Durf te vragen

Haricots verts zijn toch gewoon een soort sperziebonen? Jonge versie of iets dergelijks?

Je kunt sperziebonen in elk geval in zijn geheel koken en de schil kan je gewoon eten. Wel vantevoren schoonmaken door uiteindes eraf te snijden en eventueel het draadje eruit te trekken als dat erin zit.

4 likes

Lastig! Zou het zelf inderdaad houden bij sterkte, en misschien kun je nog toevoegen dat je het een mooie dag vond en het fijn vond erbij te mogen zijn? Dan leg je de focus op de verjaardag en niet wat er gaat komen.

6 likes

Iemand die verstand heeft van telefoons?

Ik heb nu een iPhone se die het nog goed doet, maar de batterij gaat ineens hard leeg.

Ik ben dus aan t kijken voor een nieuwe. Ik gebruik een telefoon vooral voor foto’s, whatsapp, forummen en bellen.

Is dit iets? En wat is t verschil tussen die 2? Alleen batterijduur?

Het scherm van de A50 is ook iets groter, maar voor de rest zijn het volgens mij dezelfde toestellen met gelijke functies.

Als je telefoon het verder nog goed doet kan je ook voor 50 euro de batterij van je iphone laten vervangen (of voor niks als je nog garantie hebt)

1 like

De a50 heeft:

• een groter scherm
  • grotere opslagcapaciteit (128 gb tov 64 gb)
  • een betere camera (25 mp tov 16 mp)
  • iets snellere kloksnelheid
  • een betere batterij.

Ik had wel voor de a50 gekozen en met name om de camera dus.

1 like

Doet me denken aan onze discussie van vorig jaar @kerselaar :’)

2 likes

Ik was idd getriggerd door het bericht maar heb me dit keer ingehouden :joy:

1 like

Wat is leuk om te doen in de omgeving Groenlo?

Missie?

1 like

Hoe lang ben je er en wat vind je leuk om te doen?

Visie?

Gelul ?

Iig in het geval van de Jumbo.

9 likes

Niet 1 woord, maar ‘zich hard maken voor’ dekt denk ik wel wat je bedoelt

1 like

mvo (Maatschappelijk verantwoord ondernemen) dan misschien? :thinking:

Heeft iemand ervaring met tattoo laseren? Welke laser het best is, pijn, prijs etc

Ik ga voor het eerst iets kopen op marktplaats (een studieboek), maar nu heb ik gevraagd of het nog beschikbaar is en of ik het mag hebben. De verkoper zegt ja. Wat doe ik dan nu, geef ik meteen mijn adres om het naartoe te sturen? Of hoe werkt dat eigenlijk op marktplaats?

csr? corporate social responsability?

1 like

Heb je al een prijs onderhandeld? Zo ja, dan zeg ik altijd: Joe, hier is mijn adres, als je me je iban geeft, maak ik het geld over!

1 like

Ik ga gewoon akkoord met de vraagprijs, dus dan kan ik dat nu wel zeggen ja :slight_smile: Dankje!

1 like