Gewoon doen! Ik ben ook overgestapt van ing naar asn paar jaar geleden maar viel best mee. Ik heb geen overstapservice gedaan (hebben ze wel), heb toen zelf van afgelopen maanden alle incasso’s op een rij gezet en die zelf aangepast toen mijn asn rekening gereed was. Heb toen ook ing aangehouden een tijdje voor de zekerheid.
Maar volgens mij werkt die automatische overstapservice ook heel goed.
Mogen beha’s bij Zalando nou retour? @ellegirltalk ik zie dankzij zoekfunctie dat jij dat weleens hebt gedaan toch? Ik lees op de site dat ondergoed niet mag maar ik wil geen broekjes. Nu kom ik er niet uit of het mag en proberen in de winkel ben ik na vandaag ook wel klaar mee
Van bh’s weet ik het niet, maar ik heb eens bikinibroekjes geretourneerd (deels zelfs zonder plakstrip, zat er al niet op niet mijn schuld) en dat kon gewoon. Dus neem aan de bh’s ook wel kan!
ik heb al beha’s terug gestuurd, was geen probleem, gewoon geld terug gehad
Dankjulliewel! Dan durf ik het aan
Volgens mij mag het officieel niet, maar ik heb het wel teruggestuurd en het is aangenomen. Een keer kwam ik erachter nadat ik het al had opgestuurd :’) Ik heb ook wel eens broekjes teruggestuurd trouwens.
Ik heb bij h&m besteld op factuur (niet maandfactuur). Moet ik nu eerst het hele bedrag overmaken en dan wachten tot ik geld van de retoriek teruggestort krijg? Of mag ik dat direct aftrekken?
Ik verreken het altijd met wat ik terug stuur. Doe ik ook bij Zalando trouwens, gaat altijd goed.
Ik ben overstapt van ING naar SNS en heb gewoon de tijd genomen om alle automatische incasso aan te passen.
Keertje surströmming voor hem meenemen https://nl.wikipedia.org/wiki/Surströmming
Denkt dat ‘ie daarna niet meer piept over garnalen of champignons :’)
Hahaha Ken je deze video? Blijft zo grappig!
Heeft iemand weleens iets boven €22 uit het buitenland (buiten de EU) besteld dat door dhl werd bezorgd? Moest je daar extra voor betalen?
Ik zie nu dat mijn bestelling van bijna 40 euro is verzonden met dhl in plaats van de gebruikelijke verzendmethode die de webshop normaal hanteert. Dus nu stress ik hem best wel een beetje aangezien ik niet nog extra kosten had verwacht. Heb er al heel vaak besteld en dat werd altijd gewoon via postnl geleverd zonder extra kosten, ook toen het een bedrag van 27 dollar was en dit gewoon ook op het pakketje stond.
Ik best vaak en hoefde nooit extra te betalen. Is het een heel groot of zwaar pakket of boven de 100 euro dan wordt je er eerder tussenuit gepikt
Als het goed is, is het een klein, licht doosje maar wel met het bedrag erop. Las op internet allemaal verhalen dat dhl zo enorm streng is en dat ze zelfs teveel aanrekenen incl hoge servicekosten dus hopelijk word ik er dan ook niet uitgepikt
Bij PostNL controleren ze het steekproefgewijs, dus je kan de vorige keren gewoon geluk hebben gehad. Echter zou je bij pakketjes boven de 22 euro en onder de 150 euro wel btw moeten betalen. Invoerrechten komen pas vanaf 150 euro. Dus je hebt grote kans op extra kosten, maar btw loopt natuurlijk niet heel erg in de papieren, dat scheelt al iets.
Ik heb het zelf bij PostNL gehad en dan kreeg je netjes een brief thuisgestuurd dat het pakketje bij een ophaalpunt lag en dat je daar bedrag X zou moeten betalen. Indien je niet extra wilt betalen mag je het pakket ook laten liggen en gaat het weer retour afzender!
Ja dat van postnl wist ik. Dacht ook dat het zodra in Nederland zou zijn door hun weer afgehandeld en bezorgd zou worden, maar om één of andere vage reden deze keer dus niet.
Enige wat ik dus echt heel erge onzin vind is dat dhl in veel gevallen veel te veel vraagt en internet vol staat met klachten hierover. Extra btw en hoge servicekosten worden daar heel vaak verrekend. Dus ik hoop dat als ik wel moet betalen ze reëel zijn en niet veel meer vragen want dat zou wel echt dom zijn
Ik heb laatst gelezen (ik weet niet of het op het forum was of ergens anders) dat iemand bezwaar had gemaakt tegen de te hoge kosten en wel gelijk heeft gekregen. Want van de overheid mag je enkel btw heffen, geen additionele servicekosten of iets dergelijks. Dus mocht het gebeuren zou je het nog wel kunnen proberen. Ik ga duimen dat ze jouw pakketje niet controleren!
zijn de geurstokjes van marie-stella maris die belachelijke prijs waard??
Bij mij deed het heel veel pijn. Echt dat ik moest stoppen. Maar had niet een speciale gezichtstrimmer.
Weet iemand hoe het zit met retourneren via PostNL bij Zara? Ik wil mijn bestelling retourneren, en heb dit via de website aangegeven, maar er staat dat ik een label krijg die ik mee moet nemen naar het PostNL punt. Kan ik het pakket gewoon wegbrengen, want ik ontvang dat label hiervan maar niet.