Durf te vragen

Ik moet vandaag veel verschillende stukken aanleveren en wilde dat mooi in 1 PDF-bestand doen. Nu heb ik naast een heleboel Word-bestanden ook een bestand uit Excel opgeslagen als PDF en die erbij gevoegd, maar die lijkt groter dan de andere pagina’s te zijn (heb die tabel overigens al wel aangepast zodat hij niet overdreven breed was om op te slaan). Is er een manier om die pagina’s aan te passen naar A4? Ben bang dat het misgaat als mensen deze stukken gaan printen en er 2 grotere pagina’s tussen de A4-bestanden zitten. Of print hij dan gewoon een gedeelte niet uit? (niet heel netjes maar dat zou geen ramp zijn)

Blijkbaar moet ik een pakketje ophalen bij POSTNL, het gaat om ome ali. Maar als je zo’n briefje krijgt gaat het toch bijna altijd om invoerkosten? Ik vind dat gek aangezien ik ver onder de €22 heb besteld (€2 ofzo)… ik heb weinig zin om invoerkosten te betalen, hebben jullie een idee waarom het pakketje niet gewoon door mijn brievenbus is gedaan?

Je kan ook die tabel uit Excel kopiëren en in Word plakken, dan weet je de afmetingen van je blad zeker en kan je die tabel groter en kleiner en precies passend in een A4 maken!

Sommige pakketjes vanuit China worden nu standaard naar een Post NL locatie gebracht en niet meer thuis bezorgd. Misschien dat dat bij jou ook is gebeurd?

Oud artikel, maar ik heb dit afgelopen week ook nog een keer gehad met een pakketje. Geen AliExpress oid, maar wel uit China

1 like

Slim!!! Dankjewel :slight_smile:

1 like

Thanks! Ik heb ff gechat met postnl (prachtig dat ik eerst hier ff om hulp kom vragen hahaha). Blijkbaar gaat het om een aangetekend pakketje

2 likes

Volgens mij op die plek dubbelklikken. Meen ik mij te herinneren.:sweat_smile:

Weergeven --> afdrukopmaak vinkje aanzetten

Ik heb 1,5 jaar thuis gezeten met een burnout. Ben nu sinds september weer aan het werk. Als je wil mag je me altijd een DM sturen :slight_smile: sterkte!

Dat had ik vandaag ook opeens! Ik zat al te vloeken omdat ik bang was voor invoerrechten, maar niets aan het handje bij ophalen gelukkig haha!

1 like

Hoe maak je plastic snijplanken schoon? Ik was ze natuurlijk altijd gewoon af met afwasmiddel. Maar heb laatst ook weken in soda en Citroën geprobeerd. Toch blijven ze smoezelig. Niet meer zo netjes schoon als eerst gekocht.

In de bleek zetten. Geleerd van mn oma haha.

Alleen bleek? Hoe lang?

Ja gewoon dikke bleek, ik denk iets van een uurtje en daarna goed eraf schrobben met een afwasborstel. Werkt super goed!

1 like

iemand hier die red-rag sandalen heeft? hoe lopen ze en hoe is het voetbed ?

Ik heb tegenwoordig van die stoffen, herbruikbare wattenschijfjes. Ik merk alleen dat mijn micellair water van nivea het minder goed doet met deze wattenschijfjes. Iemand die ook herbruikbare wattenschijfjes heeft en wel tevreden is met een micellair water of andere make up reiniger?

Als het goed is krijgt de koper van het kaartje de restitutie zelf sowieso al (de meeste grote festivals hebben een samenwerking met ticketswap wat dat betreft). Daar krijgt hij/zij dan via ticketswap bericht over.

Ik heb laatst sandalen gekocht met zo’n bandje om je grote teen. Ze zitten perfect, behalve dat dat bandje om m’n teen een beetje knelt. Een maat groter zou weer te groot worden voor de rest. Zou ik bij de schoenmaker dat bandje een beetje op kunnen laten rekken? Ik heb deze week heel weinig tijd om langs te gaan en moet ze wel deze week terugsturen als het niet kan, vandaar dat ik het eerst hier vraag!
Het is wel echt leer volgens mij.

Ik gebruik stoffen wattenschijfjes met het micellair water van Garnier en dat gaat goed!

1 like

Schoenmakers kunnen vaak meer dan je denkt! Zou gewoon even langsgaan en vragen.

1 like