Gubs! Is een klein kaartspel, maar zo leuk want je kan elkaar echt pesten/dwarszitten. En de afbeeldingen op de kaarten zijn ook grappig.
Qwixx
Azul
Skipbo
Ligretto
Je kan ook thuistesten bestellen.
Keer op keer
Clever
Qwixx
Catan dobbelspel
Metropolis
O mijn goederen.
Stomme vraag, maar hoe kom ik aan dat leuke taartje onder m’n username?
Dan is het vandaag je forum verjaardag
Thanks, in dat geval : virtuele taart voor iedereen!!
Haha ja ik ook ineens! Dus heb ‘m direct besteld . Toch bedankt!
The game vind ik heel leuk voor 2 personen. Je speelt dan samen ipv tegen elkaar.
Ik doe dat ook. En ik merk dat dagelijks crème op handen doen helpt. Vooral de crème goed in masseren rond de nagels. Dat houd de velletjes zacht. Ook geeft het mij een positiever gevoel om op die manier met m’n handen bezig te zijn.
Prachtige jurk. De kleur maakt hem zeker chique
Top, ik ga dit eens onthouden! Merk wel dat het met dit weer wel minder is omdat mijn handen niet zo droog zijn door het zweten enz. Maar in de winter straks is het weer heel erg.
Regenwormen
Ik las hier pas dat iemand iets zei over Paulien Cornelisse… het stukje over het woord ‘beige’. Ik wil het heel graag aan iemand laten zien maar kan het niet vinden op internet. Iemand een idee waar ik het kan vinden?
Ik heb haar boek thuis. Volgens mij staat het daarin, maar heb het net uitgeleend aan mijn moeder.
Boek heet: taal voor de leuk. (maar heb je waarschijnlijk niks aan)
Weet niet of je dit bedoelde, maar op haar website staat een video getiteld ‘Beige’:
Welke laptoptas is het mooiste?
(ik hang er een leopard strap aan)
- 1
- 2
- 3
0 stemmers
Edit: Thanks! Heb de 3e besteld, die was ook nog wat goedkoper dan de andere
Ik zat er nog even over na te denken. Wat ik bedoelde is dat elke keer als ik merk dat ik de behoefte krijg om op een vinger te kluiven (sorry voor dat woord) dat ik dan gelijk de handcrème pak. Even heel kort een mini dotje crème op m’n nagelriemen masseren. Als afleiding. Om op een positieve manier mezelf gerust te stellen.
Ik ga binnenkort een weekendje weg met m’n moeder en we gaan echt om te winkelen. Wat is een leuke stad met veel winkels en leuke terrasjes? We wonen in Rotterdam en willen geen uren rijden. 2/2,5 uur is wel het maximale!
Antwerpen of Gent. Of blijf je liever in Nederland?