Durf te vragen

Ik heb het ooit (bijna in een vorig leven) telefonisch geregeld. Ik had er geen klachten van en het werkte prima.
(trouwens slik jij nog roaccutane?)

Oke top! Morgen even bellen.

En nee niet meer! Ben 3 maanden geleden gestopt, na 8 maanden gebruik!

Heeft het je goed geholpen? En is 8 maanden eigenlijk lang?

Ja het heeft echt mega goed geholpen en ik had relatief weinig bijwerkingen dus was goed vol te houden!

En 8 maanden is wel een normale tijd volgens mij, mijn huid was na twee maanden eigenlijk al helemaal opgeklaard maar je moet dan toch een tijd doorslikken zodat de kans kleiner is dat het terugkomt.

Onderop stond: voor houdbaarheidsdatum zie deksel. En op de deksel stond dus 12 aug 2k7. Hahah nou heb me er voor de zekerheid toch maar niet aan gewaagd :joy:.

—————————————
Ik heb zojuist op instastories een filmpje gedeeld met muziek. Deze is nu geblokkeerd ivm auteursrechten. Snap ik. Maaaar iemand anders heeft hetzelfde filmpje geplaatst en die is niet geblokkerd :thinking:. Het is precies dezelfde. Gedeeld door een bedrijf, maar die is ook geen eigenaar van het nr. Iemand een idee hoe dat kan? Ben nieuwsgierig!

1 like

Grote kans dat het bedrijf betaald heeft om het te mogen gebruiken

1 like

Ah oke! Klinkt logisch. Het nummer was onderdeel van een show dus had daar niet zo snel aan gedacht!

Wie gebruikt er een kleding stomer? Ben je er tevreden over en zo ja, welke is het?
Ik heb wat dunnere losse kledingstukken die niet helemaal gestreken hoeven worden maar er moeten soms net even wat valse plooien uit gehaald worden. Ik hoopte eigenlijk dat een handzame kleding stomer daar ideaal voor zou zijn. @Krabsalade heb jij niet zo’n ding?

1 like

Ik heb er eentje van Tristar! Was iets van 30 euro en werkt heel erg goed. Heel erg blij mee!

2 likes

Ik zoek een nieuwe laptop en voor het eerst overweeg ik een Macbook. Iemand ervaringen met de Macbook Air 2017 en Air 2018? Zie dat er tussen beide een prijsverschil zit van 350 euro. Zijn er veel verbeteringen aan de 2018 versie welke de moeite waard zijn of is de 2017 ook heel goed?

Als je dubbel glas (HR HR + HR ++ HR +++) hebt moet je hier wel mee uitkijken omdat je glasbreuk kunt krijgen door dat folie.

Edit: eigenlijk niet mee uitkijken, het wordt afgeraden.

Ik ben op zoek naar zo’n plakbh met van die touwtjes waardoor je een dieper decollete krijgt:
image

Maar heeft iemand die hier weleens gekocht, en welke is dan goed?
Ik heb een paar sites bekeken, maar de meesten hebben een paar 5 sterren reviews met blijft goed plakken en een paar met 1 ster met plakt kut ziet er niet uit. Dus nu weet ik nog niks!
Ik heb hem in principe maar één keer nodig maar als hij na een paar keer nog goed plakt is dat alleen maar mooi meegenomen natuurlijk.
Oja extra info, ik heb kleine borsten - aangezien de andere helft van die reviews over het niet blijven zitten op de grote borsten gaat.

Houd je de tweede baan ook na de zomer? Dan zou ik de loonheffingskorting laten veranderen bij de eerste.

1 like

Je kunt het beste maar bij 1 baan loonheffingskorting aanzetten. Het advies is meestal de baan waar je op jaarbasis het meeste verdient. Dus als je 2e baan alleen voor 3 maanden vakantiewerk is, zou ik niks wijzigen. Als deze 2e baan voor de rest van het jaar is en in totaal voor dit jaar meer bruto betaalt, zou je het bij de 1e baan kunnen uitzetten en bij deze aanzetten.

Als je inkomstenbelasting doet, wordt het sowieso rechtgetrokken (bijbetalen als je te weinig hebt betaald of geld terugontvangen als je teveel belasting hebt betaald)

1 like

Ik heb wel een keer een plakbeha van de Primark gekocht, alleen dan niet met touwtjes in het midden. Die vond ik wel heel prettig en bleef ook goed plakken. Ik heb hem ook al meerdere keren gebruikt en de plaklaag doet het nog steeds goed! Dus mocht Primark jouwe ook hebben is het denk ik wel het proberen waard.

1 like

Thanks! Heb er net 1 op bol.com besteld (want waar bestel je anders ondergoed haha), maar als dat niks is ga ik wel even bij de Primark langs

1 like

Asos heeft dit ook wel geloof ik

1 like

Ik ga morgenmiddag naar de bios met een vriendin in Utrecht. Het wordt de Kinepolis. We willen van te voren nog lunchen, maar waar?

Weet iemand een leuk lunchtentje niet mega ver van de Kinepolis af? Er zit zat, maar ik zie door de hoeveelheid niet zo goed wat écht leuk is.

Er zullen wel Utrechters meelezen in dit topic maar er is ook een speciaal Utrechttopic, misschien heb je daar ook wat aan!

1 like

Ik zoek een leuk verblijf voor een overnachting voor 6 meiden, in de buurt van een stad in NL of de grens van België of duitsland. (in mei) organiseer een vriendinnen weekend. Een beetje cityloft of vakantiehuis achtig lijkt me het leukste. Wie heeft er tips?