Misschien heeft @Luzarl tips!
Ben ik ook wel benieuwd naar want zit er nu! Vandaag naar Goes geweest en dat vind ik alvast een leuke tip voor je
Ik kom hier zo op terug! Nu bioscoopje
Ik zou in zoute lande de drank voorraad van je vader leeg drinken in een veel te koud strandhuis
Hahah nou ik weet wel dat er verschillende verhalen gaan hoor. Laatst had ik het hier met iemand over ook op het forum en haar opticien zei dat het gewoon kon. (Dus in totaal 30 dagen) Ik verwacht dat er ook wel een commerciële kant aan dit verhaal zit haha
Miniatuurwalcheren is wel leuk en mocht je in Vlissingen komen is Argentijn RIO Grande een aanrader.
Ik heb nogal problemen met communicatie, waarschijnlijk doordat er vroeger thuis ook slecht/niet gecommuniceerd werd + weinig blootstelling nadien en zelftwijfel etc. Dus ik vroeg me af of iemand misschien goede zelfhulpboeken, podcasts, andere tips etc. heeft zodat ik nog wat kan veranderen voor het te laat is…
Als je per 1e van de maand in dienst gaat, krijg je dan meestal aan het einde van die maand betaald? Of pas de maand erop?
Stel 1 juli in dienst, krijg je dan 24 juli salaris uitbetaald, of pas 24 augustus?
Op mijn huidige werk moeten de salarissen voor de 7e van de maand ingevoerd zijn en dan worden ze de 24e betaald. Op m’n vorige werk kreeg ik de laatste 2 weken van de maand en de eerste 2 weken van de volgende maand uitbetaald, dus het zal per werkgever (en hoe ze de salarissen verwerken) verschillend zijn.
Ik neem aan 24 juli.
Ik heb twee jaar NLP gedaan. Dat hielp mij heel erg. Veel van geleerd
iemand dé tip waar ik betaalbaar (liefst in een fysieke winkel) grote fotolijsten kan kopen? (70*100) of van die latjes?
Dan krijg je die maand als het goed is gewoon betaald! Bij ons krijg je de 26ste salaris, als je de 10e start krijg je ook op de 26ste salaris, echter krijg je dan natuurlijk wel minder betaald.
Ik krijg de maand erop van de maand ervoor. Dus ik krijg 24 augustus mijn loon van juli. Dus ik moet 24 dagen ‘wachten’ op mijn loon.
Ik kreeg juist wel gelijk al een volle maand uitbetaald, ook al had ik nog maar 24 dagen gewerkt. Was daar ook wel verbaasd over maar wel chill natuurlijk. Kortom verschilt dus overal, maar denk wel dat je sowieso een (deel) salaris in juli kunt verwachten! @ellegirltalk
Ik zet de salarissen altijd rond de 17e klaar en dan krijg je betaald vanaf de 1e vd maand tot de 30e/31e. En wanneer je bij ons een min/max contract hebt, en het dus elke maand wisselt, krijg je het een maandje later. Omdat je na de 17e (nadat ik dus de lonen klaargezet heb) nog extra gewerkt kan hebben.
En wat als je dan per 1e in dienst komt? Dan krijg je dus niks die 17e omdat je niet de vorige maand hebt gewerkt? Kan het niet opmaken uit je verhaal.
Als je een min/max contract hebt inderdaad niet. Als je een vast aantal uren werk wel.
Ik ken het inderdaad ook zo: bij vaste uren direct dezelfde maand uitbetaald, bij wisselende uren (0-uren of min max contract) pas de maand erna, omdat je dan ook pas de totaal gewerkte uren weet.
Is het warm in een concertzaal? Ik heb namelijk een facking vette outfit nodig voot lizzo heb er een in gedachte maar denk dat tie te warm is ( wel pas in november)