Durf te vragen

(Indoor) paintbal
Lasergamen
Gamehall
Ergens waar je kan poolen, darten en al dat soort dingen?

1 like

Workshop pottenbakken.

Of misschien een activiteit op het strand als het mooi weer is.

Restaurant Medewerker Ontbijt / Bedrijfskantinemedewerker
Schoonmaker van bedrijdfspanden
Toezichthouder bij een parkeergarage ?
Post bezorgen?

1 like

Naar een Alpaca boederij?

1 like

Ik zie ze voornamelijk camera’s in de gaten houden. :stuck_out_tongue:

Zou postsorteerder ook zo zwaar zijn? (Geen idee.)

1 like

Een kookworkshop? Dan ga je eerst samen aan de slag en vervolgens lekker eten!

1 like

in welke omgeving? ik heb ooit als activiteit boomklimmen (is niet hoe het echt hoe het heet maar ben ff de naam kwijt) op terschrlling georganiseerd. Dat was echt heel leuk! en anders blowkarten, wadlopen (ook eens gedaan in den oever en je gaat dan niet heel diep het water in… kuit/knie hoogte… en als jebdat niet wilt zijn er andere mogelijkheden)

is dat iets ?

Kleiduifschieten?

Ik dacht mijn huis mieren uitgeroeid te hebben maar ze zitten inmiddels bij mijn la met eten.
Ik heb een lokdoosjes, water met azijn op het terras en nu maar kaneelstokjes neergelegd. Maar verder?

Bestaat er een soort Marktplaats voor mensen in Zweden? Ik hou van hun stijl en ik koop namelijk graag tweedehands.

Urtizon korrels. Als kind hielp dat heel goed, zelf nu gelukkig nooit meer last van.

Ik denk niet dat ze mensen op marktplaats verkopen in Zweden

27 likes

Ik luister sinds kort de podcast van Kelly- wat ik wou dat ik wist. Echt heerlijke ontspanning. Nu ben ik dus super benieuwd naar hoe zij eruit ziet en wat haar persoonlijke insta is, maar kan het niet vinden. Iemand die me kan helpen?

1 like

Ik denk dat in Zweden Zweden Zweden niet zullen verkopen.

4 likes

hahaha ja ben ook een keer gaan rekenen, was het iets van ‘97% zou dit een vriendin aanbevelen’.
Uh, zijn dit 29 vrouwen en een losse oksel ofzo?

8 likes

Hahahah! Sorry, helemaal verkeerd geformuleerd.

@Rozecoupeschaar @Maestoso @Ziba @anon42392789 @George @Sovereign @JanHagel
Thanks all! Zoveel leuke originele ideeën! :heart_eyes:
Kan ik zeker wat mee!

3 likes

Wat ik doe is vooral veel zonnebrand (voor Uva en Uvb) smeren en dan geleidelijk meer blootstellen aan de zon. Ook heb ik als ik thuis ben vanaf de lente/zomer altijd de gordijnen dicht en alleen 's nachts open. Dan kan thuis mijn huid in ieder geval even rusten.

1 like

Anti histamine om de reactie te verminderen/onderdrukken. Gebruik zelf 4-6 pillen per dag. Heb er het hele jaar last van dus iom mijn arts winters 2-4 en dan zomers 4>6.

Aloe Vera in de vriezer voor snelle koeling, maar werkt kort en je wordt er plakkerig van. Ik probeer ook met voorbeeld koude crème (even in de koelkast) te smeren i.p.v. te krabben en wrijven.

Verder gordijnen hele dag dicht houden, elke dag zonnebrand smeren (liters) en bedekt blijven (alleen handen zijn vrij bij mij, maar zoek nog dunne witte handschoenen, altijd hoeden/petten dragen en veel binnen blijven.

Ik ben benieuwd of er hier leden zijn met een elektrische auto. Ik ben vooral benieuwd naar jullie ervaring, hoe het bevalt en of je hem makkelijk kan opladen. En of je er ook mee op vakantie bent geweest, of dat je dat toch liever niet doet. Ik ben benieuwd :smile: