Ik ben er! Haha. Middelburg is mijn lievelingsstad, ik vind het daar zo leuk en gewoon heel sfeervol en gezellig. De kade is supermooi om langs te wandelen. De Markt is heel erg leuk om gewoon te eten en te chillen, de Juf is een leuke plek maar honeypie is nog beter met echt giga lekkere taarten en thee en verse sapjes. Verder zijn alle kustplaatsjes eigenlijk heel leuk om lekker te wandelen en in Vlissingen is er strand. Middelburg heeft ook superveel cultuur, maar daarvoor kan je het beste op de website van de vvv naar de agenda kijken. Er zijn altijd wel evenementen en zeker in de zomer. Ik zal wat linkjes voor je opzoeken. Verder is Vlissingen best stom. Goes is een complete stad om te gaan winkelen, maar de horeca is daar best saai. Maar je kan wel met de boot vanaf Vlissingen naar Breskens als je dat leuk vindt. Ja verder vind ik het een beetje lastig om specifiek tips te geven, want ik ben er tegenwoordig vrijwel nooit meer…
https://www.vvvzeeland.nl/nl/zien-en-doen/evenementen/ Dit is een handig overzicht.

kan ik dit bewaren tot morgen?