Durf te vragen

met als drinken wijn/bier/drank met x proCENT alcohol

1 like

Millionaire shortbread :drooling_face:

19 likes

PeperMUNT

2 likes

Wat leuk!!
Watermeloensalade met Feta en Munt is heel lekker.

Kak, ik dacht: dat bedenk ik makkelijk, maar het is lastiger dan gedacht.

1 like

Iets met cookie DOUGH?

3 likes

Kokos maKRONEN

8 likes

Iets heel zouts omdat ze vroeger zout gebruikten om salaris uit te betalen?? Al zit niemand daar op de wachten wss haha

1 like

Iets met CASHewnoten?

12 likes

en de euroknaller! ook al is die nu geen euro meer en idk of die telt haha
Wel echt een leuk thema!

3 likes

Blender kapot, wil weer een nieuwe. Wat is nou echt een hele goede en sterke? Ik gebruikte hem vooral veel voor het maken van smoothies, milkshakes en bijvoorbeeld bananenbrood etc.

Oeh daardoor moet ik denken aan Haribo goudberen :smile:

2 likes

Iets met PENNYwafels

2 likes

Oeh en (vega?) quarterpounders

3 likes

Die van Magimix is echt de krachtigste die ik ken! Kan ik je zeker aanraden. Deze wordt ook gebruikt in alle horecazaken waar ik heb gewerkt.
Hij is helaas wel duur, maar het geld dubbel en dwars waard!

1 like

Of een lekker plakje Gerrit Zalm

8 likes

Ik heb deze sinds 2 maanden en hij is top! https://www.coolblue.nl/product/796770/tefal-perfectmix-bl811d.html

Hij heeft ook een smoothie, ice crush en schoonmaakfunctie.

1 like

Ik heb al jaren een magimix en dat is mn grote liefde! Glazen kan, stevige motor, echt een top ding.

1 like

Mijn moeder heeft ook al zo’n 25 jaar een magimix en dat ding doet het nog steeds fantastisch en inderdaad superkrachtig.

1 like

Ik heb een poosje geleden een kaartje verkocht op TicketSwap maar het concert is afgelast. Kan de koper met mij in contact komen want vind het ook zo lullig om de restitutie zelf te houden.

1 like

Ik heb volgens mij zoiets al een keer eerder gevraagd maar ik vraag het toch nog een keer (sorry). Hoe krijg je een vlek(je) zo mooi mogelijk weer van een witte muur zonder het te verven?