iemand dé tip waar ik betaalbaar (liefst in een fysieke winkel) grote fotolijsten kan kopen? (70*100) of van die latjes?
Dan krijg je die maand als het goed is gewoon betaald! Bij ons krijg je de 26ste salaris, als je de 10e start krijg je ook op de 26ste salaris, echter krijg je dan natuurlijk wel minder betaald.
Ik krijg de maand erop van de maand ervoor. Dus ik krijg 24 augustus mijn loon van juli. Dus ik moet 24 dagen ‘wachten’ op mijn loon.
Ik kreeg juist wel gelijk al een volle maand uitbetaald, ook al had ik nog maar 24 dagen gewerkt. Was daar ook wel verbaasd over maar wel chill natuurlijk. Kortom verschilt dus overal, maar denk wel dat je sowieso een (deel) salaris in juli kunt verwachten! @ellegirltalk
Ik zet de salarissen altijd rond de 17e klaar en dan krijg je betaald vanaf de 1e vd maand tot de 30e/31e. En wanneer je bij ons een min/max contract hebt, en het dus elke maand wisselt, krijg je het een maandje later. Omdat je na de 17e (nadat ik dus de lonen klaargezet heb) nog extra gewerkt kan hebben.
En wat als je dan per 1e in dienst komt? Dan krijg je dus niks die 17e omdat je niet de vorige maand hebt gewerkt? Kan het niet opmaken uit je verhaal.
Als je een min/max contract hebt inderdaad niet. Als je een vast aantal uren werk wel.
Ik ken het inderdaad ook zo: bij vaste uren direct dezelfde maand uitbetaald, bij wisselende uren (0-uren of min max contract) pas de maand erna, omdat je dan ook pas de totaal gewerkte uren weet.
Is het warm in een concertzaal? Ik heb namelijk een facking vette outfit nodig voot lizzo heb er een in gedachte maar denk dat tie te warm is ( wel pas in november)
Als je danst ja, ik draag altijd jeans en t-shirt. En lizzo is zo zalig!
Ok gelukkig, dan kan ik wel op wat geld rekenen aan het einde van de maand als het goed is!
Middelburg is een erg mooie stad, vind ik. Je hebt daar een grote boekwinkel die ik het bezoeken waard vind, De Drvkkery (Drukkerij) op de Markt. De Abdij is ook mooi om te bezoeken, een vaartochtje door de grachten vind ik zelf altijd leuk. @JanHagel noemde Miniatuur Walcheren, dat is verplaatst naar de rand van Middelburg en heet nu Mini Mundi, ik weet niet of dat ook nog leuk is als volwassene? Het is een soort Madurodam in elk geval.
Verder zijn er een aantal mooie kustplaatjes daar. Zoutelande is een bekende, ik vind Domburg erg leuk om lekker langs het strand te wandelen of, als het warm genoeg is, te zwemmen/zonnen. Veere is ook mooi! Het ligt allemaal redelijk dicht bij elkaar, maar ik zou openbaar vervoer daar afraden, volgens mij is dat niet zo fantastisch. Er is volgens mij aardig wat parkeergelegenheid, ook gratis.
Ik ben er! Haha. Middelburg is mijn lievelingsstad, ik vind het daar zo leuk en gewoon heel sfeervol en gezellig. De kade is supermooi om langs te wandelen. De Markt is heel erg leuk om gewoon te eten en te chillen, de Juf is een leuke plek maar honeypie is nog beter met echt giga lekkere taarten en thee en verse sapjes. Verder zijn alle kustplaatsjes eigenlijk heel leuk om lekker te wandelen en in Vlissingen is er strand. Middelburg heeft ook superveel cultuur, maar daarvoor kan je het beste op de website van de vvv naar de agenda kijken. Er zijn altijd wel evenementen en zeker in de zomer. Ik zal wat linkjes voor je opzoeken. Verder is Vlissingen best stom. Goes is een complete stad om te gaan winkelen, maar de horeca is daar best saai. Maar je kan wel met de boot vanaf Vlissingen naar Breskens als je dat leuk vindt. Ja verder vind ik het een beetje lastig om specifiek tips te geven, want ik ben er tegenwoordig vrijwel nooit meer…
https://www.vvvzeeland.nl/nl/zien-en-doen/evenementen/ Dit is een handig overzicht.
Is er toevallig iemand die in utrecht (of amsterdam) woont in de buurt van een &other stories winkel?
Ik ben op zoek naar een bepaald soort schoenen die ik in Antwerpen had gezien maar daar helaas was uitverkocht in mijn maat.
Ik heb vervolgens de webshop (en heel internet afgezocht) en het blijkt dat ze deze enkel bij het filiaal in utrecht (en misschien amsterdam) nog hebben liggen. Zelf woon ik op meer dan een uur rijden afstand maar ik zou er echt mega blij mee zijn als iemand daar toevallig nog komt en ze voor mij mee wil nemen en opsturen. Ik kan vooruit betalen (door middel van een tikkie oid) Wie is mijn reddende engel?
Oh wat irritant zeg. Volgens mij wordt hij automatisch steeds weer geactiveerd dus het zou er echt uit moeten. Al eerder genoemd maar zou idd Adidas contacten.
Een tongschraper
Ja enorm goed. De bacteriën op je tong zorgen voor best veel geur. Als ik 's avonds de tongschraper niet gebruik dan merk ik het de volgende ochtend gelijk aan m’n ochtendadem.
Mondwater van Oxyfresh. Heeft mij echt enorm geholpen. Het is wel veeeel duurder dan normale mondwater, maar vond het alles waard. Werkt op basis van actief zuurstof en zink ipv menthol of alcohol (zoals normaal mondwater).
Waar heb je hem gekocht? Zie ze hier nooit bij de drogist liggen