Durf te vragen

Ja in dat bakje liggen ze prima! Waar wilde je ze anders in stoppen? :grin:

2 likes

Ja kun je gewoon in het bakje bewaren met voldoende vloeistof

1 like

Hahaha ja geen idee, bedoelde meer of ik er dan nog wat mee moet. Als in iedere dag die vloeistof verversen ofzo.

Oh zo! Je kan het de dag voor je ze wil dragen weer even opnieuw spoelen maar volgens mij hoeft dat niet per se. Ik draag zelf daglenzen dus ik gebruik geen lenzenvloeistof meer.

1 like

Ik zou ze goed spoelen/ schoonwrijven met vloeistof en dan met ruim vloeistof in het bakje laten tot je ze weer gebruikt. Je hoeft de vloeistof dan niet te verversen tot je ze weer gebruikt. Nog even extra spoelen misschien als je de lenzen weer gaat gebruiken.

1 like

Dankjewel! :blush: Ik heb ze goed gespoeld voor ik ze in het bakje deed, dus dat moet helemaal goed komen dan.

1 like

Ja zeker, zo kun je ze lang bewaren hoor! :slight_smile:

1 like

Helemaal goed, al hoop ik niet dat deze verkoudheid zo lang duurt. :joy: Trouwens maandlenzen zijn toch sws maar 30 dagen houdbaar, of je ze nu draagt of niet?

Ik ga eind juli/begin augustus voor werk naar Zeeland (middelburg & zoutelande) en heb dan ook flink wat vrije tijd.

Zijn hier toevallig insiders met tips voor leuke/mooie plekjes daar in de buurt? Mag cultuur of natuurgeregelateerd zijn, een leuke plek om te eten, of gewoon iets heel anders. :smile:

Misschien heeft @Luzarl tips! :blush:

Ben ik ook wel benieuwd naar want zit er nu! Vandaag naar Goes geweest en dat vind ik alvast een leuke tip voor je :blush:

Ik kom hier zo op terug! Nu bioscoopje

1 like

Ik zou in zoute lande de drank voorraad van je vader leeg drinken in een veel te koud strandhuis

34 likes

Hahah nou ik weet wel dat er verschillende verhalen gaan hoor. Laatst had ik het hier met iemand over ook op het forum en haar opticien zei dat het gewoon kon. (Dus in totaal 30 dagen) Ik verwacht dat er ook wel een commerciële kant aan dit verhaal zit haha :thinking:

1 like

Miniatuurwalcheren is wel leuk en mocht je in Vlissingen komen is Argentijn RIO Grande een aanrader.

Ik heb nogal problemen met communicatie, waarschijnlijk doordat er vroeger thuis ook slecht/niet gecommuniceerd werd + weinig blootstelling nadien en zelftwijfel etc. Dus ik vroeg me af of iemand misschien goede zelfhulpboeken, podcasts, andere tips etc. heeft zodat ik nog wat kan veranderen voor het te laat is…

Als je per 1e van de maand in dienst gaat, krijg je dan meestal aan het einde van die maand betaald? Of pas de maand erop?
Stel 1 juli in dienst, krijg je dan 24 juli salaris uitbetaald, of pas 24 augustus?

Op mijn huidige werk moeten de salarissen voor de 7e van de maand ingevoerd zijn en dan worden ze de 24e betaald. Op m’n vorige werk kreeg ik de laatste 2 weken van de maand en de eerste 2 weken van de volgende maand uitbetaald, dus het zal per werkgever (en hoe ze de salarissen verwerken) verschillend zijn.

1 like

Ik neem aan 24 juli.

1 like

Ik heb twee jaar NLP gedaan. Dat hielp mij heel erg. Veel van geleerd

1 like