Durf te vragen

Als je hem weg wil brengen naar postkantoor heb je echt een label nodig. Heb je retour gemeld via de website? Dan krijg je hem in je e-mail. Misschien in ongewenst? En weet niet of je dicht bij een winkel woont maar anders kun je hem daar nog terugbrengen.

Hm balen. Ik heb hem inderdaad (deels) retour gemeld. Net nog even gekeken en ze staan ook vermeld als ‘‘geretourneerd’’. Ik wacht het nog wel even af. Winkel is niet echt dichtbij, maar moet anders wel goed komen.

Het liefst doe ik pakketjes zo snel mogelijk weer terug. :sweat_smile: Dankje!

1 like

De geuren zijn lekker, maar ze gaan niet langer mee dan rituals of geurstokjes van de primark ofzo. Dus om de geur zou ik ja zeggen, de rest nee.

1 like

Ik moet morgen een uitvaart fotograferen. Ik wil een zwarte jurk aantrekken, kan ik blote benen aan of beter een panty aantrekken?

Ik vind dat een panty hoort, desnoods een huidskleurige (:scream:)

1 like

Gewoon blote benen hoor, maar wel een jurkje tot op de knie oid. Korter zou ik niet gepast vinden

2 likes

Ik heb idd een jurk net over de knie, dus dat is wel oké denk ik. Vind het maar lastig met dit weer. Maar denk dat blote benen oké is dan…

1 like

Haha ik gok dat je mijn bericht over mijn vriend bedoelt! Maar inderdaad gewoon bezwaar aantekenen met bewijs van de prijzen en hopen dat ze het kwijtschelden!

1 like

Apple vind ik nog altijd het fijnst en die gaan het langst mee bij mij.

3 likes

Ik moet zegh n dat ik al een jaar doe met een paar waarvan een oortje het soms wel doet maar meestal niet :’) Maar toch vind ik dit fijner dan die goedkope dingen die met een week alletwee stuk zijn.
Sta elke keer op het punt ze te kopen maar ik denk van ja ik heb een dure koptelefoon gekocht… maar die is echt te warm nu in de zomer + in de sportschool. Denk dat ik ze binnenkort ook gewoon koop :stuck_out_tongue:

1 like

https://www.bol.com/nl/p/philips-she3590-in-ear-oordopjes-blauw/9000000012513051/?Referrer=ADVNLGOO002020-G-58311809666-S-486075123314-9000000012513051&gclid=EAIaIQobChMIw-uB78OK4wIVw-AYCh19dgsFEAQYAyABEgJi3_D_BwE

ik vind deze heel fijn! doe ik echt maanden/jaren mee
maar ik ben altijd met zulke dingen bang om advies te geven omdat ik niet zo veel verstand heb van elektronica ed en straks iemand iets gaat kopen omdat ik het geadviseerd heb, wat uiteindelijk dan helemaal niet fijn is ofzo :’’)

1 like

2 dagen later nog een reactie van mij maar ik ben nu een jaar lid ongeveer bij Simpel en ik ben zeer tevreden. In Duitsland ook prima bereik enz.

M’n konijn heeft m’n bloesje gesloopt. Is zo’n gat nog te repareren?

Huh haha sorry maar ik zie het niet.

7 likes

Bedoel je dat haakje? Als je de stof in de richting van hoe de draad loopt strak trekt dan trek je het vaak weer netjes.

Hahaha die foto is ook wel echt kut zie ik nu, ik omcirkel het even

@Spaarlamp dit heb ik inderdaad geprobeerd maar dat lukte niet

Ik heb een heleboel opladers die nu door elkaar liggen. Wil ze nu graag eindelijk sorteren en netjes bewaren. Helaas heb ik van de meeste dat draadje wat er standaard omzit weggegooid. Weet iemand hoe dit soort draad heet zodat ik zelf een rol kan kopen? Of een betere optie? Wil dus wel de draden kunnen opvouwen en samenbinden.

Kun je niet van die clipjes gebruiken die standaard bij boterhamzakjes zitten? Die heb ik zelf altijd over en werken bij mij prima voor dit soort dingen.

1 like

Haha slim dit! Helaas heb ik nooit dit soort zakken :stuck_out_tongue:

Ik heb een hoogstwaarschijnlijk hele domme vraag

Ik wou haricots verts in spek maken deze week maar die waren dus op. En nu heb ik sperziebonen meegenomen.
Maar kan ik die nu ook in zijn geheel koken en dan omwikkelen met spek en in de oven doen? Of kun je die schil niet eten?
Ik eet dus nooit sperziebonen, heb echt geen flauw idee :sweat_smile: