzakken. Moet je even kijken welk merk/type je hebt.

1 like

Een cocon van een vlinder?

1 like

Deze is van een vlindertje uit de uilenfamilie, namelijk de nunvlinder (Orthosia gothica).

Deze?

3 likes

En @Vidia, omg jullie zijn geweldig! Het is inderdaad een cocon van vlinder.
Ben zo blij dat ik het nu weet :smiley:

2 likes

Wow echt Heel mooi! @hierboven

Stomme vraag wellicht maar doen ze bij H&M online vaak extra kortingen? Heb onlangs pas voor het eerst ooit (!!!) daar wat besteld (met 10% korting en gratis verzending door lid te worden) en het bevalt me zo dat ik wil bijbestellen, maar ik wil even uitzoeken hoe ik dat het voordeligste kan doen!

Heeft iemand ooit iets bij Floryday besteld? Ik kreeg gisteren de tip maar het kwam nogal Shein-achtig op me over.

Iemand hier kennis van Egyptische bruiloften?

iemand hier ervaring met zonnepanelen? ben je er op vooruit gegaan qua kosten? aanrader ja/nee?

Heeft iemand wel eens een reservering gedaan bij een restaurant via The fork(voorheen Iens)? Hoe gaat dat in zijn werk? Je reserveert via hun app, gaat naar het restaurant en moet je dan nog wat doen?

Ja, is heel simpel! Via de app reserveren en in het restaurant loopt het hetzelfde als andere reserveringen. Gewoon aangeven dat je gereserveerd hebt en onder welke naam, je hoeft niet specifiek te noemen dat je via The Fork hebt gereserveerd.