Welke mensen krijgen een enkelbandje als straf? Sinds deze week zie ik een aantal mensen in mijn sportschool met een enkelband om en het lijkt alsof ze trainen met iets van een begeleider oid.
Den Bosch
Ja ik heb Simpel. Ben er tot nu toe tevreden over. Geen enkel probleem, ook niet in het buitenland. Alle info is goed inzichtelijk via hun app.
Misschien zijn je spieren of pezen beetje overbelast. Lopen op hakken is wel zwaar voor je voeten.
Roermond js leuk!
Als je Utrecht met de trein uitrijdt zie je, nadat je het perron hebt verlaten, een soort keukentrapjes met groene leuning nabij het spoor staan. Hoe heten die dingen en waarvoor worden ze gebruikt?
Ik had 1x in het buitenland (Engeland) helemaal geen bereik, gewoon 0, en ik weet niet waar dat aan lag. Ze konden het niet voor me uitzoeken omdat ik een dumbphone heb. De volgende keer in het buitenland (Duitsland) was alles wel gewoon prima. Dus het kan ook dat het aan m’n telefoon lag.
Hoe bedoel je welke mensen? Kan bij een heleboel strafbare feiten als bijzondere vw.
Hoe ze heten weet ik niet, maar volgens mij worden die gebruikt als treinen weggerangeerd worden en treinpersoneel er dus, niet langs een perron, uit moet.
Ohh jij bent al positief, dat is al fijn. Ja qua bereikbaarheid maar volgens mij maken ze beide gebruik van netwerk t-mobile. Ze zijn inderdaad heel erg goedkoop daarom wil ik overstappen haha. Ik ga het gewoon doen! Dankjewel @Briseis
Hahah ik was even vergeten waar dit over ging en zat zo want dit wordt niet zo vaak over mij of tegen mij gezegd
Maar over simpel ben ik positief! Moet er wel bij zeggen dat ik in Amsterdam woon en daar geen problemen heb met bereik maar mijn ouders wonen in een zwart gat in de Achterhoek en daar heb ik bijna nul bereik. Maar geen enkel netwerk behalve kpn doet t daar fatsoenlijk.
Ik heb ook Simpel en ik ben er heel tevreden mee, in de app kan je alles makkelijk inzien en ik heb nooit problemen (en woon richting het oosten)
Woeehoee ja join the cheap side
Ik vraag me dat ook af! Het voelt echt als de light-versie van ‘ik hou van je’. Dekt ‘ik zie u graag’ écht dezelfde lading voor Belgen?
Blijkbaar wel. Al zeggen ze soms ook wel “ik hou van u”. Ligt een beetje aan de regio. Maar ik vind “ik zie u graag” ook nooit echt overtuigend klinken.
Jawel hoor, “ik hou van u” wordt veel gebruikt
Zal misschien ook regiogebonden zijn, ‘ik zie u graag’ kan ook wel met dezelfde lading als ‘ik hou van je’ gebruikt worden hier inderdaad.
Hoe moeilijk/problematisch is het om van Bank te wisselen? Ik wil overstappen naar asn maar doe het steeds niet uit angst dat iets mis gaat oid of dat het heel problematisch wordt met vaste afschrijvingen e.d.
Ah ja, dankje haha. Ik wil overstappen van ING naar asn maar vind het mega eng :’(