Durf te vragen

Ik had een keer een nest baby duifjes op mijn balkon en dat zijn fucking enge wezens. Ben blij dat ik die niet wekelijks zie vliegen.

ah neee hoe kun je dat zeggen over diertjes en al helemaal baby diertjes :pensive:

maar ik ben dan ook iemand die ingezoomde spinnenpootjes heel schattig vind, kleine mini klauwtjes <3 (zal de foto niet weer posten voordat ik anderen afschrik haha)

2 likes

Dit is gewoon eng vind ik :stuck_out_tongue: Maar het zullen vast heeeeele lieve baby’s zijn.

5 likes

Was asociaal van die mensen! Ik kan inderdaad de webshop even mailen, staat gelukkig op het etiket. Denk alleen wel dat zij dan willen dat ik het terug stuur naar hen. Zul je zien dat daarna de oude bewoonster voor de deur staat want ik weet wel dat ze in een dorp vlakbij wonen.

Het was een H&M bestelling die per ongeluk Naar het (oude) adres van mijn ouders ging. Puur automatische vanuit mij dus aangezien ik net een maand uit huis was :sweat_smile: Uiteindelijk heeft mijn moeder boos opgebeld haha, toen hebben ze het retour afzender gestuurd

M’n vriend en ik willen graag de tegels in de badkamer verven, maar we weten niet zo goed hoe of wat. Op internet lees je 100 verschillende dingen. Iemand ervaring ermee?

Kun je een reeds geplaatste keuken verschuiven? Lijkt me niet toch? Gaat om een simpele keuken van 3 keukenkastjes.

Mijn vriend en ik gaan bijna uit elkaar omdat hij ervan overtuigd is dat het kan en ik van niet denk.

Zijn het alleen kasten onder? Want die staan vaak niet vast aan de muur ofzo, het blad houdt ze dan samen. Ik denk dat het wel kan, maar dan moet je maar wel geluk hebben dat de vloer onder de kastjes doorloopt en als er een tegelmuur is idem.

Maar waarom wil je ze opschuiven?

1 like

Boven kastjes kan je ook verschuiven, maar zul je wss wel nieuwe gaten voor moeten boren. Die zitten vaak nl vast met haken.

1 like

Aangezien ik bij de woningbouw in de woningrenovaties zit, hoop ik dat ik deze vraag goed beantwoord haha :stuck_out_tongue:
We krijgen regelmatig de vraag of huurders de kastjes lager of hoger mogen hangen. Dit kan gewoon. Dus als het een simpel keukentje is van drie kastjes, dan moet dat makkelijk kunnen. Soms zijn het 3 losse stukken, maar soms 1 geheel met een blad eronder.

Gewoon kit van het blad los snijden en kastjes van de muur halen. Enige wat meestal problemen oplevert is idd dat het tegelwerk niet doorloopt achter de kastjes.

Maar denk je dat het allemaal losse plankjes zijn die uit elkaar vallen als je het verplaatst? Of waarom zou het niet kunnen denk je?

1 like

Gaat om zowel de onder -als bovenkastjes. Er zit een soort nisje in de keuken waar de koelkast kan/hoort. Maar die is precies 60 cm breed en nu past de koelkast (60 cm) er toch niet in. Vloer ligt er gelukkig (nog) niet in en met de tegels zit het ook goed gelukkig.

Ik wist serieus niet dat het kon! En nu ga ik als een echte goede verliezer me verder stil houden in deze kwestie. Dankjulliewel!

Als het alleen om kastjes gaat is het vaak geen probleem. Kan soms wel problemen geven met aansluitingen voor gas/ elektrische apparaten. Die zou je dan eventueel kunnen verleggen/verlengen

Weet iemand hoe Nike air force 1 vallen? Ik lees op internet dat ze groot vallen maar ook die reviews verschillen onderling nog behoorlijk

Ik vind ze ook groot vallen. Ik heb normaal gesproken maat 40 (ook echt altijd dat, niet neigend naar 39 of 41 ofzo), maar die maat was er niet meer bij de winkel waar ik was. Dus voor de vorm maat 39 gepast en die zaten wonder boven wonder echt perfect. Heb vaak wel dat ik schoenen even moet inlopen en de eerste dag(en) blaren of schuurplekjes krijg, maar daar totaal geen last van gehad.
(Oh, en dat maat 39 onder kindermaten viel en ik daardoor 25 euro goedkoper uit was dan wanneer ik maat 40 had gekocht was ook wel mooi meegenomen.)

1 like

Beetje gekke vraag, maar weet je toevallig ook hoe groot je voeten zijn in centimeters? Ik zit een beetje tussen 39 en 40 in dus twijfel een beetje of 39 gaat passen of dat 38.5 een betere optie is

Ik vind ze gewoon normaal vallen maar wel ruim zegmaar. Het is geen type schoen die erg strak zit maar heb er zeker wel mn eigen maat van nodig. Bij een halve maat kleiner zitten m’n tenen tegen de rand

1 like

Ik heb geen ervaring met magnetronrijstkokers, maar gebruik een losse rijstkoker. Begonnen met een tristar, altijd prima, nu een iets meer fancy rijstkoker. Ik vind het vooral heel chill dat ik gewoon water + rijst in de rijstkoker kan doen en er niet naar moet gaan omkijken.

2 likes

Je kan je machine met 2 knoppen instellen. Als je een ristretto wilt zetten moet je de espresso knop instellen dat tie minder koffie zet.

Plus het licht ook aan jou wat voor een machine jij koopt. Drink jij alleen maar lungos of espresso’s , en drink je niet zo veel ga je voor een kleinere machine met minder standen. Wil je koffie voor de hele buurt zetten met mensen met verschillende voorkeuren dan ga je voor een grotere met meer standen.

1 like

Je kan er niet echt mee rommelen verder toch? Als in, kapot maken. Er gebeurt niks met het apparaat als je per ongeluk de verkeerde knop gebruikt, je koffie is dan alleen misschien te sterk of te waterig.
Klein/links gebruiken voor espresso cupjes, groot/rechts voor lungo cupjes.

2 likes

Ik heb al mn air max in maat 40 en mn air force in 39. Ter vergelijking ik heb in all stars en ‘gewone’ schoenen altijd 39

1 like