Durf te vragen

Hoe kan het dat 1 appje maar 1 vink heeft en het appje daarna wel 2, die ik verstuurd heb.

Welk is goed en betaalbaar bestek om te kopen?

Wij hebben nu al meer dan een jaar een basic bestekset van action, doet het ook nog steeds prima hoor. Denk dat je daar weinig mis mee kan doen eigenlijk… gaat hier ook in de vaatwasser en komt er nog steeds goed uit!

1 like

Wij hebben ze ook nog van de Action, maar wel al een paar verbogen bij het afwassen… :joy:

Krachtig afwasmiddel hebben jullie dan :joy:

Wij hebben ook Ikea. Al 3 jaar en werkt nog steeds perfect.

1 like

Zijn er mensen die ervaringen hebben met aircoolers (dus niet airco)? Hoe bevalt dat? Verkoelt het een ruimte of echt een paar meter voor het apparaat? Is het de moeite waard om er eentje aan te schaffen als je ook wel een ventilator hebt?

Toevallig heb ik er nu een staan, gekregen van een kennis die er niks mee deed. Probeer hem morgen uit en dan laat ik het je weten haha!

1 like

Yes, graag haha!

Heeft iemand verstans van (vintage) naaimachines? We hebben een oude op zolder gevonden van het merk Mercury en als het goed is werkt deze ook gewoon. Wil deze graag verkopen maar weet niet wat ik ervoor kan vragen.

Ik vind het de moeite niet waard, vergelijkbaar met een ventilator (zou ik dus kiezen ipv zo’n koeler).

1 like

Bedankt voor je antwoord! Dan laat ik hem liggen

Weet iemand misschien wat dit voor insect is?

Edit: mysterie opgelost, het is een gardensafari mug.

1 like

Doodeng

Neen, kan meestal enkel in het land waar je de kledij hebt aangekocht.

1 like

Effe bellen, bij foolocker was dat wel wereldwijd.

1 like

Zijn er (goedkope) gordijnrails die je zelf makkelijk kunt monteren zonder te boren? Ik bedoel de gordijnroede, dus alleen de stang.

Wil je nou rails of een stang? Je kan gordijnen niet aan je plafond of muur hangen zonder ergens een keer te boren, ik geloof niet dat je zulke zware bewegende dingen kunt laten hangen aan tape of lijm.

Stang
Jammer dat zou echt een topuitvinding zijn voor onhandige Harrie’s zoals ik

Als je je borsten laat vergroten, hoe zit dat met verlof op je werk? Word je dan ziek gemeld? Krijg je bijzonder verlof?

Ik wil heel graag een borstlift + vergroting maar werk ook 36 uur in de zorg dus kan die eerste weken na de operatie mijn werk niet volledig uitvoeren :thinking: