Durf te vragen

Is het te vroeg om al in bed te gaan liggen :sleeping::sleeping:

Nooit.

5 likes

Iemand ervaring met vrije sector huur en huurcommissie?

Heeft iemand ervaring met de webshop The Blind Spot. Daar hebben ze de schoenen die ik wil, die overal uitverkocht zijn. Op internet zijn prima reviews te vinden, maar hier wellicht persoonlijke ervaringen?

oh ja praat me bij

1 like

@safkina ze was bewust aan het relschoppen in het FF boulevardtopic nadat ze meerdere waarschuwingen had ontvangen
Vind t wel jammer dat ze weg is!

ah dat lees ik niet, jammer dat ik dit gemist heb

Wat is jullie ritueel als jullie niet kunnen slapen? Het is bij mij de zoveelste keer en ik ben op zoek naar de heilige graal. Dus alle random dingen zijn welkom

Heeft er hier iemand ervaring met het inspuiten (oid) van spataders op de onderbenen? Ze liggen nog niet op mijn huid maar het stoort me wel gewoon dat de achterkant van mijn benen zo vol zit.

Hoe heet die site ook al weer waarbij je een foto heel simpel tot avatarformaat kunt verkleinen?
Als ik op avatar zoek op dit forum krijg ik heel veel hits :weary:

Edit: gevonden!

Ik volg dit even aangezien ik hier ook last van heb, maar ik kan helaas je vraag niet beantwoorden.

Ik zag net een meisje lopen met hele leuke laarsjes, ze waren bruin leer(achtig) en leken op dr Martens, maar op dat labeltje boven aan de achterkant stond iets van ‘mish’ oid. Iemand een idee waar ik die laarsjes kan vinden?

Bestaat er iets als een website/boek met evenwichtige weekmenu’s en bijbehorende boodschappenlijstjes, of iets dergelijks? Ik ben de afgelopen tijd heel erg moe, werk 's avonds en slaap slecht, en omdat mijn vriend aankomende dagen weg is weet ik nu al dat ik superongezond zal eten als geen planning maak maar dat vind ik supermoeilijk.

2 likes

Inspuiten ga ik in november voor het eerst laten doen! Mijn arts zei dat het maar een kleine ingreep is onder plaatselijke verdoving. De volgende dag kan je gewoon terug gaan werken. Het enige lastige is dat je daarna nog 2 dagen dag en nacht steunkousen moet dragen.

2 likes

Stond er MSCH? Moss Copenhagen is dat!

Weet iemand waar ik een leuke vegan (werk)tas kan kopen? Ik hoef geen laptop mee, maar wel mijn lunch en gewoon dagelijkse spullen.

1 like

ik vind de dr martens tassen altijd heel vet, en de vegan boekentas is wel een aanraden (vind ik)

1 like

Matt & Nat heeft mooie vegan tassen! Allerlei verschillende modellen, dus daar zit vast iets tussen :smile:

2 likes

Ik heb ze net bekeken maar die zijn ongeveer even groot als mijn huidige tas en die vind ik net iets te klein.

Ja daar heb ik al 2 tassen van en ik heb er daar ook 1 gezien, maar ik dacht misschien nog andere merken. Las net namelijk dat Matt&Nat helemaal niet zo goed voor het milieu is.

1 like

Is het asociaal om herhaaldelijk te moeten zeggen dat bepaalde etenswaren zo ontzettend stinken terwijl iemand aan het koken/eten is? (denk aan vis, champignons, garnalen)

Ik ben net uitgevallen tegen mijn vriend toen hij weer eens moest zeggen dat mijn salade (met tonijn) zo erg stonk. En hij snapt niet dat ik dat vervelend vind. Serieus als hij dat bij mijn ouders thuis zou doen hoefde hij nooit meer binnen te komen.

Wat vinden jullie?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers