Durf te vragen

Zijn de ramen in zijn kamer misschien dicht en bij jou open?

Er bestaan lenzenzuignapjes (Google 'ns) maar ik weet niet of die ook bij zachte lenzen werken. En anders is de enige optie je nagels korter houden ben ik bang. Ik weet niet wat jij lang vind, maar met maximaal 5 cm uitstekende nagels (vanaf je vingertop) kan ik mijn lenzen altijd nog zonder scheuren uitkrijgen. Dus misschien ook gewoon oefenen!

Edit: geen 5 cm. Ik bedoel 5 mm

1 like

Nee raam staat wel open.

Wast hij zijn wasgoed misschien met een heel geurende wasmiddel die op je gesteldheid slaat hahaha? Ik heb anders ook geen idee

Heeft iemand ervaring met Invisalign? Online zijn heel veel reviews van v/b-loggers te vinden, maar ik ben benieuwd of mensen hier ook ervaring hebben ermee. En hoeveel het heeft gekost!

:joy:

laptop vraag voor alle ict’ers/informatici hier:
situatie: laptop (Dell Latitude 5440) valt op de grond (binnenshuis)
resultaat: laptop start nog op maar scherm blijft zwart (wel verlicht)
al geprobeerd: heropstarten, batterij eruit halen

wat valt er nog te doen? (en hoe kan ik mijn zusje in volle examenperiode uit de nood helpen :fearful:)

Nee nog geen oplossing! Maar van dat scherm ga ik nu proberen!

1 like

Weet iemand waar ik zo’n soort ketting kan vinden? Zilverkleurige dubbele ketting waarvan de bovenste veel korter dan de onderste en het liefst ook dikker dan de onderste.

Is het niet gewoon een lange ketting die je twee keer om je nek doet?

Edit: oh nee, dat lijkt me wat lastig als de onderste dikker is. :biggrin:

Onzekere ram hier haha
Ik zit ff te google’n en snap het nog steeds niet helemaal. Een morning after pil zorgt er voor dat er geen eisprong plaatsvindt waardoor er ook geen bevruchting kan plaatsvinden. Maar wat als je je eisprong al hebt gehad in een maand en in de periode zit tussen eisprong - menstruatie?

Ligt eraan wanneer je seks hebt gehad denk ik? Want als je na je eisprong seks hebt gehad kun je denk ik niet meer zwanger worden… Dus dan zou je (denk ik) die MAP ook niet meer hoeven nemen. Maar ik weet dit niet 100% zeker (hier heb je dus niks aan).

Oek, wat helpt nou het allef- allerbeste tegen muggen(bulten)? Ik word helemaal krankjorum elke nacht van die insecten!

tegen de muggenbeten helpt bij mij dit het allerbeste:

spoiler want grote afbeelding

image

Ik weet alleen niet waar je dat in NL/BE zou kunnen vinden want ik heb het van de Filipijnen… Ter vervanging zou je tijgerbalsem op de muggenbeet kunnen smeren, maar dat is niet helemaal hetzelfde.

En tegen de oorzaak (de muggen dus :grin:) bij schemering je ramen gesloten houden of bij de Action/Aliexpress goedkope klittenband horren kopen.
Muggentablet in het stopcontact
Citronellakaars

3 likes

Een ventilator. Muggen houden niet van tocht/wind. Dus die deels op je richten en je blijft nagenoeg muggenbultvrij. Bonus: je hoort het gezoem niet terwijl ze drie meter verderop op je muur zitten te wachten tot de wind gaat liggen (ja, echt!).

4 likes

Bij mij helpt het als ik me voor het slapen insmeer met een megadikke laag bodylotion.

1 like

Ja dit is ook mijn tactiek! Werkt erg goed!

2 likes

Ik heb het nu al een paar keer gelezen hier en werd nieuwsgierig. Wat is Glossier precies? Heb even op Instagram gekeken en vind het er mooi uitzien. Maar wat is er speciaal aan? En zet het zich een beetje af tegen de contourhype enzo of lijkt dat maar?

Negeren helpt blijkbaar niet :sob: ze zeggen dat het max een dag jeukt, maar word al een halve week gek van 2 strategisch geplaatste bulten op mn voet

Ik overweeg mn vriend verplicht zonder dekens te laten slapen zodat hij het makkelijke slachtoffer wordt

1 like

Beetje vingeren.

17 likes