Durf te vragen

Ik zoek corrigerend ondergoed, alleen dan zonder bandjes met pijpjes en een gat hij het kruis. Iemand een idee hoe dit heet? Of waar ik het kan kopen.

Spanx? Also dat gat bij het kruis is eigenlijk helemaal niet geschikt om te plassen

Oeh ja dan kom ik al in de buurt. Nee? niet handig? Voor onder mijn trouwjurk was ik op zoek naar zo iets.

Nope, zou het niet doen MAAR ik kwam laatst een vette hack tegen voor bruidsjurken en wc’s :slight_smile:

6 likes

Is iemand hier bekend ben SPARQL? En zou iemand (tegen betaling) een super makkelijke (als je het begrijpt) mini opdracht willen maken?

Jaa die ken ik. Maar ik heb een strakke jurk dus krijg het corrigerende stuk bij mijn buik dan niet meer omhoog als ik heb geplast. Snap je ?

Strokasteel of stro iglo? Vlakbij Groningen in elk geval. Uniek en heel leuk! Heet H.ayema H.eerd

1 like

Een beetje, mocht je niemand vinden mag je me pb’en. Mocht ik het niet weten kan ik mijn netwerk aanspreken.

De katjeskelder bij Breda is geloof ik ook wel populair. Kom vaak jongeren tegen tijdens uitgaan die daar slapen

Oh nee @Tubing die zou ik niet doen haha. Het is qua locatie wel top, maar het was zo intens smerig. Zelfs toen we hadden geklaagd en we een ander huisje kregen was het nog steeds ontzettend vies. We hebben eerst de keuken gepoetst voor we hem hadden gebruikt.

En de bijnaam van het park zegt al genoeg

De kutjeskelder

Ohh wat jammer, ik hoor er alleen maar goeds over

Hahah bedankt voor de waarschuwing!
Wij zijn allemaal rond de 30 en sommige met kinderen (niet dat die mee gaan) maar we hebben die tijd wel een beetje achter ons gelaten denk ik :wink:

@anon46493654 Thanks voor de tip! Denk wel dat het vanaf ons 2,5 a 3 uur rijden is ongeveer naar groningen dus dat moeten we even overwegen.

2 likes

Weet iemand hoe streng Ryanair is met de afmetingen van je handbagage? De tas die ik altijd meeneem is maar 5 cm te groot en bij andere maatschappijen heb ik hem nog nooit in zo’n bakje hoeven doen om op te meten. Maar heb geen zin in gezeur daar :roll_eyes:

Heb je betaald voor je handbagage( via priority booking)? Dan zijn ze minder streng op de afmetingen. Sowieso is hun doel om zo snel mogelijk iedereen dat vliegtuig op te krijgen.

1 like

Kan je hem een beetje duwen zodat hij in dat ding past? Dan zou ik het risico gewoon nemen. Met die budgetmaatschappijen heb ik al wel vaker een net iets te grote tas meegenomen en dat ging prima. Als het een trolley is dan kijken ze er wel strenger naar is mijn ervaring.

En anders gewoon dit doen :stuck_out_tongue: (las het net en moest gelijk aan deze post denken):

3 likes

Heb hier serieus ook over nagedacht. Maar toen besloot ik toch maar met het zweet overal en super veel mensen om me heen om toch nog een poging te doen om mijn koffer dicht te krijgen (te zwaar was bij mij niet het probleem, maar ik had 2 stukken handbagage en dacht dat ze over het tweede tasje niet moeilijk zouden doen, maar toch… ) Moest er serieus op gaan zitten met allerlei toeschouwers, maar het is me gelukt. Als ik hem niet dicht kreeg had ik denk ik ook allerlei kledingstukken eruit gehaald en aangetrokken om betalen te voorkomen :’)

2 likes

@Daelyss nee, ik mag alleen een klein persoonlijk item meenemen en ik heb al ruimbagage geboekt. En de afmetingen daarvan zijn veel kleiner

@Evenveel ja, gewoon een zachte grote shopper! Denk dat ik het dan maar gewoon ga doen en hem niet helemaal volstop :grin:

Ligt heel erg aan het personeel bij de gate, soms zitten er echt eikels bij die elke tas willen meten en andere keren boeit het ze echt geen zak. Als het een zachte tas is zou ik ‘m gewoon erin proppen en het risico nemen.

1 like

Ik heb hier vroeger toen ik jong was even gewerkt als schoonmaakster hahaha. En ik deed ook niet heel veel moeite om het schoon te maken.

En ik vind het ook absoluut geen aanrader.

2 likes

Ik heb sinds kort maandlenzen, maar ik ben zo verkouden dat ik nu liever mijn bril draag. (Traanogen en niezen etc.) Maar kan ik die lenzen nu gewoon in dat bakje met de vloeistof laten zitten, of moet ik wat doen ermee?