Durf te vragen

Ik heb echt een vreemde vraag, maar weet iemand waar ik een opblaasbare hamer kan kopen? Zo een die je volgens mij wel eens op de kermis kreeg enzo. Ik heb het zaterdag nodig, dus online bestellen is erg krap.

1 like

Ja always :disappointed:

Ik woon niet meer thuis maar denk iedere dag aan onze buitenkat… maar mijn moeder vindt het zo sneu om dieren binnen op te sluiten dus al onze katten mochten buiten
Niet goed voor mijn hart
Wel voor mijn dierenhart :heart:

1 like

Heb je een roestvrijstalen? Of gewoon plastic?

Ordinair plastic haha, misschien volgende keer maar rvs idd, lekker duurzaam.

1 like

Mijn schoonmoeder werkt bij een bedrijf dat wasmiddel produceert en zegt dat wasmiddel voor de bonte en zwarte was hetzelfde is, het enige verschil is dat er in wasmiddel voor de zwarte was minder enzymen (?) zitten, dus je kan voor de zwarte was in principe ook een kleinere hoeveelheid wasmiddel voor de bonte was gebruiken. In wasmiddel voor de witte was zit geloof ik wel een blekend ingrediënt.

3 likes

Iemand die deze film herkend?

Meisje wordt naar een soort tehuis gebracht door een onguur type. Leert daar ‘dansen’ door een strenge dame. Het dansen blijkt een soort opgeilerij te zijn. Hele tehuis lijkt een soort bordeel/stripclub oid te zijn. Alle meisjes die er wonen dansen voor mannen. Samen willen ze ontsnappen. Hoofdpersonage, blonde dame, verzint een plan. Telkens ‘vecht’ ze ergens tegen. Of dit nu in haar hoofd gebeurd of echt, is mij niet duidelijk.
Tijdens zo’n gevecht heeft ze twee staartjes in, aan de zijkant van haar hoofd. Haar kleding is vrij schaars, beetje anime achtig. De eerste vechtscene is ook in Japanse zetting.

Iemand enig idee? Blond meisje overigens.

Sucker Punch?

3 likes

Wow, zo snel! Thanks, dat is hem :star_struck:

1 like

Wat heb je nodig? Ik ga zometeen die kant op (Amsterdam). Stuur je me een DM als je dit leest? :ok_woman:t3:

Maar 5 graden is toch warmer dan 3 graden? Dus als je m op 1 zet wordt die kouder.

Ik heb mn ijskast overigens op 4 want ik kan niet tegen oneven getallen :woman_facepalming:

Graden!

Dat zeg ik nu wel zo stellig maar daar ben ik altijd vanuit gegaan haha. Mn vriezer staat op -18 namelijk

Oh ik heb geen draaiknop maar knopjes aan de voorkant haha

Mn laptop (macbook) laad heeeel langzaam op. Heb m de hele nacht erin laten zitten en was vanochtend 56%. Helemaal kut dus. Zeg me dat dit aan mn oplader ligt en niet aan mn laptop??

Klein detail: heb een paar dagen geleden wijn over mn oplader laten vallen. Ja @ellegirltalk wijn ja :joy:

Ik wil in de vakantie graag een paar dagen naar Brugge. Na hoeveel dagen heb je de stad ongeveer gezien? En heeft iemand tips om te doen daar?

1 like

Ik ben er in maart 3 dagen geweest en vond dat genoeg, speelde ook mee dat we niet super lekker weer hadden dus dan heb ik ook geen zin om de hele stad door te wandelen. Enige tip die ik heb is dat je niet moet eten bij de zaken op de grote markt, is allemaal van dezelfde eigenaar en is mwoah.

Bij goed weer had ik graag een rondvaart gedaan, maar het regende.

1 like

Ik zag de laatste tijd allemaal baby ganzen, eendjes, kleine meerkoetjes enzo. Maar ik heb nog nooit een baby duif gezien ? Waar hangen die uit? Of zijn ze al vrij snel groot?

4 likes

Ik ben er 1 dag geweest, denk dat je aan 2 zeker genoeg hebt om alles te zien! Ik raad een boottochtje zeker aan, vond dat heel veel toevoegen en ze gids geeft leuke info!

1 like

Wat is er eigenlijk ooit gebeurd met zure regen?
Dat was vroeger ook zo’n ding en je hoort nooit iemand er meer over.

4 likes

Baby duiven blijven echt mega lang in het nest. Tegen de tijd dat ze eruit komen zijn ze al bijna af en herken je ze niet direct als baby’s.

6 likes